Laten we je op eBay zetten en de mensen tegen elkaar opbieden, dan weten we je marktwaarde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Potverdomme, ik ben toch wel meer waard dan dat hoerige bedrag.
Ik geloof dat ik er dan bekaaid vanaf ga komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we je op eBay zetten en de mensen tegen elkaar opbieden, dan weten we je marktwaarde.
Neuh. Ik geef alles uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Zienswijze het volgende:
Maar goed, als ik het goed begrijp is iedereen braaf aan het sparen?
Ha, dat postte ik al maandag. Maar inderdaad, exact mijn gedachte.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Cerbie het volgende:
wtf hoor ik nou weer op de radio
"Ik ben directeur en houdt van duurzaam ondernemen. En wat tref ik nou aan in mijn kantine? Kiloknallers! De vleesindustrie, in mijn eigen kantine. Directeurs van Nederland, doe de kantinecheck op wakkerdier.nl"
Alsof het die directeur ene moer zal schelen wat voor vreten er in de kantine staat.
Daar heb ik niet bepaald de kans voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Zienswijze het volgende:
Maar goed, als ik het goed begrijp is iedereen braaf aan het sparen?
Ik investeer in mijn eigen goede gevoel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook niet sparen voor investeringen?
Mede radioluisteraarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ha, dat postte ik al maandag. Maar inderdaad, exact mijn gedachte.
Dus is in dat ligt het aanbod van ¤50 meer dan royaal te noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er dan bekaaid vanaf ga komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoorde je dit echt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Cerbie het volgende:
wtf hoor ik nou weer op de radio
[i]"Ik houdt
Ben jij zo'n engerd uit TTK die het forum afstruint op zoek naar taalfoutjes?quote:
Tsja, niet iedereen kan profiteren van z'n ouders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook niet sparen voor investeringen?
Ook primaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik investeer in mijn eigen goede gevoel.
Een soort van gedaan nuquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom zo'n OP? Zet er een mooi plaatje van het kapitalisme erin
quote:
Er zijn meerdere opties natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen kan profiteren van z'n ouders.
Zijn primaire focus ligt op onjuistheden ten aanzien van de Ming-dynastie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ben jij zo'n engerd uit TTK die het forum afstruint op zoek naar taalfoutjes?
Lenen is interessant als je gaat ondernemen, investeerders zoeken. Lenen puur om te consumeren is kwalijk, dan maar wat minder breed leven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Er zijn meerdere opties natuurlijk
Ik neem aan dat je spaargeld hebt. Je kan best een x percentage daarvan investeren.
De rentestanden zijn momenteel zeer laag, maar over lenen zal ik het wel niet hebben, want dan krijg ik half Fok! over me heen.
En toch kan het zeer lucratief zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat sommige mensen het hebben van geld of lange termijn investeren gewoon niet boeit.
The Wealth of Nationsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De auteur van een boek dat iedereen gelezen moet hebben.
Bravo
Ik ontken niet dat het lucratief is, ik zeg dat het een aantal mensen, waaronder ongetekende, niet erg boeit. Misschien ben ik morgen wel dood, je weet het niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En toch kan het zeer lucratief zijn.
Als jij elk jaar 1 euro wegzet tegen 6% rendement (obligaties), heb je over 30 jaar een kapitaal van 84 euro.
Net zoals school investeren in je toekomst is, is geld investeren ook investeren in je toekomst.
En toch kan het interessant zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lenen is interessant als je gaat ondernemen, investeerders zoeken. Lenen puur om te consumeren is kwalijk, dan maar wat minder breed leven.
Ik zei net al dat ik een deel van mijn inkomen moet lenen omdat ik anders niet rond kan komen. Verder doe ik nog commissiewerk voor de universiteit (betaald) en ben ik nachtportier (wat ook stevig verdiend). Maar alles erop en eraan kost toch een stuk meer dan je denkt, zelfs als je zuinig probeert om te springen met geld. Sparen zou met die lening nogal absurde actie zijn.quote:
Dat laatste is geen garantiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En toch kan het interessant zijn
Als jij een uitwonend student ben, kan je kiezen door 2 dagen per week bij te werken. Of je werkt minder en je leent derest bij de DUO. Waardeer je meer van je studentenleven kan genieten vanwege meer vrije tijd.
Na je studie verdien je een behoorlijk inkomen en kan je alles terug betalen.
Ja, exact, en toch is het vreemd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het lucratief is, ik zeg dat het een aantal mensen, waaronder ongetekende, niet erg boeit. Misschien ben ik morgen wel dood, je weet het niet.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een reus op de schouders van dwergen, maar voetbal blijft een bron van zowel vermaak als ergernis.
Zeker, maar je betaalt naar draagkracht terug en na 15 jaar wordt alles kwijtgescholden.quote:
Ach, het is maar geld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, exact, en toch is het vreemd.
Mensen investeren wel 20/30/40 uur per week (!) in hun studie, in de hoop een goede baan te krijgen. Een investering die veel tijd kost. Maar mensen besteden geen 2 uur per jaar om te bekijken of het lucratief is om alvast met geld te investeren.
Raar.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zei net al dat ik een deel van mijn inkomen moet lenen omdat ik anders niet rond kan komen. Verder doe ik nog commissiewerk voor de universiteit (betaald) en ben ik nachtportier (wat ook stevig verdiend). Maar alles erop en eraan kost toch een stuk meer dan je denkt, zelfs als je zuinig probeert om te springen met geld. Sparen zou met die lening nogal absurde actie zijn.
Dan nog zit ik het me in de maag dat het van de overheid komt, stiekemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeker, maar je betaalt naar draagkracht terug en na 15 jaar wordt alles kwijtgescholden.
Als je een technische, medische of bedrijfskundige studie doet, lig je zeer goed op de arbeidsmarkt
Toch speelt geld een zeer grote rol in ons leven. Immers, anders zou jij ook niet 1,2,3 zijn gaan studeren. Je studeert in eerste instantie om je een goede baan, dus hoog inkomen, te kunnen vergaren, naast persoonlijke ontwikkeling.quote:
En de Belastingdienst moet er voor openstaan, zoals eriklsd al aangaf.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Je kan ook een regeling met je ouders maken, maar goed, zij moeten er dan ook voor openstaan.
Hehe dat klopt welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan nog zit ik het me in de maag dat het van de overheid komt, stiekem
Het gaat om gelukkig zijn. En ja, in een kapitalistische samenleving helpt geld daarbij. Maar geld op zich kan nooit een doel zijn, tenzij je echt verknipt bent.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Toch speelt geld een zeer grote rol in ons leven. Immers, anders zou jij ook niet 1,2,3 zijn gaan studeren. Je studeert in eerste instantie om je een goede baan, dus hoog inkomen, te kunnen vergaren, naast persoonlijke ontwikkeling.
Dus ja, ik vind het raar.
Je regelt het gewoon 1 op 1 met je ouders?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En de Belastingdienst moet er voor openstaan, zoals eriklsd al aangaf.
Ik studeer niet om een hoog inkomen te krijgen, dat vind ik een leuke bijkomstigheid. Als het uberhaupt gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Toch speelt geld een zeer grote rol in ons leven. Immers, anders zou jij ook niet 1,2,3 zijn gaan studeren. Je studeert in eerste instantie om je een goede baan, dus hoog inkomen, te kunnen vergaren, naast persoonlijke ontwikkeling.
Dus ja, ik vind het raar.
Dat doet niets af aan de fiscale gevolgen. Dat de fiscus er niet achter komt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je regelt het gewoon 1 op 1 met je ouders?
Dan is het nog steeds een vermogensverschuiving, he.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je regelt het gewoon 1 op 1 met je ouders?
Alle mannen.quote:
quote:
High-five voor de fiscalisten!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een vermogensverschuiving, he.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat om gelukkig zijn. En ja, in een kapitalistische samenleving helpt geld daarbij. Maar geld op zich kan nooit een doel zijn, tenzij je echt verknipt bent.
Ja, dat begrjip ik allemaa. Materialisme voegt niets aan je geluk toe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat om gelukkig zijn. En ja, in een kapitalistische samenleving helpt geld daarbij. Maar geld op zich kan nooit een doel zijn, tenzij je echt verknipt bent.
quote:
Hehe dat klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een vermogensverschuiving, he.
Hebben jullie dan eindelijk eens wat? Dat gedraai iedere keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik toch aan wennen gezien je vakantie(s), vroeg afkicken is beter
Je hebt Remlof eindelijk gekaapt?quote:
Nee, helemaal niks... Ben en blijf een vrije vrouwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Hebben jullie dan eindelijk eens wat? Dat gedraai iedere keer.
Klopt allemaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan de fiscale gevolgen. Dat de fiscus er niet achter komt is een ander verhaal.
De meest ontopic vraag ooit.quote:
Allebei m'n ouders zijn 100% afgekeurd en hebben alles al zelf nodig. Zal niet zo makkelijk gaan. De werkelijkheid is een stuk weerbarstiger dan je denkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je kan ook een regeling met je ouders maken, maar goed, zij moeten er dan ook voor openstaan.
Geen nood.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Allebei m'n ouders zijn 100% afgekeurd en hebben alles al zelf nodig. Zal niet zo makkelijk gaan. De werkelijkheid is een stuk weerbarstiger dan je denkt.
Ja, ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks... Ben en blijf een vrije vrouw![]()
![]()
Ach, ze hebben een intelligente gezonde zoon. Da's echte rijkdom.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Allebei m'n ouders zijn 100% afgekeurd en hebben alles al zelf nodig. Zal niet zo makkelijk gaan. De werkelijkheid is een stuk weerbarstiger dan je denkt.
Dat snappen ze toch nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En geen antwoord van onze heertjes. En maar lullen over lenen.quote:
Je moet het ff aan de fiscalisten op dit forum vragen, want boven de X euro moet je invoerheffing of belasting o.i.d. betalen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:50 schreef robin007bond het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)002940282/index.html
Jezus, zo duur
Het lijkt me dat de kosten voor invoerrechten dan bij Bol.com liggen, omdat zij het immers importerenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je moet het ff aan de fiscalisten op dit forum vragen, want boven de X euro moet je invoerheffing of belasting o.i.d. betalen.
WIE??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
Waarom heeft niemand mij ooit Hot Tub Time Machine aangeraden? ::(
Ah betyar. We hebben dus bevestigd dat het stemrecht niet absoluut is. Dat betekent dat we kunnen gaan praten over eisen aan het stemrecht. Ik geef wel een voorzetje; inkomensafhankelijk met een modale drempel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:39 schreef betyar het volgende:
Stemmen op de PVV.......1.5 miljoen kiezers die ze hun stemrecht zouden moeten afpakken.
Dat kan ook. Ik weet niet hoe dat allemaal werkt met invoeren en dat soort gedoequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de kosten voor invoerrechten dan bij Bol.com liggen, omdat zij het immers importeren
Heel verstandigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks... Ben en blijf een vrije vrouw![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik weet niet hoe dat allemaal werkt met invoeren en dat soort gedoe
Wat is dat voor een egoistisch standpunt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah betyar. We hebben dus bevestigd dat het stemrecht niet absoluut is. Dat betekent dat we kunnen gaan praten over eisen aan het stemrecht. Ik geef wel een voorzetje; inkomensafhankelijk met een modale drempel.
Ik denk meer aan een IQ grensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah betyar. We hebben dus bevestigd dat het stemrecht niet absoluut is. Dat betekent dat we kunnen gaan praten over eisen aan het stemrecht. Ik geef wel een voorzetje; inkomensafhankelijk met een modale drempel.
Preciesquote:
Mijn geschiedenisleraar zette me neer als nazi toen ik dat idee aangafquote:
Dat zou je dan tegenvallen ventjequote:
Je leraar had gelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar zette me neer als nazi toen ik dat idee aangaf![]()
"Voor je het weet ontzeg je domme mensen het recht om literatuur te lezen want dat begrijpen ze toch niet, dan moeten ze in werkkampen, dan dit, dan dat"
So do Iquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PreciesMaak het allemaal lekker zelf uit
Ik denk dat je nu een misser maakt.quote:
Ventje?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou je dan tegenvallen ventje
En laten we dat vooral zo houdenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
So do I
Maar die fels wijn maken we wel leeg
Ik wilde hem niet meteen afschrikken met merito-/technocratiequote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, je kan domme mensen ook beter literatuur ontzeggen.
Het stemrecht moet je ook helemaal niet aan tornen. Het onderwijs moet gewoon verbeterd worden want dat is in Nederland nu wel echt heel erg aan het verslechteren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar zette me neer als nazi toen ik dat idee aangaf![]()
"Voor je het weet ontzeg je domme mensen het recht om literatuur te lezen want dat begrijpen ze toch niet, dan moeten ze in werkkampen, dan dit, dan dat"
Ik dacht dat ie nog op school zat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef Staal het volgende:
Maar wat Zienswijze er van brouwt dat vind ik echt droef. Een volwassen vent waarschijnlijk ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |