Factor 50? Das ja bijkans jezelf in aluminiumfolie wikkelen johquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom zijn wij ook nog zo prachtig
ik heb tegenwoordig ook factor 50 jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik smeer mijn kop elke ochtend in met factor 50
Omdat ik geen verrimpelde oude kop wil. En die krijg je van zonlicht. Ook als je niet ligt te bakken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook als je gewoon naar je werk moet ofzo?
Waarom?
Of een cementbad nemen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:17 schreef Barbusse het volgende:
Factor 50? Das ja bijkans jezelf in aluminiumfolie wikkelen joh
Damn, das wel minder zegquote:
Inderdaad, je vangt zo ontzettend veel zon zonder dat je het door hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik geen verrimpelde oude kop wil. En die krijg je van zonlicht. Ook als je niet ligt te bakken.
Lach maar, ondertussen kijk ik lachend naar mijn achterbuuf, die net 40 is ofzo, en een kop heeft als oud leer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[slijm]quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik geen verrimpelde oude kop wil. En die krijg je van zonlicht. Ook als je niet ligt te bakken.
Wij lachen het laatst meidquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad, je vangt zo ontzettend veel zon zonder dat je het door hebt.
Dat is tijdelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog gaan herhalen dat ik niet in de zon magAl heb ik net wel eventjes met m'n benen in 't zonnetje gezeten
Dan zou ik ook een kop als oud leer moeten hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lach maar, ondertussen kijk ik lachend naar mijn achterbuuf, die net 40 is ofzo, en een kop heeft als oud leer.
Ja, maar daarom wil ik nu wel een kleurtje.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[wat ik bedoelde te zeggen]
Hoe kom je dan aan die oude kop?
[/wat ik bedoelde te zeggen]
Nou, ik wilde het niet zeggen maarre..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zou ik ook een kop als oud leer moeten hebben
Stoppen met roken heeft serieus een groter effect.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zou ik ook een kop als oud leer moeten hebben
Helemaal niet. Heel goede factorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is ook je verdere leef patroon.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lach maar, ondertussen kijk ik lachend naar mijn achterbuuf, die net 40 is ofzo, en een kop heeft als oud leer.
Daar weet jij heul niks vanquote:
quote:
quote:
Ik smeer nooit hoger dan factor 20quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hm, zou ik dan gewoon goede genen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |