Daar dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker je porien heel de nacht verstoppen.
Daarom zweer ik dus bij mijn factor 50quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook wel algemeen bekend dat anti-rimpelcrèmes een hoax zijn.
Ik denk dat 't de factor 50 isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
Ik gebruik antirimpelcreme. En hij werkt. Serieus.
tip van n topmodelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Vaseline werkt net zo goed? Dat had ik eerder moeten weten!
Dat weet je dus niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
Sorry maar dan nog geloof ik je niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
tip van n topmodel
Het is vnl het vochtig houden van de huid dat tegen rimpels werkt, als je huid droger is, krijg je sneller rimpels.
Vaseline is anders niet vochtinbrengend? Tenminste, het is zo vet als vet maar zijn kan...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
tip van n topmodel
Het is vnl het vochtig houden van de huid dat tegen rimpels werkt, als je huid droger is, krijg je sneller rimpels.
hoe kun je dat nou zeggen als je wat, 29 bent?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, maar er zijn echt wat lijnen in mijn gezicht minder diep geworden sinds ik die creme gebruik. Ik zweer erbij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet.
Had je zonder die creme nu al wel rimpels gehad? Dat zul je dus nooit weten.
Jij denkt dat je nog geen rimpels ontwikkelt voordat je 30 bent? Was het maar waar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou zeggen als je wat, 29 bent?
Als het voor jouw gevoel werkt dan is het toch goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, maar er zijn echt wat lijnen in mijn gezicht minder diep geworden sinds ik die creme gebruik. Ik zweer erbij.
Alternatieve uitleg: van rimpelcrème krijg je slechtere ogen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef L-E het volgende:
Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, maar er zijn echt wat lijnen in mijn gezicht minder diep geworden sinds ik die creme gebruik. Ik zweer erbij.
neu, eerder voor het vochtig houden van de huid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaseline is anders niet vochtinbrengend? Tenminste, het is zo vet als vet maar zijn kan...
Uiercréme is wel topspul, maar tegen rimpels?
Is toch zo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij denkt dat je nog geen rimpels ontwikkelt voordat je 30 bent? Was het maar waar.
Daarom moet de man in mijn leven ook altijd aan de antirimpelcreme.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alternatieve uitleg: van rimpelcrème krijg je slechtere ogen.
ik bedoelde meer dat je niet weet hoe verrimpeld je zal zijn over 20 jaarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij denkt dat je nog geen rimpels ontwikkelt voordat je 30 bent? Was het maar waar.
Gewoon vaseline in zijn ogen smerenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom moet de man in mijn leven ook altijd aan de antirimpelcreme.
Dat kan ik natuurlijk ook van jou zeggen met je vaselineverhaal he.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat je niet weet hoe verrimpeld je zal zijn over 20 jaar
Mannen die daarmee akkoord gaan, zijn geen echte mannen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef L-E het volgende:
Daarom moet de man in mijn leven ook altijd aan de antirimpelcreme.
Vanaf je 25e (ofzo?) verliest je huid elasticiteit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch zo?
Voor je 30e ben je toch nog gewoon jong enzo? Toch?
Geloof mij nou, hij heeft veel liever dat je dat ergens anders smeert.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanaf je 25e (ofzo?) verliest je huid elasticiteit.
Ik ben niet voor niets single. Het bleek elke keer een breekpunt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die daarmee akkoord gaan, zijn geen echte mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |