Dan zit je maar ín de zon!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekt, mijn zonnescherm doet het niet meer.
Ja maar, ja maar.. het is zo warm met de zon die naar binnen schijntquote:
En waarom zou jij het beter moeten hebben als ik?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. het is zo warm met de zon die naar binnen schijnt
Omdat ik het ben?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom zou jij het beter moeten hebben als ik?
quote:
Das het mooie van dit prachtige weer..... ze zijn weer goed te bewonderenquote:
Zonlichtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
Iemand DE tip om benen mooi bruin te krijgen?En dan met name scheenbenen...
Doe ik niet aan.quote:
twee weken vanavondquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook schimmel in mijn huis, is niet altijd iets tegen te doen helaas.
Ik had helemaal niet meegekregen dat je daar al zit joh.
Gewoon in de zon gaan zitten.... en af en toe even schaduw pauze nemen..... pigment aanmaken heeft tijd nodig..... dus regelmatig die schenen in de zon doen....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik niet aan.
Ik bedoel meer iets van smeerseltjes waarmee je dan in de zon kan gaan zitten en zo.
dit is gewoon schimmel van vuil. De keuken moet eigenlijk ook nog, maar daar begin ik niet meer aan vandaag. Ga lekker boodschappen doen zo en dan mn meisje van t vliegveld halenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook schimmel in mijn huis, is niet altijd iets tegen te doen helaas.
Ik had helemaal niet meegekregen dat je daar al zit joh.
Nou HUP SCHOONMAKEN DAN!!!! En vanavond een blowjob eisen ...quote:
Ja, dat doe ik al.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon in de zon gaan zitten.... en af en toe even schaduw pauze nemen..... pigment aanmaken heeft tijd nodig..... dus regelmatig die schenen in de zon doen....
Wij hebben een ventilator die we eigenlijk de hele dag aan laten met de deur open.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel vochtige badkamer + nauwelijks ventilatiemogelijkheden = schimmel. Kut, maar niet perse het gevolg van slecht schoonmaken.
De badkamer is schoon, de keuken doe ik volgende week wel. (Als in uitgebreid doen).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou HUP SCHOONMAKEN DAN!!!! En vanavond een blowjob eisen ...
Schimmel in de keuken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De badkamer is schoon, de keuken doe ik volgende week wel. (Als in uitgebreid doen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |