Koers wijzigen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, alleen bezette mannen of domme mannen of lelijke mannen of rare mannen of onaantrekkelijke mannen... maar die wil ik niet
Meer smaken zijn er niet volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, alleen bezette mannen of domme mannen of lelijke mannen of rare mannen of onaantrekkelijke mannen... maar die wil ik niet
Zijn er nog meer dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben niet Jezus, maar bedankt voor de vergelijkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Knappe mannenquote:
Jawel!! Maar die zijn dan weer OF bezet OF dom...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knappe mannenMaar die trekt ze niet aan
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het leven is één grote Griekse Tragedietmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel!! Maar die zijn dan weer OF bezet OF dom...
Je witte benen vallen mij totaal niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Leuk hequote:
Mij welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je witte benen vallen mij totaal niet op.
Vette shit!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Leuk heBen er echt blij mee! Wit en hij schijnt niet door
Dat is vast te verhelpen met een emmer water.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
Dat is dan weer een beetje jammerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Neequote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is vast te verhelpen met een emmer water.
Jaquote:
Ja echt! En door vmezelf te bezatten wordt het draaglijk, maar nu hoor ik dat ik daar oud en lelijk van wordtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leven is één grote Griekse Tragedietm
'Goeie tieten' klinkt toch net wat meer complimenteus dan 'vette shit'.quote:
Heuj, niet zo hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Goeie tieten' klinkt toch net wat meer complimenteus dan 'vette shit'.
Voor die tijd zijn de mannen al afgeknapt op je grammatica.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ja echt! En door vmezelf te bezatten wordt het draaglijk, maar nu hoor ik dat ik daar oud en lelijk van wordt![]()
Ik denk dat ze het niet zo bedoeld heeftquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Goeie tieten' klinkt toch net wat meer complimenteus dan 'vette shit'.
Van wordt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja echt! En door vmezelf te bezatten wordt het draaglijk, maar nu hoor ik dat ik daar oud en lelijk van wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |