Ja, en de rest van de meuk ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist, dus doordat je huid is afgesloten kan het vovht er niet uit
Als je wangen en oogleden meer gaan hangen kom je daar vast wel op terug.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
Dat vind ik te eng. Maar dat is dan ook het enige dat me tegenhoudt.
Jaa! Voor die fronsrimpel van me!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Collageen dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen rimpels vsanquote:
Dat zie ik nog wel gebeuren, ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je wangen en oogleden meer gaan hangen kom je daar vast wel op terug.
bij een schrale huid moet je ook vaseline smeren, mn nichtje kreeg dat mee omdat ze altijd schraal is om haar ogen en mond. Nou ja, schraal was, nu niet meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mens, ik pis wat af omdat ik zoveel drinkMaar ik geloof dus nog steeds niet dat vaseline werkt. Ja, als je wilt afsluiten. Maar anders niet
Ja, maar daar hadden we het niet overquote:
Omdat het vet houdt, net als uiercrème. Maar of het hydrateert? Ik weet 't niet...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
bij een schrale huid moet je ook vaseline smeren, mn nichtje kreeg dat mee omdat ze altijd schraal is om haar ogen en mond. Nou ja, schraal was, nu niet meer.
Wel over een mooie huidquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar daar hadden we het niet over
quote:
quote:
Het ging over rimpelcreme, niet over mooiehuidcremequote:
Het ging net ook over pigmentvlekken en sproeten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging over rimpelcreme, niet over mooiehuidcreme
Maar die krijg je ook niet van rommel op/in je huidquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging net ook over pigmentvlekken en sproeten.
quote:
Wel van slechte huidverzorging o.a. Dus daar zijn weer bij 't afsluiten van poriënquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar die krijg je ook niet van rommel op/in je huid
En steeds maar van onderwerp veranderen hou ik niet bij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |