Impliceren dat ik later kinderen wilquote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nu kun je niet later tegen je kinderen zeggen;
Papa, die was echt een boef jongens, die ging gewoon 's nachts (!!!!EINZ) nog een e-mail naar school sturen!!!! 'S NACHTS!!!
Neuken moet je!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat ik later kinderen wil. Garpje hihi.
Precies.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NEE WANT DIE 30K HAAL JE VANDAAG AL DUS MORGEN KÁN JE DIE NIET MEER HALEN HAHAHA EINZ!111
Ok, wij gaan niet meer trouwen mattiequote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat ik later kinderen wil. Garpje hihi.
Gay.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ok, wij gaan niet meer trouwen mattie
Neuken =/= kinderen krijgen (gaat op voor de meeste gevallen dan hè)quote:
Impliceren dat ikquote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ok, wij gaan niet meer trouwen mattie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
SBSquote:Op zondag 5 juni 2011 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
FF GROETEN TERUG KIJKEN OP LA INTERWEBZ0RZ
Klopt, Groeten Terug is het enige leuke programma.quote:
GA SLAPEN LIEFJEquote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als porsche zegt dat ik een leven moet krijgen![]()
![]()
porsche1quote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als porsche zegt dat ik een leven moet krijgen![]()
![]()
porsche1quote:Op zondag 5 juni 2011 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
porsche1Eén van de grootste FOK-faalhazen.
Impliceren dat ze naar jou moet luisterenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat zei ik nou
strax heb je nog een slaaptekort
Je gaat die toch wel hier halen hequote:
Dacht dat iedereen weg was, maar dat was toch niet zoquote:Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Open een topic pino.
En jor slaapgebrek heb ik al![]()
En wat is er kaasrol?
Topic in ONZ? Wordt vast meteen dichtgegooidquote:Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Open een topic pino.
En wat is er kaasrol?
Oké, laten we met z'n allen een topic in ONZ openen.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Open een topic pino.
En wat is er kaasrol?
nee hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Topic in ONZ? Wordt vast meteen dichtgegooid.
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nouhou. Sowieso zijn veel van mijn posts baas.
Wat is er Klinkie?quote:
Ik post gewoon in Actieve Topic lijst vandaag. Zie ik een leuke TT of een bekende user dan ga ik daar mijn kwaliteits post dumpen.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je nu ook in ARG7 posten?Ga je ook een Piraat worden ja?
Ohja dat kan ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik post gewoon in Actieve Topic lijst vandaag. Zie ik een leuke TT of een bekende user dan ga ik daar mijn kwaliteits post dumpen.
Ik heb ook mijn laptop maar gepakt vanmorgen.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook.
Ugh door de regen enzo wil ik mn bed niet uit.
Ik ben nu mobiel.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn laptop maar gepakt vanmorgen.
Met je smartsass phonequote:
Neem gelik wat foto's onderweg.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt wel. Hmm laat ik wat kleren aantrekken en naar beneden lopen.
Ik wil creativiteit zien.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:40 schreef Joosterd het volgende:
OMG...![]()
Ik dacht aan piraten zie ik in de actieve topic lijst haken staan gaat het om andere hakers. Nu ga ik wel gezellig mee haken.
![]()
![]()
Nee ik vertelde een leugentje. Maar op de basisschool hebben we het wel geleerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja kun je dat? En voor creativiteit verwijs ik door naar Facebook.
Basisschool.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee ik vertelde een leugentje. Maar op de basisschool hebben we het wel geleerd.![]()
Baasisschoolquote:
De moed zakte in de SC EXA forum schoenen.quote:
Nee ik bedoelde in argquote:Op zondag 5 juni 2011 11:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De moed zakte in de SC EXA forum schoenen.
Citeer u nader.quote:
Impliceren dat je een dag niet gaan fokken als de mogelijkheid er wel voor is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |