quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Je toekomstbeeld als vrouw.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:48 schreef Spirit82 het volgende:
Och jeetje waar ben ik nu weer in beland
Beter dan het nu is, wordt het niet.quote:
Je bent geil. Je hebt een vent... 1 + 1 = ... afwassen?!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben geil geworden door het warme weer.
Dan ga ik nu maar afwassen
Vermijd spiegels vandaag!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ik was al depressief, maar dit maakt het er niet bepaald beter op
Maar lenzen, en haar, en make up... hoe ga ik dat zonder spiegel doen?! Dan wordt het er zéler niet beter opquote:
Gewoon in bed blijven liggen met een fles drankquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar lenzen, en haar, en make up... hoe ga ik dat zonder spiegel doen?! Dan wordt het er zéler niet beter op
Dat is niet goed voor de huidquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon in bed blijven liggen met een fles drank
Zo kom ik nooit aan de manquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon in bed blijven liggen met een fles drank
Op je huidige koers lijkt het ook niet echt te lukken...quote:
Predestinatie is a bitch.quote:
Komt ze in ieder geval aan de vrouwquote:
Nee, alleen bezette mannen of domme mannen of lelijke mannen of rare mannen of onaantrekkelijke mannen... maar die wil ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op je huidige koers lijkt het ook niet echt te lukken...
Fles insmeren met factor 50 dusquote:
Geen bloemoorbellen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Oh god, een nieuwe trens is geboren... Veeroorbellen
Nee man, das heul vorige maand. Je moet er nu een mega bloem in hangen... ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Oh god, een nieuwe trens is geboren... Veeroorbellen
Koers wijzigen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, alleen bezette mannen of domme mannen of lelijke mannen of rare mannen of onaantrekkelijke mannen... maar die wil ik niet
Meer smaken zijn er niet volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, alleen bezette mannen of domme mannen of lelijke mannen of rare mannen of onaantrekkelijke mannen... maar die wil ik niet
Zijn er nog meer dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben niet Jezus, maar bedankt voor de vergelijkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Knappe mannenquote:
Jawel!! Maar die zijn dan weer OF bezet OF dom...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knappe mannenMaar die trekt ze niet aan
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het leven is één grote Griekse Tragedietmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel!! Maar die zijn dan weer OF bezet OF dom...
Je witte benen vallen mij totaal niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Leuk hequote:
Mij welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je witte benen vallen mij totaal niet op.
Vette shit!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Leuk heBen er echt blij mee! Wit en hij schijnt niet door
Dat is vast te verhelpen met een emmer water.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
Dat is dan weer een beetje jammerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Neequote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is vast te verhelpen met een emmer water.
Jaquote:
Ja echt! En door vmezelf te bezatten wordt het draaglijk, maar nu hoor ik dat ik daar oud en lelijk van wordtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leven is één grote Griekse Tragedietm
'Goeie tieten' klinkt toch net wat meer complimenteus dan 'vette shit'.quote:
Heuj, niet zo hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Goeie tieten' klinkt toch net wat meer complimenteus dan 'vette shit'.
Voor die tijd zijn de mannen al afgeknapt op je grammatica.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ja echt! En door vmezelf te bezatten wordt het draaglijk, maar nu hoor ik dat ik daar oud en lelijk van wordt![]()
Ik denk dat ze het niet zo bedoeld heeftquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Goeie tieten' klinkt toch net wat meer complimenteus dan 'vette shit'.
Van wordt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja echt! En door vmezelf te bezatten wordt het draaglijk, maar nu hoor ik dat ik daar oud en lelijk van wordt![]()
Godver wat ergquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor die tijd zijn de mannen al afgeknapt op je grammatica.
Hoe zou jij reageren als je je voor het eerst uitkleed voor een man, dat hij je van top tot teen aanschouwt en dan zegt 'vette shit'?quote:
Dan zou ik keihard lachen en hem bespringen denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als je je voor het eerst uitkleed voor een man, dat hij je van top tot teen aanschouwt en dan zegt 'vette shit'?
Zou 't?quote:
Bonprixquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:07 schreef L-E het volgende:
Samzz, wat een leuk jurkje! Hij staat je echt goed!
Waar heb je 'm vandaan?
Ach, volgens sommigen hier ben ik al oud en lelijk, dus je lijd niet alleenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En qua grammatica passen we ook al zo goed bij elkaarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, volgens sommigen hier ben ik al oud en lelijk, dus je lijd niet alleen
Wat een matchquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En qua grammatica passen we ook al zo goed bij elkaar
Pas op voor EHECquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Ik ga straks lekker ketjapkip maken en rijst en zoetzure komkommer. Wat hou ik toch van eten.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Ik ga straks lekker ketjapkip maken en rijst en zoetzure komkommer. Wat hou ik toch van eten.
Dan hoop ik voor haar dat je kennis van anatomie beter is dan je kennis van grammatica. Voor je het weet kies je de verkeerde lichaamsopening.quote:
Ik ga naar mn ouders toe. Eens zien of daar nog wat te plunderen valtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Oh jaquote:
hoe laat eten we?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
quote:
Baal er ook wel eens van ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Zo jammer dat jij geen man bent...
Als je een keer mee wilt stappen trouwens. Vanavond is hier jazz festival
Mmm, Jazz in Zaandam.... altijd gezellig.... eens kijken wie er mee wilt....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Zo jammer dat jij geen man bent...
Als je een keer mee wilt stappen trouwens. Vanavond is hier jazz festival
Waarom zijn wij daar niet bij?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Ieuw, zap ik toch ineens langs de EO jongerendag
Hou durven ze zonder ons te beginnen?quote:
Was dat vandaag?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Ieuw, zap ik toch ineens langs de EO jongerendag
Brutale onopgevoede snotapen, die christenjongen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou durven ze zonder ons te beginnen?
Zaandam? Weet je wel hoe ver weg dat is?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom vanavond naar Zaandam... Gezellig
Net zo ver als Purmerend ongeveer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zaandam? Weet je wel hoe ver weg dat is?
Ik droom soms dat ik ineens spontaan een man benquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Baal er ook wel eens van ja.
Jazz is altijd goed.Maar vanavond heb ik mamadienst.
Wellicht kom je daar een sexy saxofonist tegen.
Zo ver?!quote:
waar woont gij dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zaandam? Weet je wel hoe ver weg dat is?
deventerquote:
Dat is ver jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
weet je wat pas ver is? Maastricht, dat is pas ver
das een uurtje bij mij vandaan.... rij je eerst hierheen, rijden we samen naar Zaandamquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel leuk maar echt zo ver van alles maarja je moet iets voor je studie over hebben
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
das een uurtje bij mij vandaan.... rij je eerst hierheen, rijden we samen naar Zaandam
Zou mn vriendinnetje landen, maar de vlucht is vertraagdquote:
Op het vliegveld? Ga eerst terug naar huisquote:
thuis neuken is zo 1800quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op het vliegveld? Ga eerst terug naar huis
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor haar dat je kennis van anatomie beter is dan je kennis van grammatica. Voor je het weet kies je de verkeerde lichaamsopening.
Ik neuk niet perse alleen thuis, maar denk dat ze eerst d'r koffer weg wil zetten enzoquote:
Gewoon in een kluis stoppen en gaan met die banaan.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik neuk niet perse alleen thuis, maar denk dat ze eerst d'r koffer weg wil zetten enzo
Bah, ik gebruik geen banaan tijdens de sexquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon in een kluis stoppen en gaan met die banaan.....
Die zijn anders veiliger dan komkommers schijntquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bah, ik gebruik geen banaan tijdens de sex
waarom een vlees vervanger gebruiken als je gewoon vers vlees hebt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die zijn anders veiliger dan komkommers schijnt
Wat? Ik meen het hoor...quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon in een kluis stoppen en gaan met die banaan.....
Soep van makenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:48 schreef Cue_ het volgende:
Gnoeg komkommers voor de rest van de week gekocht
Tzaziki van makenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:48 schreef Cue_ het volgende:
Atjar van makenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:48 schreef Cue_ het volgende:
U bent weer fris en fruitig?quote:
Jij mag dat natuurlijkquote:
Jaquote:
En ga je nu flaneren in je sexy jurkje?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaLekker gescrubd en net ingesmeerd met body butter
Ik kan jou toch niet de dingen onthouden die je lekker vind?quote:
De zwarte ja. De witte moet nog eerst gestreken worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ga je nu flaneren in je sexy jurkje?
Whaddup?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
Echt serieus grafzooi, en ik laat me weer zover gaan...
waarom niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan jou toch niet de dingen onthouden die je lekker vind?
Waar is die 't' gebleven?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan jou toch niet de dingen onthouden die je lekker vind?
Snap ik. Mocht je 't kwijt willen, PM mag altijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*houdt zich even in.... *
Niet voor hier sorry
I know, thanks.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Mocht je 't kwijt willen, PM mag altijd.
Sterkte iig
Spelling is niet mijn sterkste punt, ik weet hetquote:
Waarom zou ik dat doen? Als je komkommer zo lekker vind moet je er lekker van genieten!quote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spelling is niet mijn sterkste punt, ik weet hetMisschien ben ik wel heel erg dom
![]()
Ik zou niet eens willen. Dat lijkt me verschrikkelijk saai, alles hebbenquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zwarte ja. De witte moet nog eerst gestreken worden.
Ligt eraan...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou niet eens willen. Dat lijkt me verschrikkelijk saai, alles hebben
Ja, hij is mooi en zit echt heerlijkquote:
Dat zal ik zeker doen, nu eerst ijsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Als je komkommer zo lekker vind moet je er lekker van genieten!
Mooie meisjes in mooie jurkjesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan...
[..]
Ja, hij is mooi en zit echt heerlijk
Geniet ervan!quote:
Haha nee joh, ken je niet eens :dquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat? Ik meen het hoor...Gezellig.... Gaan we spirit aan een vent helpen haha
Ja und?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha nee joh, ken je niet eens :d
In Twente begreep ikquote:
quote:
het is toch veuls te mooi weer voor zulke neerslachtige muziek?quote:
Het is nooit te mooi weer voor zulke muziek jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
het is toch veuls te mooi weer voor zulke neerslachtige muziek?![]()
Wel een heerlijk nummer btw
FLC rules!quote:
Damn right!quote:
Ben ik veel te verlegen voor johquote:
Drie keer live gezien in Paradiso, heerlijke bandquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Damn right!
Volgende week spelen ze in Nederland!![]()
En ik heb ze een keer mogen ontmoeten paar jaar terug!
Mijn beeld van jou, wat doe je?quote:
Yup!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drie keer live gezien in Paradiso, heerlijke band
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Yup!
Hier moest ik wel heel hard om lachen trouwens
Huey heeft trouwens zaterdagnacht en zondagmiddag een radio show op BBC
Draait altijd wel relaxte muziek![]()
Nou hier, iets dat we gemeen hebben.....quote:
Schaarsgeklede vrouwen die op straat lopen....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef Royco1 het volgende:
Heeft er iemand nog motivatie over?
Ben op de bank geploft en wil er niet meer af komen
Neuh, niet genoegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Schaarsgeklede vrouwen die op straat lopen....
Motivatie genoeg volgens mij
quote:
Wist ik niet, thanks voor de tipquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Yup!
Hier moest ik wel heel hard om lachen trouwens
Huey heeft trouwens zaterdagnacht en zondagmiddag een radio show op BBC
Draait altijd wel relaxte muziek![]()
Herstel dat eens even heel snel wil je?quote:
Heb nog genoeg bier staan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gratis bier bij de supermarkt 50 meter bij je vandaan.
You're welcome!quote:
Neuken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Herstel dat eens even heel snel wil je?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou hier, iets dat we gemeen hebben.....
Draai ik wel de hele tijd FLC in de auto
Ik heb nog wel een naaktpic van MissB in het donker:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Herstel dat eens even heel snel wil je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een naaktpic van MissB in het donker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je zou de pics voor jezelf houden!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een naaktpic van MissB in het donker:Die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
Alleen als ik ijskoude vodka van je borsten af mag likkenquote:
Maar niet te veel hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als ik ijskoude vodka van je borsten af mag likken
Ik zou niet durvenquote:
quote:
En dan ben je te verlegen om met mij naar een Jazz Festival te gaan....quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan ben je te verlegen om met mij naar een Jazz Festival te gaan....![]()
Tssss.... Ik kan ook ijskoude vodka regelen hoor
Met drank op achter het stuur? tsktsktskquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan ben je te verlegen om met mij naar een Jazz Festival te gaan....![]()
Tssss.... Ik kan ook ijskoude vodka regelen hoor
Nee, als we weer bij mij thuis zijn he?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met drank op achter stuur? tsktsktsk![]()
Dan moet ik het wel opdrinken hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met drank op achter het stuur? tsktsktsk![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies... dan wordt je vanzelf wat losser
Wie zou zóiets nou willen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet mij dronken gaan voeren he!
Neuh..... dan heb ik niks aan jequote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij dronken bent ligt hij al lang te slapenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij dronken bent ligt hij al lang te slapen
Dat je zo lang kunt wachten....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, als we weer bij mij thuis zijn he?
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij dronken bent ligt hij al lang te slapen
#slijmbalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mooie dames zijn het wachten waard toch?
Que?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh, maar heb wel gezien hoeveel ze kan drinken.
Hoe kom je in godensnaam bij 2 flessen wodka?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 flessen wodka en 10 cocktails en er was nog niks aan je te merken.
ik mag soms graag overdrijven, het kan er ook maar 1 zijn geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kom je in godensnaam bij 2 flessen wodka?
Hoeveel had je zelf gedronken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik mag soms graag overdrijven, het kan er ook maar 1 zijn geweest
Jij kan dus slecht tegen drankquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
niet veel, 4 biertjes over de hele avond verspreid ofzo.
4 literflessen Lachouffe?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
niet veel, 4 biertjes over de hele avond verspreid ofzo.
Bestaan die?quote:
Zozo, ik heb weer een mooie oogst. Uiteraard 2x 77 Lager (ik word echt grootafnemer van dat bier) maar ook een Tsarina Esra en een Vuur en Vlam. Dan ook nog wat anderen als Maximus Pandora en een dunkelweizen ergens van enzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
Zo. Eten op. Zelfgemaakte spinazie a la creme
Nu heb ik hongerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
Zo. Eten op. Zelfgemaakte spinazie a la creme
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zozo, ik heb weer een mooie oogst. Uiteraard 2x 77 Lager (ik word echt grootafnemer van dat bier) maar ook een Tsarina Esra en een Vuur en Vlam. Dan ook nog wat anderen als Maximus Pandora en een dunkelweizen ergens van enzo.
Ik niet meer... Heb veel te veel gegetenquote:
Juh, voor vanavond staan in ieder geval de Mikkeller Nelson Sauvin Single Hop IPA en de Tsarina Esra op het programma, en ik ga nog kijken of ik aan mijn Royal Virility Performance toekom.quote:
Je hoeft voor mij niks te bewaren hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juh, voor vanavond staan in ieder geval de Mikkeller Nelson Sauvin Single Hop IPA en de Tsarina Esra op het programma, en ik ga nog kijken of ik aan mijn Royal Virility Performance toekom.
Die 77 Lager bewaar ik dan even voor jou (gister met wat maten gedronken, is zeker goedgekeurd!)
Ok dan niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niks te bewaren hoorMaar, klinkt goed
Het mag wel, maar het hoeft niet perse. Als je ze op wilt drinken, dan drink je ze opquote:
Geen idee, zo´n bierkenner ben ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:36 schreef Watertornado het volgende:Bestaan die?
[..]
Zozo, ik heb weer een mooie oogst. Uiteraard 2x 77 Lager (ik word echt grootafnemer van dat bier) maar ook een Tsarina Esra en een Vuur en Vlam. Dan ook nog wat anderen als Maximus Pandora en een dunkelweizen ergens van enzo.
Ik ga iets klaarmaken wat jij niet lekker vind vrees ikquote:
Jij ging toch een speciaalbiertoko openen op dat eiland van jou?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, zo'n bierkenner ben ik niet![]()
[..]
[..]
Ik ga iets klaarmaken wat jij niet lekker vind vrees ik
Jij maakt eigenlijk altijd van die nasty gerechten klaar, vind ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, zo´n bierkenner ben ik niet![]()
[..]
[..]
Ik ga iets klaarmaken wat jij niet lekker vind vrees ik
Ik weet helemaal niks af van het runnen van een kroeg johquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:47 schreef Watertornado het volgende:Jij ging toch een speciaalbiertoko openen op dat eiland van jou?
Nasty? Hoezo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij maakt eigenlijk altijd van die nasty gerechten klaar, vind ik
Ik ga een soepje maken van verse vis en garnalen, kippepootjes marineren en in de oven gooien, aubergines en paprikas grillen, en rundersateetjes maken. Plus salade. Een soort simpele tapas maaltijdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:49 schreef Watertornado het volgende:
Barbusse, wat ga je voor eten maken?
quote:
En nu heb je nog honger?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik had spaghetti, normaal erg lekker, maar t smaakte me niet, kan dus de helft weggooien
Maak je geen zorgen, ik WIL het niet eensquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het lekker, jij hoeft niet mee te eten.
Zó lekker, een romig soepje met geroosterd knoflookbroodquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:56 schreef Watertornado het volgende:
Klinkt zeer smakelijk Barbusse. Ik ga desondanks de soep wel overslaan bij je.
Ik niet. Van vis word ik écht niet vrolijk.quote:
Bourgondiër.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zó lekker, een romig soepje met geroosterd knoflookbrood
Ik vind koken leuk, dus dat komt goed uitquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zó lekker, een romig soepje met geroosterd knoflookbrood
Maar hoezo kook ik nasty gerechten? Ik eet echt niet 24/7 vis hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Van vis word ik écht niet vrolijk.
In Portugal had ik eens in een restaurant de 'mixed grill fish' besteld. Kreeg ik zes stukken verschillende vis (als ik wilde nog meer maar ik zat volquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Van vis word ik écht niet vrolijk.
Ik eet geen zeevruchten. Ik vind alle vis, schelpdier, weekdiergerechten smerig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hoezo kook ik nasty gerechten? Ik eet echt niet 24/7 vis hoor.
Begrijp ik nu goed dat je alleen thuis zit of ga je vanavond feeston als de beeston met vriendinnen?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat je alleen thuis zit of ga je vanavond feeston als de beeston met vriendinnen?
Dat is leuk voor je.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
In Portugal had ik eens in een restaurant de 'mixed grill fish' besteld. Kreeg ik zes stukken verschillende vis (als ik wilde nog meer maar ik zat vol), stuk voor stuk vers gevangen en heerlijk gemarineerd. Genieten was het.
Hoe ga je de avond dan doorkomen? Het op een drinken zetten en hopen dat je eerder dronken bent dan je fles leeg?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ga je de avond dan doorkomen? Het op een drinken zetten en hopen dat je eerder dronken bent dan je fles leeg?
Altijd leuk dat soort dingenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
dat was weer een gevalletje modem van de stroom ipv router, verbinding weg
Lust je echt álle vis niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je.Ik eet het niet. Omdat ik het niet lust en omdat milieu en zo.
Dat was algemeen bekend. Maar ik maak ook andere dingen klaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet geen zeevruchten. Ik vind alle vis, schelpdier, weekdiergerechten smerig.
Ik heb in mijn jonge jaren best veel verschillende soorten vis geproefd en vond geen echt lekker.quote:
NOMMquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
In Portugal had ik eens in een restaurant de 'mixed grill fish' besteld. Kreeg ik zes stukken verschillende vis (als ik wilde nog meer maar ik zat vol), stuk voor stuk vers gevangen en heerlijk gemarineerd. Genieten was het.
Ik zie je bijna alleen over vis.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was algemeen bekend. Maar ik maak ook andere dingen klaar.
Ik gaat heen, koken en aan de wijn en weekend vieren und sooo![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
Miss, ik wil vanavond een verhaal afmaken, als jij mij nu eens van inspiraie voorziet wanneer nodig. Dan ben je mijn muze.
Zal eens tijd wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk heeft mijn leven een doel!
Ik zal je zelfs noemen in mijn dankwoord.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk heeft mijn leven een doel!
En terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zal je zelfs noemen in mijn dankwoord.
Zorg nou eerst maar voor die inspiratie.quote:
Callcenter hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goed voor mn gemiddelde gesprekstijd
Wat doen ze?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
Oh en kan iemand de makers van de V&D en Dove reclames afschieten?
Ik houd 't maar even bij Guns 'n Roses.quote:
Mietjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd 't maar even bij Guns 'n Roses.
Inderdaad dat nummer daar krijg je spontaan oortyfus vanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
Oh en kan iemand de makers van de V&D en Dove reclames afschieten?
Nee, niet mietjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mietje
Even een teringbui dus helpt wel even
We hebben gezellig zitten kletsen.quote:
Beetje jammer weer, geen bonuspuntenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet mietjeIk vind Deadmau5 niet leuk en G&R wel
Ik hoef geen bonuspunten. Ik houd genoeg van mezelfquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer weer, geen bonuspunten
Nicequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef geen bonuspunten. Ik houd genoeg van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |