quote:Op zondag 5 juni 2011 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je gemiddelde omhoog naar 350 post per dag..
Echt waar?quote:
Ik kan dat niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:18 schreef Dastan het volgende:
Ik ga binnenkort helemaal niets meer posten hier. Vind er niet zoveel meer aan. Nog even wachten tot EXA gesloten wordt en dan peer ik 'm.
Waarschijnlijk ben ik hier dan ook niet meer zoveel op het forum te vinden.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:18 schreef Dastan het volgende:
Ik ga binnenkort helemaal niets meer posten hier. Vind er niet zoveel meer aan. Nog even wachten tot EXA gesloten wordt en dan peer ik 'm.
Nauwelijks.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof er nog leuke topics te vinden zijn.
Je vindt altijd wel weer een manier.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En als ik 5 weken op vakantie ben ga ik ook amper posten nog denk ik
Sport, 3FM, DIG.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof er nog leuke topics te vinden zijn.
Inderdaad, ik mis Honkeytonk.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:23 schreef Joosterd het volgende:
De hoeveelheid kwaliteits topics is enorm achteruit gegaan.
Is ie weg?quote:
vet chanantquote:Op zondag 5 juni 2011 12:27 schreef Dastan het volgende:
het is toch vooral lachen om domme mensen in KLB en achterlijken in GC
best wel met al die opmerkingen verzonnen verhalen van ja dit dat zus zo en wij lachen want dat is zo en zo natuurlijk niet gebeurdquote:
open eens een topic erover danquote:Op zondag 5 juni 2011 12:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
best wel met al die opmerkingen verzonnen verhalen van ja dit dat zus zo en wij lachen want dat is zo en zo natuurlijk niet gebeurd
Oostblokker heeft het IQ van een dopert. Ik vind haar geen heldin.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tot de kerst man, !
Ik mis Oostblokker ook, wat een heldin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |