Baal er ook wel eens van ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Zo jammer dat jij geen man bent...
Als je een keer mee wilt stappen trouwens. Vanavond is hier jazz festival
Mmm, Jazz in Zaandam.... altijd gezellig.... eens kijken wie er mee wilt....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Zo jammer dat jij geen man bent...
Als je een keer mee wilt stappen trouwens. Vanavond is hier jazz festival
Waarom zijn wij daar niet bij?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Ieuw, zap ik toch ineens langs de EO jongerendag
Hou durven ze zonder ons te beginnen?quote:
Was dat vandaag?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Ieuw, zap ik toch ineens langs de EO jongerendag
Brutale onopgevoede snotapen, die christenjongen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou durven ze zonder ons te beginnen?
Zaandam? Weet je wel hoe ver weg dat is?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom vanavond naar Zaandam... Gezellig
Net zo ver als Purmerend ongeveer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zaandam? Weet je wel hoe ver weg dat is?
Ik droom soms dat ik ineens spontaan een man benquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Baal er ook wel eens van ja.
Jazz is altijd goed.Maar vanavond heb ik mamadienst.
Wellicht kom je daar een sexy saxofonist tegen.
Zo ver?!quote:
waar woont gij dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zaandam? Weet je wel hoe ver weg dat is?
deventerquote:
Dat is ver jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
weet je wat pas ver is? Maastricht, dat is pas ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |