Laten we je op eBay zetten en de mensen tegen elkaar opbieden, dan weten we je marktwaarde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Potverdomme, ik ben toch wel meer waard dan dat hoerige bedrag.
Ik geloof dat ik er dan bekaaid vanaf ga komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we je op eBay zetten en de mensen tegen elkaar opbieden, dan weten we je marktwaarde.
Neuh. Ik geef alles uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Zienswijze het volgende:
Maar goed, als ik het goed begrijp is iedereen braaf aan het sparen?
Ha, dat postte ik al maandag. Maar inderdaad, exact mijn gedachte.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Cerbie het volgende:
wtf hoor ik nou weer op de radio
"Ik ben directeur en houdt van duurzaam ondernemen. En wat tref ik nou aan in mijn kantine? Kiloknallers! De vleesindustrie, in mijn eigen kantine. Directeurs van Nederland, doe de kantinecheck op wakkerdier.nl"
Alsof het die directeur ene moer zal schelen wat voor vreten er in de kantine staat.
Daar heb ik niet bepaald de kans voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Zienswijze het volgende:
Maar goed, als ik het goed begrijp is iedereen braaf aan het sparen?
Ik investeer in mijn eigen goede gevoel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook niet sparen voor investeringen?
Mede radioluisteraarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ha, dat postte ik al maandag. Maar inderdaad, exact mijn gedachte.
Dus is in dat ligt het aanbod van 50 meer dan royaal te noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er dan bekaaid vanaf ga komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoorde je dit echt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Cerbie het volgende:
wtf hoor ik nou weer op de radio
[i]"Ik houdt
Ben jij zo'n engerd uit TTK die het forum afstruint op zoek naar taalfoutjes?quote:
Tsja, niet iedereen kan profiteren van z'n ouders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook niet sparen voor investeringen?
Ook primaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik investeer in mijn eigen goede gevoel.
Een soort van gedaan nuquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom zo'n OP? Zet er een mooi plaatje van het kapitalisme erin
quote:
Er zijn meerdere opties natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen kan profiteren van z'n ouders.
Zijn primaire focus ligt op onjuistheden ten aanzien van de Ming-dynastie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ben jij zo'n engerd uit TTK die het forum afstruint op zoek naar taalfoutjes?
Lenen is interessant als je gaat ondernemen, investeerders zoeken. Lenen puur om te consumeren is kwalijk, dan maar wat minder breed leven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Er zijn meerdere opties natuurlijk
Ik neem aan dat je spaargeld hebt. Je kan best een x percentage daarvan investeren.
De rentestanden zijn momenteel zeer laag, maar over lenen zal ik het wel niet hebben, want dan krijg ik half Fok! over me heen.
En toch kan het zeer lucratief zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat sommige mensen het hebben van geld of lange termijn investeren gewoon niet boeit.
The Wealth of Nationsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De auteur van een boek dat iedereen gelezen moet hebben.
Bravo
Ik ontken niet dat het lucratief is, ik zeg dat het een aantal mensen, waaronder ongetekende, niet erg boeit. Misschien ben ik morgen wel dood, je weet het niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En toch kan het zeer lucratief zijn.
Als jij elk jaar 1 euro wegzet tegen 6% rendement (obligaties), heb je over 30 jaar een kapitaal van 84 euro.
Net zoals school investeren in je toekomst is, is geld investeren ook investeren in je toekomst.
En toch kan het interessant zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lenen is interessant als je gaat ondernemen, investeerders zoeken. Lenen puur om te consumeren is kwalijk, dan maar wat minder breed leven.
Ik zei net al dat ik een deel van mijn inkomen moet lenen omdat ik anders niet rond kan komen. Verder doe ik nog commissiewerk voor de universiteit (betaald) en ben ik nachtportier (wat ook stevig verdiend). Maar alles erop en eraan kost toch een stuk meer dan je denkt, zelfs als je zuinig probeert om te springen met geld. Sparen zou met die lening nogal absurde actie zijn.quote:
Dat laatste is geen garantiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En toch kan het interessant zijn
Als jij een uitwonend student ben, kan je kiezen door 2 dagen per week bij te werken. Of je werkt minder en je leent derest bij de DUO. Waardeer je meer van je studentenleven kan genieten vanwege meer vrije tijd.
Na je studie verdien je een behoorlijk inkomen en kan je alles terug betalen.
Ja, exact, en toch is het vreemd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het lucratief is, ik zeg dat het een aantal mensen, waaronder ongetekende, niet erg boeit. Misschien ben ik morgen wel dood, je weet het niet.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een reus op de schouders van dwergen, maar voetbal blijft een bron van zowel vermaak als ergernis.
Zeker, maar je betaalt naar draagkracht terug en na 15 jaar wordt alles kwijtgescholden.quote:
Ach, het is maar geld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, exact, en toch is het vreemd.
Mensen investeren wel 20/30/40 uur per week (!) in hun studie, in de hoop een goede baan te krijgen. Een investering die veel tijd kost. Maar mensen besteden geen 2 uur per jaar om te bekijken of het lucratief is om alvast met geld te investeren.
Raar.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zei net al dat ik een deel van mijn inkomen moet lenen omdat ik anders niet rond kan komen. Verder doe ik nog commissiewerk voor de universiteit (betaald) en ben ik nachtportier (wat ook stevig verdiend). Maar alles erop en eraan kost toch een stuk meer dan je denkt, zelfs als je zuinig probeert om te springen met geld. Sparen zou met die lening nogal absurde actie zijn.
Dan nog zit ik het me in de maag dat het van de overheid komt, stiekemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeker, maar je betaalt naar draagkracht terug en na 15 jaar wordt alles kwijtgescholden.
Als je een technische, medische of bedrijfskundige studie doet, lig je zeer goed op de arbeidsmarkt
Toch speelt geld een zeer grote rol in ons leven. Immers, anders zou jij ook niet 1,2,3 zijn gaan studeren. Je studeert in eerste instantie om je een goede baan, dus hoog inkomen, te kunnen vergaren, naast persoonlijke ontwikkeling.quote:
En de Belastingdienst moet er voor openstaan, zoals eriklsd al aangaf.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Je kan ook een regeling met je ouders maken, maar goed, zij moeten er dan ook voor openstaan.
Hehe dat klopt welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan nog zit ik het me in de maag dat het van de overheid komt, stiekem
Het gaat om gelukkig zijn. En ja, in een kapitalistische samenleving helpt geld daarbij. Maar geld op zich kan nooit een doel zijn, tenzij je echt verknipt bent.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Toch speelt geld een zeer grote rol in ons leven. Immers, anders zou jij ook niet 1,2,3 zijn gaan studeren. Je studeert in eerste instantie om je een goede baan, dus hoog inkomen, te kunnen vergaren, naast persoonlijke ontwikkeling.
Dus ja, ik vind het raar.
Je regelt het gewoon 1 op 1 met je ouders?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En de Belastingdienst moet er voor openstaan, zoals eriklsd al aangaf.
Ik studeer niet om een hoog inkomen te krijgen, dat vind ik een leuke bijkomstigheid. Als het uberhaupt gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Toch speelt geld een zeer grote rol in ons leven. Immers, anders zou jij ook niet 1,2,3 zijn gaan studeren. Je studeert in eerste instantie om je een goede baan, dus hoog inkomen, te kunnen vergaren, naast persoonlijke ontwikkeling.
Dus ja, ik vind het raar.
Dat doet niets af aan de fiscale gevolgen. Dat de fiscus er niet achter komt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je regelt het gewoon 1 op 1 met je ouders?
Dan is het nog steeds een vermogensverschuiving, he.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je regelt het gewoon 1 op 1 met je ouders?
Alle mannen.quote:
quote:
High-five voor de fiscalisten!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een vermogensverschuiving, he.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat om gelukkig zijn. En ja, in een kapitalistische samenleving helpt geld daarbij. Maar geld op zich kan nooit een doel zijn, tenzij je echt verknipt bent.
Ja, dat begrjip ik allemaa. Materialisme voegt niets aan je geluk toe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat om gelukkig zijn. En ja, in een kapitalistische samenleving helpt geld daarbij. Maar geld op zich kan nooit een doel zijn, tenzij je echt verknipt bent.
quote:
Hehe dat klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een vermogensverschuiving, he.
Hebben jullie dan eindelijk eens wat? Dat gedraai iedere keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik toch aan wennen gezien je vakantie(s), vroeg afkicken is beter
Je hebt Remlof eindelijk gekaapt?quote:
Nee, helemaal niks... Ben en blijf een vrije vrouwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Hebben jullie dan eindelijk eens wat? Dat gedraai iedere keer.
Klopt allemaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan de fiscale gevolgen. Dat de fiscus er niet achter komt is een ander verhaal.
De meest ontopic vraag ooit.quote:
Allebei m'n ouders zijn 100% afgekeurd en hebben alles al zelf nodig. Zal niet zo makkelijk gaan. De werkelijkheid is een stuk weerbarstiger dan je denkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je kan ook een regeling met je ouders maken, maar goed, zij moeten er dan ook voor openstaan.
Geen nood.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Allebei m'n ouders zijn 100% afgekeurd en hebben alles al zelf nodig. Zal niet zo makkelijk gaan. De werkelijkheid is een stuk weerbarstiger dan je denkt.
Ja, ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks... Ben en blijf een vrije vrouw![]()
![]()
Ach, ze hebben een intelligente gezonde zoon. Da's echte rijkdom.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Allebei m'n ouders zijn 100% afgekeurd en hebben alles al zelf nodig. Zal niet zo makkelijk gaan. De werkelijkheid is een stuk weerbarstiger dan je denkt.
Dat snappen ze toch nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En geen antwoord van onze heertjes. En maar lullen over lenen.quote:
Je moet het ff aan de fiscalisten op dit forum vragen, want boven de X euro moet je invoerheffing of belasting o.i.d. betalen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:50 schreef robin007bond het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)002940282/index.html
Jezus, zo duur
Het lijkt me dat de kosten voor invoerrechten dan bij Bol.com liggen, omdat zij het immers importerenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je moet het ff aan de fiscalisten op dit forum vragen, want boven de X euro moet je invoerheffing of belasting o.i.d. betalen.
WIE??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
Waarom heeft niemand mij ooit Hot Tub Time Machine aangeraden? ::(
Ah betyar. We hebben dus bevestigd dat het stemrecht niet absoluut is. Dat betekent dat we kunnen gaan praten over eisen aan het stemrecht. Ik geef wel een voorzetje; inkomensafhankelijk met een modale drempel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:39 schreef betyar het volgende:
Stemmen op de PVV.......1.5 miljoen kiezers die ze hun stemrecht zouden moeten afpakken.
Dat kan ook. Ik weet niet hoe dat allemaal werkt met invoeren en dat soort gedoequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de kosten voor invoerrechten dan bij Bol.com liggen, omdat zij het immers importeren
Heel verstandigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks... Ben en blijf een vrije vrouw![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik weet niet hoe dat allemaal werkt met invoeren en dat soort gedoe
Wat is dat voor een egoistisch standpunt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah betyar. We hebben dus bevestigd dat het stemrecht niet absoluut is. Dat betekent dat we kunnen gaan praten over eisen aan het stemrecht. Ik geef wel een voorzetje; inkomensafhankelijk met een modale drempel.
Ik denk meer aan een IQ grensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah betyar. We hebben dus bevestigd dat het stemrecht niet absoluut is. Dat betekent dat we kunnen gaan praten over eisen aan het stemrecht. Ik geef wel een voorzetje; inkomensafhankelijk met een modale drempel.
Preciesquote:
Mijn geschiedenisleraar zette me neer als nazi toen ik dat idee aangafquote:
Dat zou je dan tegenvallen ventjequote:
Je leraar had gelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar zette me neer als nazi toen ik dat idee aangaf![]()
"Voor je het weet ontzeg je domme mensen het recht om literatuur te lezen want dat begrijpen ze toch niet, dan moeten ze in werkkampen, dan dit, dan dat"
So do Iquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PreciesMaak het allemaal lekker zelf uit
Ik denk dat je nu een misser maakt.quote:
Ventje?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou je dan tegenvallen ventje
En laten we dat vooral zo houdenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
So do I
Maar die fels wijn maken we wel leeg
Ik wilde hem niet meteen afschrikken met merito-/technocratiequote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, je kan domme mensen ook beter literatuur ontzeggen.
Het stemrecht moet je ook helemaal niet aan tornen. Het onderwijs moet gewoon verbeterd worden want dat is in Nederland nu wel echt heel erg aan het verslechteren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar zette me neer als nazi toen ik dat idee aangaf![]()
"Voor je het weet ontzeg je domme mensen het recht om literatuur te lezen want dat begrijpen ze toch niet, dan moeten ze in werkkampen, dan dit, dan dat"
Ik dacht dat ie nog op school zat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef Staal het volgende:
Maar wat Zienswijze er van brouwt dat vind ik echt droef. Een volwassen vent waarschijnlijk ook nog.
De vorige keer dat ik dat hier verkondigde werd ik neergezet als een onderwijsnazi, want onze leerlingen waren toch zo goed in competenties en vaardigheden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het stemrecht moet je ook helemaal niet aan tornen. Het onderwijs moet gewoon verbeterd worden want dat is in Nederland nu wel echt heel erg aan het verslechteren.
Ik ook niet hoor... Chema heeft idd verstandige dingen gezegd... En ZW is wellicht qua leeftijd volwassen, maar niet qua breinquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu een misser maakt..
Niet iedereen heeft rijke ouders. Ik in ieder geval niet. De meeste mensen niet.
Vond die post van Cherna in het vorige topic wel heel realistisch en onwijs lief ook. Doet alles voor zijn kinderen binnen zijn vermogen om ze zoveel mogelijk uit de studieschuld te hebben doen houden. Maar niet iedere ouder kan dit doen en daarom zijn er ook studiebeurzen.
Maar wat Zienswijze er van brouwt dat vind ik echt droef. Een volwassen vent waarschijnlijk ook nog.
Dat excuus hebben alleen robin007bond en phpquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie nog op school zat?
Alleen door rechts vrees ik, niet door mij iig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik dat hier verkondigde werd ik neergezet als een onderwijsnazi, want onze leerlingen waren toch zo goed in competenties en vaardigheden.
Het is iig niet aan je te merken, maar vat dat als compliment op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef Zienswijze het volgende:
Sjonge jonge jonge zeg, ja ik studeer inderdaad nog, net als 80% van Fok!
Nazi dit, nazi dat. Die gtmenschen moeten nogal wat bewondering voor de nazi's hebben, ze kunnen nergens anders over praten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik dat hier verkondigde werd ik neergezet als een onderwijsnazi, want onze leerlingen waren toch zo goed in competenties en vaardigheden.
Nee, door iemand uit het "linkse spectrum der POL-users".quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen door rechts vrees ik, niet door mij iig.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is iig niet aan je te merken, maar vat dat als compliment op.
Nee hoor.. En kennelijk steek je er vrij weinig van op, althams van het deel dat werkbaar is in de echte wereldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef Zienswijze het volgende:
Extreem links dan waarschijnlijk, die zijn bijna net zo erg als rechtsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, door iemand uit het "linkse spectrum der POL-users".
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, ze hebben een intelligente gezonde zoon. Da's echte rijkdom.
Geen sarcasme!
Zeg gewoon eens iets zinnigsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef Zienswijze het volgende:
Het spreek dan wel boekdelen dat als je het niet met iemand eens bent, je diegene dan als onvolwassen, droevig en weet ik wat allemaal afschildert.
Ik ben het ook niet altijd met iemand anders eens, maar ik projecteer niet dergelijke termen op andere mensen.
Over volwassenheid gesproken zeg.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat excuus hebben alleen robin007bond en php
Wanneer ga jij eigenlijk beginnen met het afbetalen van de rotzooi die jouw ouders er van hebben gemaakt? Jij bent namelijk het paard waar alle weddenschappen op zitten of niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef Zienswijze het volgende:
Erg zinnig van jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef Zienswijze het volgende:
Het spreek dan wel boekdelen dat als je het niet met iemand eens bent, je diegene dan als onvolwassen, droevig en weet ik wat allemaal afschildert.
Ik ben het ook niet altijd met iemand anders eens, maar ik projecteer niet dergelijke termen op andere mensen.
Over volwassenheid gesproken zeg.
Uit welke staatsruif vreet jij dan? Je hoort mij als meebetaler daar toch ook niet over klagen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk beginnen met het afbetalen van de rotzooi die jouw ouders er van hebben gemaakt? Jij bent namelijk het paard waar alle weddenschappen op zitten of niet?
Waarschijnlijk niet.
Hoe zou je het vinden als je deze druk morgen wel op je nek zou hebben liggen?
En zinnigs is iets subjectiefs. Wat jij oke vindt, vindt een ander weer raar. Wat Pietje raar vindt, vind ik weer oke. En etc. etc.quote:
Ik meende het!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]![]()
Meer ga ik er even niet op zeggen: bedankt.
Doe je fanatieke mouwtjes maar weer naar beneden. Eerst nadenken, dan posten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uit welke staatsruif vreet jij dan? Je hoort mij als meebetaler daar toch ook niet over klagen?
Ok, iets wat werkbaar is danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En zinnigs is iets subjectiefs. Wat jij oke vindt, vindt een ander weer raar. Wat Pietje raar vindt, vind ik weer oke. En etc. etc.
Daarom bestaan er juist zulke discussie fora. Om van gedachten te wisselen en te discussieren.
Om iemand anders waarmee je het niet mee eens ben dan als onvolwassen en droevig af te schilderen..tja, is dat dan wl volwassen?
Respecteer een ander idee, of je het ermee eens bent of niet.
Ah, ontwijken. Bekend fenomeen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Doe je fanatieke mouwtjes maar weer naar beneden. Eerst nadenken, dan posten.
Als mijn ouders in financiele problemen zitten, zou ik hen zeker helpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk beginnen met het afbetalen van de rotzooi die jouw ouders er van hebben gemaakt? Jij bent namelijk het paard waar alle weddenschappen op zitten of niet?
Waarschijnlijk niet.
Hoe zou je het vinden als je deze druk morgen wel op je nek zou hebben liggen?
Je bent soms echt best lief he?quote:
Wat draag jij eigenlijk bij?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Maak het nou niet te ingewikkeld voor whiskers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En het begrip werkbaar is ook subjectief.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En het begrip werkbaar is ook subjectief.
Nee, je reageert als een onwetende kutnewbie. Geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, ontwijken. Bekend fenomeen.
Ik zit dus in de goede richting...
Daar heb je het al. Ze volgt het niet meer.quote:
Sure...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, je reageert als een onwetende kutnewbie. Geeft niet hoor..
Hij is bang dat je zijn koelkast leeg komt eten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
Alleen sinds Friek mij in het echt heeft gezien is hij nogal argwanend
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:09 schreef Nautilus. het volgende:
Zo, vannacht weer lekker de disco in.
Goedenacht, allen.
ik zat effe te zappen en deze stond bij actieve topics dus ik kom er zomaar effequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Staal het volgende:
[..]
En hier heb je het al. Ze weet er weinig op te zeggen:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak het nou niet te ingewikkeld voor whiskers.
quote:
Verkapte post-je-tieten postquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zat effe te zappen en deze stond bij actieve topics dus ik kom er zomaar effe
tussendoor ik weet niet eens waar het over gaat maar eh... Staal ???
jij was toch een vrouw ?![]()
dat dacht ik tenminste altijd of ik heb niet goed gekeken
In POLquote:
Je zit ergens achter een compjoeter... Volg de bordjes.quote:
Kwam ik maar eens aan een infuus te liggen dan zou ik eindelijk eens weten waarom ik jarenlang zoveel verplichte premie afdraag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure...
Nou, aan welk staatsinfuus lig je?
nah... nee dat hoeft nu ook weer niet...quote:
Nee hoor, als je het expliciet zegt dat je het meent dan neem ik dat ook aan. Vandaar dank.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
Alleen sinds Friek mij in het echt heeft gezien is hij nogal argwanend
Premie betaald iedereen. Niks bijzonders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Kwam ik maar eens aan een infuus te liggen dan zou ik eindelijk eens weten waarom ik jarenlang zoveel verplichte premie afdraag.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zat effe te zappen en deze stond bij actieve topics dus ik kom er zomaar effe
tussendoor ik weet niet eens waar het over gaat maar eh... Staal ???
jij was toch een vrouw ?![]()
dat dacht ik tenminste altijd of ik heb niet goed gekeken
Maar daar ben jij toch voor Dolfje??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Cerbie het volgende:
Wat doen al die fok!allochtonen ineens hier?
GEERT!
Eng h, vreemden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Cerbie het volgende:
Wat doen al die fok!allochtonen ineens hier?
GEERT!
Klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... wat is het nouhou...????
godsamme volgens mij was je een dame![]()
wel toch???![]()
Nee zeg, je gelooft het nu ineens wel??quote:
Wie zegt dat er sprake is van "geloof"?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee zeg, je gelooft het nu ineens wel??
Ik heb al 84 jaar een bijstandsuitkering. Ik ben echt afhankelijk van jouw centen die je verdient door kei-, kei- en keihard te werken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Premie betaald iedereen. Niks bijzonders.
Zelf de bijstandjes dragen die af. Al snappen ze er geen reet van.
ah... pffffffffff zweet van voorhoofd veegtquote:
*kruipt verlegen achter Whiskersquote:
Ach ik herinner me nog dat je fanatiek niet geloofde dat ze een vrouw was, da's allesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wie zegt dat er sprake is van "geloof"?
Dat laatstequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... pffffffffff zweet van voorhoofd veegt![]()
Waar hadden jullie het over? is het hier een beetje gezellig of is het hier ook
altijd hommelus?
Leuke politieke discussiesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... pffffffffff zweet van voorhoofd veegt![]()
Waar hadden jullie het over? is het hier een beetje gezellig of is het hier ook
altijd hommelus?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb al 84 jaar een bijstandsuitkering. Ik ben echt afhankelijk van jouw centen die je verdient door kei-, kei- en keihard te werken.
He, werk ze maandag he ?.
Sorry, ben niet dik genoegquote:
Er is inmiddels al wat tijd verstreken en verder weet jij ook niets.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach ik herinner me nog dat je fanatiek niet geloofde dat ze een vrouw was, da's alles
Altijd leuk, vrouwtjes in het hanenhok.quote:
PVVquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuke politieke discussies![]()
Wat stem jij?
Als het maar rechts isquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er is inmiddels al wat tijd verstreken en verder weet jij ook niets.
Je weet maar nooit, soms duiken die PVV-stemmers ineens tussendoor op.quote:
3-voud gaat vast zo naar bedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga maar weer gezien de aanwezigheid van enkele lieden
Ook goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Partij voor de dieren volgende keer
nou daaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga maar weer gezien de aanwezigheid van enkele lieden
Jij blijft wel he?quote:
Helaas. Ben vervloekt tot wakker blijven.quote:
NWS, FP, Keldertje (bestaat dat nog??)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Ben vervloekt tot wakker blijven.
Daar hoort fokken bij.
nee, mannetje komt zo thuis die moet ik voederenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, mannetje komt zo thuis die moet ik voederen![]()
dus ik ga weer, misschien kom ik wel af en toe op de koffie effe
die kerels pesten![]()
tot volgende keer![]()
![]()
jullie ook mannen
Kijk, een echte vrouw.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, mannetje komt zo thuis die moet ik voederen![]()
En alleen maar leuke vrouwenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat het vrouwenaandeel hier zo groot was
Is FANN leuk ja? Verfrissend.quote:
You wish...quote:
Airco??? Waar woon je eigenlijk??quote:
Onder het mom: anything goes?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
FANN, Staal en Whisk. Voor al uw mannenwensen.
Jah, ik weet de leuke vrouwen wel te lokken hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat het vrouwenaandeel hier zo groot was
En Whiskers.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, ik weet de leuke vrouwen wel te lokken hoor.. Je zag het he?
[..]
En Whiskers..
In een huis waar jij je 3 uur loopt te vergapen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Airco??? Waar woon je eigenlijk??
En hoeveel hypotheek betalen je ouders?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In een huis waar jij je 3 uur loopt te vergapen.
Heb je wel sterk water in huis?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In een huis waar jij je 3 uur loopt te vergapen.
Dat werkt niet h?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef Monolith het volgende:
Ik probeer nou al voor de derde maal uit een dicht bierflesje te drinken.
Dan hebben die 20 ervoor die wel open waren, goed hun werk gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef Monolith het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef Monolith het volgende:
En, ga je nu weer een DM sessie met me starten? Voor je begint, don't.quote:
Ik heb inmiddels een principe ontdekt.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En, ga je nu weer een DM sessie met me starten? Voor je begint, don't.
Moet inderdaad bijgevuld worden.quote:
Je denkt cht dat je een stoere kerel bent he??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moet inderdaad bijgevuld worden.
Hoe wist je dat? Ben je een man-wijf ofzo?
Zou dan toch ook wel meteen even checken of Zienswijze niet toevallig hun financile adviseur is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel hypotheek betalen je ouders?
Roken en drinken en drinken en rokenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
Zo wou ik op de POL-meet een sigaret aansteken terwijl ik er nog een tussen m'n vingers had
Ik ben een beest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moet inderdaad bijgevuld worden.
Hoe wist je dat? Ben je een man-wijf ofzo?
Ja, dat valt al niet mee als singletasking malequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Roken en drinken en drinken en roken
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
Zo wou ik op de POL-meet een sigaret aansteken terwijl ik er nog een tussen m'n vingers had
Omdat mijn airco bijgevuld moet worden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt cht dat je een stoere kerel bent he??![]()
![]()
Zeker wel. Maar kreeg een iets mooiere uitnodiging.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben een beest.
Waarom was jij niet naar de meet eigenlijk? Leek het je niets?
Nee, omdat je een zure afzeikerd bent die niemand iets guntquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Omdat mijn airco bijgevuld moet worden?
*zucht*
quote:
Vertel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar kreeg een iets mooiere uitnodiging.
En dat maak ik duidelijk omdat ........ [invullen]quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, omdat je een zure afzeikerd bent die niemand iets gunt
Het is waarschijnlijk een puisterig pubertje die het echte leven nog niet kent, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, omdat je een zure afzeikerd bent die niemand iets gunt
Je een zure zeikerd bentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En dat maak ik duidelijk omdat ........ [invullen]
Bijeenkomst/after drink FC Twente.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een puisterig pubertje die het echte leven nog niet kent, maak je niet druk.
Lol.quote:
Dameselftal? Of ben je een Tukker?quote:
Dat laatste. En zakenrelatie.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
Dat horen rechtsen hier de hele dag. Telkens hebben ze argument na argument, en de linksen kunnen niks beters dan iedereen wegzetten als zure zeikerds.
De afgunst druipt er vanaf
En weer niets inhoudelijks...quote:
Dus geen dames op het feestje? Jammer.quote:
Inhoudelijks?? Als het over jou gaat?? Nee, is niet te doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En weer niets inhoudelijks...
Case solved.
Want dames kunnen enkel uit een dames elftal komen?quote:
Neem het eens van me overquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja mooi, maar kom eens met iets nieuws.
Nou ja zeg, wel een beetje aardig tegen onze remlof h. 't Is geen wijf!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:39 schreef Staal het volgende:
[..]ik dacht al, die anekdote vertelt Remlof ook alleen maar omdat wrs. echt iedereen dat gezien heeft.
Ik luister nog naar MHOOM, na middernacht ben ik je manquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neem het eens van me overDraai wat je wil
Zo gevat ben je niet hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inhoudelijks?? Als het over jou gaat?? Nee, is niet te doen
Ik vond het aandoenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wel een beetje aardig tegen onze remlof h. 't Is geen wijf!
Ach, ze hoeft alleen van jou te winnen, en dat doet iedereen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo gevat ben je niet hoor.
Je mag blij zijn dat de meesten van overdag hier savonds niet vaak komen. Dan red je het nog een beetje.
Dan pasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik luister nog naar MHOOM, na middernacht ben ik je man
Sssst!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef Staal het volgende:
Oh, ik maak een fout, 3-voud is natuurlijk ook homo.
Ga jij nou maar eens een echt huis voor jezelf zoeken. Dan win je tenminste een beetje in aanzien, uitvreter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach, ze hoeft alleen van jou te winnen, en dat doet iedereen.
Het zijn dan toch ook je exen? Je hebt wel heel vroeger een vriendin gehad of dat niet?quote:
Tuurlijk snoesje...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat de meesten van overdag hier savonds niet vaak komen. Dan red je het nog een beetje.
Lach er maar om. Status Quo was briljant!quote:
Heb ze nog. Het zijn net magneten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Het zijn dan toch ook je exen? Je hebt wel heel vroeger een vriendin gehad of dat niet?
Die staan toch pas op 8 juni in het Gelredome?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lach er maar om. Status Quo was briljant!
Zout jij eens even gauw opquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar zijn ze dan?quote:
Wat heb jij aan die info?quote:
Vandaag in Hellendoorn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Die staan toch pas op 8 juni in het Gelredome?
Nou jij bent zo kritisch dus jij kiest nooit zomaar een dom vrouwtje natuurlijk. Nou blijkbaar lezen die intellectuele op jouw gekleefde magneetjes hier mee maar posten ze niet? Waarom niet?quote:
Half. Sta in de startblokken om een rondje om te lopen met de hond. Die moet zo nu en dan ook uitgewrongen worden.quote:
Arm beestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Half. Sta in de startblokken om een rondje om te lopen met de hond. Die moet zo nu en dan ook uitgewrongen worden.
Lol. Dat beest heeft een leven van jewelste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |