Wat vond je er niet prettig aan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nah ik vind zonnebank gewoon ook verder geen prettig idee, 1x gedaan en vond het niet prettig dus dan maar wit
Je moet gewoon niet uren gaan bakken.... gewoon 10 minuutjes dan tijd in de schaduw en weer een minuut of 10..... als je er op let, voel je het ook wel....quote:
Waarom zet je dan ook niet iets op je hoofd als je weet dat je snel verbrandt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Zoals ik al aangaf, heb woensdag nog geen 20min buiten gezeten op de uni, meteen verbrand boven op mn hoofd :S
quote:
omdat het dinsdag de hele dag geregend had, ik van tevoren niet had gedacht dat de zon woensdag zo fel was en het was niet bewust in de zon maar meer goh we hebben tijd over tot het volgende college laten we even buiten zittenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom zet je dan ook niet iets op je hoofd als je weet dat je snel verbrandt?
Klopt. Maar ik ken echt te veel mensen die onbeschermd uren gaan liggen bakken en mij uitlachen omdat ik mezelf (en mijn zoon) in de zon elke twee uur compleet insmeer omdat ik "zo toch nooooooooit bruin ga worden?!", zucht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet uren gaan bakken.... gewoon 10 minuutjes dan tijd in de schaduw en weer een minuut of 10..... als je er op let, voel je het ook wel....
Niks van aantrekken van dat soort mensen..... Gewoon je eigen ding doen......quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ken echt te veel mensen die onbeschermd uren gaan liggen bakken en mij uitlachen omdat ik mezelf (en mijn zoon) in de zon elke twee uur compleet insmeer omdat ik "zo toch nooooooooit bruin ga worden?!", zucht.
Bedankt voor de tips! Eens kijken... Ik wil geen hele dure pakken omdat ik eerst wil testen. Ik heb nu body cream van Dove, dus ik denk dat ik voor die van Dove ga, hoe heet die?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van Dove is wel goed, zit het in bodylotion zeg maar. Dat heb je ook van kruidvat eigen merk, ook wel goed. Het fijnst vind ik Gloss Bronzer van Ambre Solaire, daar zit een beetje een glimmertje in waardoor je benen er heel mooi uit zien.
Oh en altijd insmeren nadat je je hebt ingesmeerd met bodylotion, dan vlek je minder snel. En logisch, goed uitsmeren. En je handen extra goed wassen, anders heb je oranje vingers
Als ik me niet insmeer ben ik binnen de kortste tijd vuurrood.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ken echt te veel mensen die onbeschermd uren gaan liggen bakken en mij uitlachen omdat ik mezelf (en mijn zoon) in de zon elke twee uur compleet insmeer omdat ik "zo toch nooooooooit bruin ga worden?!", zucht.
ik heb donderdag on de volle zon onkruid zitten trekken, dat was een stuk dommer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat het dinsdag de hele dag geregend had, ik van tevoren niet had gedacht dat de zon woensdag zo fel was en het was niet bewust in de zon maar meer goh we hebben tijd over tot het volgende college laten we even buiten zitten
Mijn zusje denkt ook nog steeds dat ze niet meer kan verbranden als ze eerst een tijdje onder de zonnebank gaat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik smeer mijn kop elke ochtend in met factor 50
Elke ochtend?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
Pffff geen idee. Maar kan niet missen. Je hebt ze in verschillende 'sterkten', lichte huid, donkere huid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Eens kijken... Ik wil geen hele dure pakken omdat ik eerst wil testen. Ik heb nu body cream van Dove, dus ik denk dat ik voor die van Dove ga, hoe heet die?
quote:
Ik ook als ik in de zon gaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
Daarom zijn wij ook nog zo prachtigquote:
Oh, volgende week maar even bij de Etos kijken dan. Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pffff geen idee. Maar kan niet missen. Je hebt ze in verschillende 'sterkten', lichte huid, donkere huid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |