Godver wat ergquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor die tijd zijn de mannen al afgeknapt op je grammatica.
Hoe zou jij reageren als je je voor het eerst uitkleed voor een man, dat hij je van top tot teen aanschouwt en dan zegt 'vette shit'?quote:
Dan zou ik keihard lachen en hem bespringen denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als je je voor het eerst uitkleed voor een man, dat hij je van top tot teen aanschouwt en dan zegt 'vette shit'?
Zou 't?quote:
Bonprixquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:07 schreef L-E het volgende:
Samzz, wat een leuk jurkje! Hij staat je echt goed!
Waar heb je 'm vandaan?
Ach, volgens sommigen hier ben ik al oud en lelijk, dus je lijd niet alleenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja echt! En door vmezelf te bezatten wordt het draaglijk, maar nu hoor ik dat ik daar oud en lelijk van wordt![]()
En qua grammatica passen we ook al zo goed bij elkaarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, volgens sommigen hier ben ik al oud en lelijk, dus je lijd niet alleen
Wat een matchquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En qua grammatica passen we ook al zo goed bij elkaar
Pas op voor EHECquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Ik ga straks lekker ketjapkip maken en rijst en zoetzure komkommer. Wat hou ik toch van eten.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Ik ga straks lekker ketjapkip maken en rijst en zoetzure komkommer. Wat hou ik toch van eten.
Dan hoop ik voor haar dat je kennis van anatomie beter is dan je kennis van grammatica. Voor je het weet kies je de verkeerde lichaamsopening.quote:
Ik ga naar mn ouders toe. Eens zien of daar nog wat te plunderen valtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Oh jaquote:
hoe laat eten we?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |