quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Je toekomstbeeld als vrouw.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:48 schreef Spirit82 het volgende:
Och jeetje waar ben ik nu weer in beland
Beter dan het nu is, wordt het niet.quote:
Je bent geil. Je hebt een vent... 1 + 1 = ... afwassen?!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben geil geworden door het warme weer.
Dan ga ik nu maar afwassen
Vermijd spiegels vandaag!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ik was al depressief, maar dit maakt het er niet bepaald beter op
Maar lenzen, en haar, en make up... hoe ga ik dat zonder spiegel doen?! Dan wordt het er zéler niet beter opquote:
Gewoon in bed blijven liggen met een fles drankquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar lenzen, en haar, en make up... hoe ga ik dat zonder spiegel doen?! Dan wordt het er zéler niet beter op
Dat is niet goed voor de huidquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon in bed blijven liggen met een fles drank
Zo kom ik nooit aan de manquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon in bed blijven liggen met een fles drank
Op je huidige koers lijkt het ook niet echt te lukken...quote:
Predestinatie is a bitch.quote:
Komt ze in ieder geval aan de vrouwquote:
Nee, alleen bezette mannen of domme mannen of lelijke mannen of rare mannen of onaantrekkelijke mannen... maar die wil ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op je huidige koers lijkt het ook niet echt te lukken...
Fles insmeren met factor 50 dusquote:
Geen bloemoorbellen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Oh god, een nieuwe trens is geboren... Veeroorbellen
Nee man, das heul vorige maand. Je moet er nu een mega bloem in hangen... ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Oh god, een nieuwe trens is geboren... Veeroorbellen
Koers wijzigen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, alleen bezette mannen of domme mannen of lelijke mannen of rare mannen of onaantrekkelijke mannen... maar die wil ik niet
Meer smaken zijn er niet volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, alleen bezette mannen of domme mannen of lelijke mannen of rare mannen of onaantrekkelijke mannen... maar die wil ik niet
Zijn er nog meer dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben niet Jezus, maar bedankt voor de vergelijkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Knappe mannenquote:
Jawel!! Maar die zijn dan weer OF bezet OF dom...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knappe mannenMaar die trekt ze niet aan
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het leven is één grote Griekse Tragedietmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel!! Maar die zijn dan weer OF bezet OF dom...
Je witte benen vallen mij totaal niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Leuk hequote:
Mij welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je witte benen vallen mij totaal niet op.
Vette shit!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Leuk heBen er echt blij mee! Wit en hij schijnt niet door
Dat is vast te verhelpen met een emmer water.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
Dat is dan weer een beetje jammerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Neequote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is vast te verhelpen met een emmer water.
Jaquote:
Ja echt! En door vmezelf te bezatten wordt het draaglijk, maar nu hoor ik dat ik daar oud en lelijk van wordtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leven is één grote Griekse Tragedietm
'Goeie tieten' klinkt toch net wat meer complimenteus dan 'vette shit'.quote:
Heuj, niet zo hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Goeie tieten' klinkt toch net wat meer complimenteus dan 'vette shit'.
Voor die tijd zijn de mannen al afgeknapt op je grammatica.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ja echt! En door vmezelf te bezatten wordt het draaglijk, maar nu hoor ik dat ik daar oud en lelijk van wordt![]()
Ik denk dat ze het niet zo bedoeld heeftquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Goeie tieten' klinkt toch net wat meer complimenteus dan 'vette shit'.
Van wordt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja echt! En door vmezelf te bezatten wordt het draaglijk, maar nu hoor ik dat ik daar oud en lelijk van wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |