Vaseline bestaat uit H en C atomen, dus misschien dat het dat ook doet. Maar het lijkt me heel erg af te sluiten. En hydratatie gebeurt van binnen, niet van buiten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
neu, eerder voor het vochtig houden van de huid.
Maar hé, prima als jullie t niet willen geloven hoor.
Op zijn droge ellebogen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof mij nou, hij heeft veel liever dat je dat ergens anders smeert.
Daarom drinkt Miss zo veel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaseline bestaat uit H en C atomen, dus misschien dat het dat ook doet. Maar het lijkt me heel erg af te sluiten. En hydratatie gebeurt van binnen, niet van buiten.
Goeie kerels!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet voor niets single. Het bleek elke keer een breekpunt.
En dan hij als wederdienst in je oog komenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon vaseline in zijn ogen smeren
Over je gezicht. Tegen de rimpels.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hij als wederdienst in je oog komen
klopt, il was meer geneigd om dat te vertrouwen dan het rimpelspul verhaal omdat het beter is voor mijn portemonneequote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk ook van jou zeggen met je vaselineverhaal he.
Dan gaan ze vast zeiken dat die eiwitten slecht zijn voor de huid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef Royco1 het volgende:
En dan hij als wederdienst in je oog komen
quote:
Mijn huid is mijn makke, ik zal er mijn laatste spaargeld nog aan uitgeven. Hoe onnodig ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
klopt, il was meer geneigd om dat te vertrouwen dan het rimpelspul verhaal omdat het beter is voor mijn portemonnee
VAN ALCOHOL KRIJG JE OOK RIMPELSquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
true, alcohol ontrekt vocht aan je lichaam.
Johquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
true, alcohol ontrekt vocht aan je lichaam.
dus veel drinken!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaseline bestaat uit H en C atomen, dus misschien dat het dat ook doet. Maar het lijkt me heel erg af te sluiten. En hydratatie gebeurt van binnen, niet van buiten.
Mens, ik pis wat af omdat ik zoveel drinkquote:
Veel drinken vooralquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb net gelezen dat je dan factor 50 moet smeren.
Juist, dus doordat je huid is afgesloten kan het vovht er niet uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een (potentiële) botoxafnemer?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
Mijn huid is mijn makke, ik zal er mijn laatste spaargeld nog aan uitgeven. Hoe onnodig ook.
ik geef te weinig uit. Aan alles, toch maar weer eens gaan doen...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn huid is mijn makke, ik zal er mijn laatste spaargeld nog aan uitgeven. Hoe onnodig ook.
Water en thee, bahquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel drinken vooralWater of thee of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |