Ja ik heb ze ook na de zwangerschap.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:21 schreef L-E het volgende:
Ik doe het trouwens ook omdat ik sproetjes heb, dat zijn pigmentvlekken. Hoe ouder je word, hoe groter de kans op nare pigmentvlekken. Ik hoop dat ook te voorkomen door me goed in te smeren.
En dat. Daarom heb ik ook een hekel aan sproeten. Daarnaast vind ik ze ook niet mooi.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:21 schreef L-E het volgende:
Ik doe het trouwens ook omdat ik sproetjes heb, dat zijn pigmentvlekken. Hoe ouder je word, hoe groter de kans op nare pigmentvlekken. Ik hoop dat ook te voorkomen door me goed in te smeren.
Mijn sproeten vind ik wel mooi. Maar die vlekken nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat. Daarom heb ik ook een hekel aan sproeten. Daarnaast vind ik ze ook niet mooi.
Ik vind ze soms wel lief hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat. Daarom heb ik ook een hekel aan sproeten. Daarnaast vind ik ze ook niet mooi.
Vriendin heeft een wedstrijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das minder.....
[..]
Vanwaar cricket?
Ze heeft gelijk wat de antirimpelcreme betreft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik kreeg toevallig laatst van mijn tante op mijn kop omdat ik geen anti rimpelcreme gebruikkun je niet vroeg genoeg mee beginnen zei ze, een huid als die van haar was niet vanzelfsprekend!
Ik zei dat je kan zien dat ze rookt en toen begon ze te vertellen dat je huid daar dof van wordt en haar huid is niét dof.
Ik heb t er maar bij gelaten.
Cricket.... ik zal het NOOIT snappen.....quote:
ik vind sproeten wel mooi.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geen van beidequote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn sproeten vind ik wel mooi. Maar die vlekken niet
Ik leer mijn sproeten te waarderen de laatste tijd. Maar ben wel als de dood voor echte pigmentvlekken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ma heeft dat iets. En dat ziet er niet mooi uit en ik wil dat echt niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik leer mijn sproeten te waarderen de laatste tijd. Maar ben wel als de dood voor echte pigmentvlekken.
Ja is ook niet tof. Ook de reden dat ik dus foundation gebruik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik leer mijn sproeten te waarderen de laatste tijd. Maar ben wel als de dood voor echte pigmentvlekken.
Factor 50.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ma heeft dat iets. En dat ziet er niet mooi uit en ik wil dat echt niet.
Ik denk niet dat je het voor het kiezen hebt....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ma heeft dat iets. En dat ziet er niet mooi uit en ik wil dat echt niet.
ik smeer elke avond uiercreme, of vaseline, werkt net zo goed. Ga geen fortuin uitgeven aan antirimpelspul.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk wat de antirimpelcreme begint.
Vaseline werkt net zo goed? Dat had ik eerder moeten weten!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik smeer elke avond uiercreme, of vaseline, werkt net zo goed. Ga geen fortuin uitgeven aan antirimpelspul.
Ik zweer erbijquote:
Je kan genoeg doen om ze zo veel mogelijk te voorkomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het voor het kiezen hebt....
Daar krijg je toch alleen een vette huid van lijkt me?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik smeer elke avond uiercreme, of vaseline, werkt net zo goed. Ga geen fortuin uitgeven aan antirimpelspul.
Een mooi trucje van moeder natuur om je meer onaantrekkelijk te maken voor het andere geslacht zodra de vruchtbare jaren voorbij zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk niet dat je het voor het kiezen hebt....
Lekker je porien heel de nacht verstoppen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar krijg je toch alleen een vette huid van lijkt me?
Volgens mij is het ook wel algemeen bekend dat anti-rimpelcrèmes een hoax zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Vaseline werkt net zo goed? Dat had ik eerder moeten weten!
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zweer erbij
[..]
Je kan genoeg doen om ze zo veel mogelijk te voorkomen.
Daar dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker je porien heel de nacht verstoppen.
Daarom zweer ik dus bij mijn factor 50quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook wel algemeen bekend dat anti-rimpelcrèmes een hoax zijn.
Ik denk dat 't de factor 50 isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
Ik gebruik antirimpelcreme. En hij werkt. Serieus.
tip van n topmodelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Vaseline werkt net zo goed? Dat had ik eerder moeten weten!
Dat weet je dus niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
Sorry maar dan nog geloof ik je niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
tip van n topmodel
Het is vnl het vochtig houden van de huid dat tegen rimpels werkt, als je huid droger is, krijg je sneller rimpels.
Vaseline is anders niet vochtinbrengend? Tenminste, het is zo vet als vet maar zijn kan...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
tip van n topmodel
Het is vnl het vochtig houden van de huid dat tegen rimpels werkt, als je huid droger is, krijg je sneller rimpels.
hoe kun je dat nou zeggen als je wat, 29 bent?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, maar er zijn echt wat lijnen in mijn gezicht minder diep geworden sinds ik die creme gebruik. Ik zweer erbij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet.
Had je zonder die creme nu al wel rimpels gehad? Dat zul je dus nooit weten.
Jij denkt dat je nog geen rimpels ontwikkelt voordat je 30 bent? Was het maar waar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou zeggen als je wat, 29 bent?
Als het voor jouw gevoel werkt dan is het toch goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, maar er zijn echt wat lijnen in mijn gezicht minder diep geworden sinds ik die creme gebruik. Ik zweer erbij.
Alternatieve uitleg: van rimpelcrème krijg je slechtere ogen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef L-E het volgende:
Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, maar er zijn echt wat lijnen in mijn gezicht minder diep geworden sinds ik die creme gebruik. Ik zweer erbij.
neu, eerder voor het vochtig houden van de huid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaseline is anders niet vochtinbrengend? Tenminste, het is zo vet als vet maar zijn kan...
Uiercréme is wel topspul, maar tegen rimpels?
Is toch zo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij denkt dat je nog geen rimpels ontwikkelt voordat je 30 bent? Was het maar waar.
Daarom moet de man in mijn leven ook altijd aan de antirimpelcreme.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alternatieve uitleg: van rimpelcrème krijg je slechtere ogen.
ik bedoelde meer dat je niet weet hoe verrimpeld je zal zijn over 20 jaarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij denkt dat je nog geen rimpels ontwikkelt voordat je 30 bent? Was het maar waar.
Gewoon vaseline in zijn ogen smerenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom moet de man in mijn leven ook altijd aan de antirimpelcreme.
Dat kan ik natuurlijk ook van jou zeggen met je vaselineverhaal he.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat je niet weet hoe verrimpeld je zal zijn over 20 jaar
Mannen die daarmee akkoord gaan, zijn geen echte mannen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef L-E het volgende:
Daarom moet de man in mijn leven ook altijd aan de antirimpelcreme.
Vanaf je 25e (ofzo?) verliest je huid elasticiteit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch zo?
Voor je 30e ben je toch nog gewoon jong enzo? Toch?
Geloof mij nou, hij heeft veel liever dat je dat ergens anders smeert.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanaf je 25e (ofzo?) verliest je huid elasticiteit.
Ik ben niet voor niets single. Het bleek elke keer een breekpunt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die daarmee akkoord gaan, zijn geen echte mannen.
Vaseline bestaat uit H en C atomen, dus misschien dat het dat ook doet. Maar het lijkt me heel erg af te sluiten. En hydratatie gebeurt van binnen, niet van buiten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
neu, eerder voor het vochtig houden van de huid.
Maar hé, prima als jullie t niet willen geloven hoor.
Op zijn droge ellebogen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof mij nou, hij heeft veel liever dat je dat ergens anders smeert.
Daarom drinkt Miss zo veel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaseline bestaat uit H en C atomen, dus misschien dat het dat ook doet. Maar het lijkt me heel erg af te sluiten. En hydratatie gebeurt van binnen, niet van buiten.
Goeie kerels!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet voor niets single. Het bleek elke keer een breekpunt.
En dan hij als wederdienst in je oog komenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon vaseline in zijn ogen smeren
Over je gezicht. Tegen de rimpels.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hij als wederdienst in je oog komen
klopt, il was meer geneigd om dat te vertrouwen dan het rimpelspul verhaal omdat het beter is voor mijn portemonneequote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk ook van jou zeggen met je vaselineverhaal he.
Dan gaan ze vast zeiken dat die eiwitten slecht zijn voor de huid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef Royco1 het volgende:
En dan hij als wederdienst in je oog komen
quote:
Mijn huid is mijn makke, ik zal er mijn laatste spaargeld nog aan uitgeven. Hoe onnodig ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
klopt, il was meer geneigd om dat te vertrouwen dan het rimpelspul verhaal omdat het beter is voor mijn portemonnee
VAN ALCOHOL KRIJG JE OOK RIMPELSquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
true, alcohol ontrekt vocht aan je lichaam.
Johquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
true, alcohol ontrekt vocht aan je lichaam.
dus veel drinken!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaseline bestaat uit H en C atomen, dus misschien dat het dat ook doet. Maar het lijkt me heel erg af te sluiten. En hydratatie gebeurt van binnen, niet van buiten.
Mens, ik pis wat af omdat ik zoveel drinkquote:
Veel drinken vooralquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb net gelezen dat je dan factor 50 moet smeren.
Juist, dus doordat je huid is afgesloten kan het vovht er niet uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een (potentiële) botoxafnemer?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
Mijn huid is mijn makke, ik zal er mijn laatste spaargeld nog aan uitgeven. Hoe onnodig ook.
ik geef te weinig uit. Aan alles, toch maar weer eens gaan doen...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn huid is mijn makke, ik zal er mijn laatste spaargeld nog aan uitgeven. Hoe onnodig ook.
Water en thee, bahquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel drinken vooralWater of thee of zo.
Ja, en de rest van de meuk ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist, dus doordat je huid is afgesloten kan het vovht er niet uit
Als je wangen en oogleden meer gaan hangen kom je daar vast wel op terug.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
Dat vind ik te eng. Maar dat is dan ook het enige dat me tegenhoudt.
Jaa! Voor die fronsrimpel van me!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Collageen dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen rimpels vsanquote:
Dat zie ik nog wel gebeuren, ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je wangen en oogleden meer gaan hangen kom je daar vast wel op terug.
bij een schrale huid moet je ook vaseline smeren, mn nichtje kreeg dat mee omdat ze altijd schraal is om haar ogen en mond. Nou ja, schraal was, nu niet meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mens, ik pis wat af omdat ik zoveel drinkMaar ik geloof dus nog steeds niet dat vaseline werkt. Ja, als je wilt afsluiten. Maar anders niet
Ja, maar daar hadden we het niet overquote:
Omdat het vet houdt, net als uiercrème. Maar of het hydrateert? Ik weet 't niet...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
bij een schrale huid moet je ook vaseline smeren, mn nichtje kreeg dat mee omdat ze altijd schraal is om haar ogen en mond. Nou ja, schraal was, nu niet meer.
Wel over een mooie huidquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar daar hadden we het niet over
quote:
quote:
Het ging over rimpelcreme, niet over mooiehuidcremequote:
Het ging net ook over pigmentvlekken en sproeten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging over rimpelcreme, niet over mooiehuidcreme
Maar die krijg je ook niet van rommel op/in je huidquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging net ook over pigmentvlekken en sproeten.
quote:
Wel van slechte huidverzorging o.a. Dus daar zijn weer bij 't afsluiten van poriënquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar die krijg je ook niet van rommel op/in je huid
En steeds maar van onderwerp veranderen hou ik niet bij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |