Lekker alleen door de stad slenteren, gaan winkelen (ook al zou ik geen geld hebben), lekker op een terrasje gaan zitten met een leuk boek, uitgebreid lunchen met vriendinnetjes, etc.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij de jumbo waren de tapas 1+1 gratis, dus zoete olijven meegenomen en parmezaanse kaas tapenade
Dat 2e heb ik al gedaan (t-shirts voor kleine man).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker alleen door de stad slenteren, gaan winkelen (ook al zou ik geen geld hebben), lekker op een terrasje gaan zitten met een leuk boek, uitgebreid lunchen met vriendinnetjes, etc.
Morgenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker alleen door de stad slenteren, gaan winkelen (ook al zou ik geen geld hebben), lekker op een terrasje gaan zitten met een leuk boek, uitgebreid lunchen met vriendinnetjes, etc.
Waarom kan jij niet naar buiten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef L-E het volgende:
Ik vind ook gewoon dat iedereen die de mogelijkheid wél heeft, naar buiten MOET. Omdat ik niet kan.
Ik ben net terug. Het is heerlijk buiten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef L-E het volgende:
Ik vind ook gewoon dat iedereen die de mogelijkheid wél heeft, naar buiten MOET. Omdat ik niet kan.
Waarom kan je niet naar buiten dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat iedereen binnen moet blijven omdat wij ook binnen moeten blijven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef L-E het volgende:
Peuter is gisteren geopereerd, moet drie dagen binnen blijven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom kan jij niet naar buiten?Sleutel van de deur kwijt?
Oh, dat is op zich ook wel een goed idee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen binnen moet blijven omdat wij ook binnen moeten blijven.
Of is dat weer egoistisch?
Ik ga zo booschappen doen, is dat goed genoeg?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef L-E het volgende:
Dan kan je toch wel in de tuin zitten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter is gisteren geopereerd, moet drie dagen binnen blijven.
Aan wat als ik vragen mag? Is alles goed gegaan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:54 schreef L-E het volgende:
Ging alles goed?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuin heb ik even gedaan inderdaad, maar dat is niet zo handig als hij binnen op de bank ligt. Ik word toch wel vaak naar binnen geroepen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel in de tuin zitten?of balkon.....
Verwijderen keel- en neusamandelen. Alles is goed gegaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan wat als ik vragen mag? Is alles goed gegaan?
Speel je cricket?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo levend verbranden op het cricketveld. Wens me succes.
Ah, ik had al wel begrepen dat hij er last van had. Niet dat ze er uit moesten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:56 schreef L-E het volgende:
Verwijderen keel- en neusamandelen. Alles is goed gegaan.
Je bent niet goed met ballen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik kijk alleenSerieus.
Ik en ballen
Das minder.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuin heb ik even gedaan inderdaad, maar dat is niet zo handig als hij binnen op de bank ligt. Ik word toch wel vaak naar binnen geroepen.
Vanwaar cricket?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik en ballen
Beter ook. Van sport word je toch moe. En gaat je haar stom zitten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik en ballen
Of iemand die je ophaalt om in de omgeving wat te doen.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen koopzondag en ik heb niks te doenkomt iemand me opsluiten voor mn eigen veiligheid?
Alleen als ik je dan ook mag vastbinden enzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen koopzondag en ik heb niks te doenkomt iemand me opsluiten voor mn eigen veiligheid?
Ja, zoiets. Ik heb daar geen ervaring mee. Dus ik vraag me af of dat werkt en of het mooi egaal wordt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:25 schreef L-E het volgende:
Samzz, er bestaan van die snelbruinende smeerseltjes, bedoel je dat? Of gewoon een zelfbruinende creme?
ik heb verhalen gehoord dat dat niet egaal wordt of oranje ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Ik heb daar geen ervaring mee. Dus ik vraag me af of dat werkt en of het mooi egaal wordt.
Ik heb ooit een zelfbruiner van Nivea gebruikt voor mijn benen. Had een proefmonstertje bij iets gekregen. Je moet eigenlijk gewoon een paar druppeltjes ervan mengen met bodylotion en jezelf dan insmeren, dan is de kans op vlekken minimaal. Dat werd wel mooi, heel natuurlijk, maar is er echt binnen een paar dagen ook weer vanaf. Dus je zou dan moeten blijven smeren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Ik heb daar geen ervaring mee. Dus ik vraag me af of dat werkt en of het mooi egaal wordt.
Of blijven zonnenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zelfbruiner van Nivea gebruikt voor mijn benen. Had een proefmonstertje bij iets gekregen. Je moet eigenlijk gewoon een paar druppeltjes ervan mengen met bodylotion en jezelf dan insmeren, dan is de kans op vlekken minimaal. Dat werd wel mooi, heel natuurlijk, maar is er echt binnen een paar dagen ook weer vanaf. Dus je zou dan moeten blijven smeren.
Dat het er weer afgaat is niet ergquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zelfbruiner van Nivea gebruikt voor mijn benen. Had een proefmonstertje bij iets gekregen. Je moet eigenlijk gewoon een paar druppeltjes ervan mengen met bodylotion en jezelf dan insmeren, dan is de kans op vlekken minimaal. Dat werd wel mooi, heel natuurlijk, maar is er echt binnen een paar dagen ook weer vanaf. Dus je zou dan moeten blijven smeren.
Als je het op een normale manier doet, is er niks aan de hand....quote:
Ja, ik dus ook. Daarom ben ik huiverig...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb verhalen gehoord dat dat niet egaal wordt of oranje ofzo
Hoe vaak moet ik nog gaan herhalen dat ik niet in de zon magquote:
Nee hoor, vroeger ms, tegenwoordig niet meer. Ik ben nog nooit oranje of vlekkerig geworden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Daarom ben ik huiverig...
Boefje!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
Hoe vaak moet ik nog gaan herhalen dat ik niet in de zon magAl heb ik net wel eventjes met m'n benen in 't zonnetje gezeten
Gebruik wel een goed merk dan. Ik had ooit een vriendin die de zelfbruiner van Yves Rocher had geprobeerd. Dat was écht oranje, zo erg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik ben echt spier en spierwit en zou graag wat bruiner worden maar liever wit dan oranje, ik durf t niet aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij normaal vindt. Maar dat de zon slecht is voor je huid is toch algemeen bekend?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je het op een normale manier doet, is er niks aan de hand....
En als je heel voorzichtig begint met de zonnebank?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben echt spier en spierwit en zou graag wat bruiner worden maar liever wit dan oranje, ik durf t niet aanen zonnebank en zon is gewoon geen optie, meerdere malen doodziek van zonnebrand geweest, ook al smeer ik me in, tis gewoon geen combi mijn huid en de zon
Jij hebt ervaring, praat me bijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger ms, tegenwoordig niet meer. Ik ben nog nooit oranje of vlekkerig geworden.
lijkt me wel vervelend als je niet in de zon kan...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben echt spier en spierwit en zou graag wat bruiner worden maar liever wit dan oranje, ik durf t niet aanen zonnebank en zon is gewoon geen optie, meerdere malen doodziek van zonnebrand geweest, ook al smeer ik me in, tis gewoon geen combi mijn huid en de zon
nah ik vind zonnebank gewoon ook verder geen prettig idee, 1x gedaan en vond het niet prettig dus dan maar witquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je heel voorzichtig begint met de zonnebank?
Ja idd, oranje is wel echt funestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met mate, je moet toch je vit D binnenkrijgenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij normaal vindt. Maar dat de zon slecht is voor je huid is toch algemeen bekend?
Ik had het dan ook over je huid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
met mate, je moet toch je vit D binnenkrijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |