Psst ook niet, ik ben aangekomenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef style2k het volgende:
wtf is pitbull hehe ik dacht dta is zeker weer een grote kale neger ofzow haha
Omdat dit zijn laatste hit is?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally heeft maatje 44 hoor, klein dik mormel dat t is!
Als ze dan met d'r kont wilde wiebelen zou ik ook van de partij zijn.quote:
xDD.quote:
Ow, is dat een hit? Houd ik me niet zo mee bezig eigenlijk. Hij was wel snel weer weg trouwens.quote:
Dat kon je aan zijn ogen zien, door zijn bril?quote:
Geld was op na een liedje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, is dat een hit? Houd ik me niet zo mee bezig eigenlijk. Hij was wel snel weer weg trouwens.
Sinds de begeleiding van Ed niet meer betaalt hoeft te wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Sinds wanneer is er budget voor meer dan 4 dansers?
Migraine, vandaar die zonnebril.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, is dat een hit? Houd ik me niet zo mee bezig eigenlijk. Hij was wel snel weer weg trouwens.
Ze komt uit het Eindje, is genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Pfff, 10 keer dat geknepen smoelwerk van Rogelle, echt ik blijf me erover verbazen hoe ze die neus trekt zodra ze moeite moet doen met zingenNet een haasje.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds de begeleiding van Ed niet meer betaalt hoeft te worden
[..]
[..]
Ze is gewoon goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze komt uit het Eindje, is genoeg voor mij.
Ik ken alleen maar gezellige leuke mensen in het Eindjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze komt uit het Eindje, is genoeg voor mij.
Ze trekt een poephoofd soms, maar ik vind dat juist leuk, ik mag haar wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar gezellige leuke mensen in het Eindje, ik blijf het een moeilijk wijf vinden
Ik heb er 2quote:
Kan me niet schelenquote:
Ga mee bowlen homo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
ik pas 1 oktober.. maar ik wil eerder nog een..
Je kan altijd naar mij, dat weet jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
ik pas 1 oktober.. maar ik wil eerder nog een..
Mij welquote:
Ik heb er niet zo'n last van, de hele meute ligt door mijn huis verspreidquote:
Tuurlijkquote:
Wat leuk en gastvrij van je! Zou bij mij trouwens sowieso niet passenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n last van, de hele meute ligt door mijn huis verspreid
Je neemt dr maar meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat heb ik een verjaardag van mijn beste vriendinnetje
Ik wil je keet in Oud-Zuid wel eens kraken!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat leuk en gastvrij van je! Zou bij mij trouwens sowieso niet passen
Ja maar dat doe ik alleen met een bepaalde bijzondere groepquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat leuk en gastvrij van je! Zou bij mij trouwens sowieso niet passen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil je keet in Oud-Zuid wel eens kraken!
Hehe is maar een driekamerwoning hoor, niet echt veel bijzonders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil je keet in Oud-Zuid wel eens kraken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |