Oostblokkerquote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tot de kerst man, !
Ik mis Oostblokker ook, wat een heldin!
Liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb nog nooit in een topic van jou gepost (behalve deze sctopics.
[..]
Ik mis haar!
Ik heb er ondanks toch 111 op mijn naam staan. Misschien ligt het aan jou beperkte postbreedte.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb nog nooit in een topic van jou gepost (behalve deze sctopics.
[..]
Ik mis haar!
Yurdy.!quote:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb er ondanks toch 111 op mijn naam staan. Misschien ligt het aan jou beperkte postbreedte.
Ik wel je moet gewoon allround zijn.quote:
De vraag is: Waar was je wel ?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ik zie het al, veel topics van 2009 en 2010. Toen was ik hier niet.
Klopt.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ik zie het al, veel topics van 2009 en 2010. Toen was ik hier niet.
Dat verklaard een boel.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen had ik een leven geloof ik.
Met de 't' ja.quote:
SwJ, wat een baas toch.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:35 schreef Dastan het volgende:
De vriend van Lammert Grofsmid zit op FOK!
Potentieel mooi topic.
Je vertoont obsessief gedrag.quote:
Jammer dat hij de pracht van het bruggetje Grofsmid met FOK! niet inzag.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met de 't' ja.
En ja. Oef, die tijd.. Ik herinner het me niet eens meer zo goed.
[..]
SwJ, wat een baas toch.
Ik wilde nog posten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer dat hij de pracht van het bruggetje Grofsmid met FOK! niet inzag.
Denk het laatste ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef Dastan het volgende:
Moet hij het aantonen? Of toont hij ons jouw gedrag al door het bij jou uit te lokken? Bij wijze van een directe vertoning van bewijs?
dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij of zij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd.quote:
Alles kids?quote:
Ja, oke? Waar komt die opmerking vandaan dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij of zij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd.
Dit behoeft niet altijd pathologisch te zijn. Een obsessie die bij de gezonde mens optreedt is meestal geen blijvende psychische gestoordheid. Is de obsessie wel blijvend, dan spreekt men van een dwangvoorstelling.
Een bekende obsessie is stalken. Stalkers zijn geobsedeerd door een bepaald persoon en doen er alles aan om bij deze persoon in de buurt te komen.
Ik dacht dat je wel een obsessie voor FOK! had.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, oke? Waar komt die opmerking vandaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |