De vorige keer dat ik dat hier verkondigde werd ik neergezet als een onderwijsnazi, want onze leerlingen waren toch zo goed in competenties en vaardigheden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het stemrecht moet je ook helemaal niet aan tornen. Het onderwijs moet gewoon verbeterd worden want dat is in Nederland nu wel echt heel erg aan het verslechteren.
Ik ook niet hoor... Chema heeft idd verstandige dingen gezegd... En ZW is wellicht qua leeftijd volwassen, maar niet qua breinquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu een misser maakt..
Niet iedereen heeft rijke ouders. Ik in ieder geval niet. De meeste mensen niet.
Vond die post van Cherna in het vorige topic wel heel realistisch en onwijs lief ook. Doet alles voor zijn kinderen binnen zijn vermogen om ze zoveel mogelijk uit de studieschuld te hebben doen houden. Maar niet iedere ouder kan dit doen en daarom zijn er ook studiebeurzen.
Maar wat Zienswijze er van brouwt dat vind ik echt droef. Een volwassen vent waarschijnlijk ook nog.
Dat excuus hebben alleen robin007bond en phpquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie nog op school zat?
Alleen door rechts vrees ik, niet door mij iig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik dat hier verkondigde werd ik neergezet als een onderwijsnazi, want onze leerlingen waren toch zo goed in competenties en vaardigheden.
Het is iig niet aan je te merken, maar vat dat als compliment op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef Zienswijze het volgende:
Sjonge jonge jonge zeg, ja ik studeer inderdaad nog, net als 80% van Fok!
Nazi dit, nazi dat. Die gütmenschen moeten nogal wat bewondering voor de nazi's hebben, ze kunnen nergens anders over praten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik dat hier verkondigde werd ik neergezet als een onderwijsnazi, want onze leerlingen waren toch zo goed in competenties en vaardigheden.
Nee, door iemand uit het "linkse spectrum der POL-users".quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen door rechts vrees ik, niet door mij iig.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is iig niet aan je te merken, maar vat dat als compliment op.
Nee hoor.. En kennelijk steek je er vrij weinig van op, althams van het deel dat werkbaar is in de echte wereldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef Zienswijze het volgende:
Extreem links dan waarschijnlijk, die zijn bijna net zo erg als rechtsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, door iemand uit het "linkse spectrum der POL-users".
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, ze hebben een intelligente gezonde zoon. Da's echte rijkdom.
Geen sarcasme!
Zeg gewoon eens iets zinnigsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef Zienswijze het volgende:
Het spreek dan wel boekdelen dat als je het niet met iemand eens bent, je diegene dan als onvolwassen, droevig en weet ik wat allemaal afschildert.
Ik ben het ook niet altijd met iemand anders eens, maar ik projecteer niet dergelijke termen op andere mensen.
Over volwassenheid gesproken zeg.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat excuus hebben alleen robin007bond en php
Wanneer ga jij eigenlijk beginnen met het afbetalen van de rotzooi die jouw ouders er van hebben gemaakt? Jij bent namelijk het paard waar alle weddenschappen op zitten of niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef Zienswijze het volgende:
Erg zinnig van jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef Zienswijze het volgende:
Het spreek dan wel boekdelen dat als je het niet met iemand eens bent, je diegene dan als onvolwassen, droevig en weet ik wat allemaal afschildert.
Ik ben het ook niet altijd met iemand anders eens, maar ik projecteer niet dergelijke termen op andere mensen.
Over volwassenheid gesproken zeg.
Uit welke staatsruif vreet jij dan? Je hoort mij als meebetaler daar toch ook niet over klagen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk beginnen met het afbetalen van de rotzooi die jouw ouders er van hebben gemaakt? Jij bent namelijk het paard waar alle weddenschappen op zitten of niet?
Waarschijnlijk niet.
Hoe zou je het vinden als je deze druk morgen wel op je nek zou hebben liggen?
En zinnigs is iets subjectiefs. Wat jij oke vindt, vindt een ander weer raar. Wat Pietje raar vindt, vind ik weer oke. En etc. etc.quote:
Ik meende het!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]![]()
Meer ga ik er even niet op zeggen: bedankt.
Doe je fanatieke mouwtjes maar weer naar beneden. Eerst nadenken, dan posten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uit welke staatsruif vreet jij dan? Je hoort mij als meebetaler daar toch ook niet over klagen?
Ok, iets wat werkbaar is danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En zinnigs is iets subjectiefs. Wat jij oke vindt, vindt een ander weer raar. Wat Pietje raar vindt, vind ik weer oke. En etc. etc.
Daarom bestaan er juist zulke discussie fora. Om van gedachten te wisselen en te discussieren.
Om iemand anders waarmee je het niet mee eens ben dan als onvolwassen en droevig af te schilderen..tja, is dat dan wél volwassen?
Respecteer een ander idee, of je het ermee eens bent of niet.
Ah, ontwijken. Bekend fenomeen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Doe je fanatieke mouwtjes maar weer naar beneden. Eerst nadenken, dan posten.
Als mijn ouders in financiele problemen zitten, zou ik hen zeker helpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk beginnen met het afbetalen van de rotzooi die jouw ouders er van hebben gemaakt? Jij bent namelijk het paard waar alle weddenschappen op zitten of niet?
Waarschijnlijk niet.
Hoe zou je het vinden als je deze druk morgen wel op je nek zou hebben liggen?
Je bent soms echt best lief he?quote:
Wat draag jij eigenlijk bij?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Maak het nou niet te ingewikkeld voor whiskers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En het begrip werkbaar is ook subjectief.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En het begrip werkbaar is ook subjectief.
Nee, je reageert als een onwetende kutnewbie. Geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, ontwijken. Bekend fenomeen.
Ik zit dus in de goede richting...
Daar heb je het al. Ze volgt het niet meer.quote:
Sure...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, je reageert als een onwetende kutnewbie. Geeft niet hoor..
Hij is bang dat je zijn koelkast leeg komt eten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
Alleen sinds Friek mij in het echt heeft gezien is hij nogal argwanend
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:09 schreef Nautilus. het volgende:
Zo, vannacht weer lekker de disco in.
Goedenacht, allen.
ik zat effe te zappen en deze stond bij actieve topics dus ik kom er zomaar effequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Staal het volgende:
[..]
En hier heb je het al. Ze weet er weinig op te zeggen:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak het nou niet te ingewikkeld voor whiskers.
quote:
Verkapte post-je-tieten postquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zat effe te zappen en deze stond bij actieve topics dus ik kom er zomaar effe
tussendoor ik weet niet eens waar het over gaat maar eh... Staal ???
jij was toch een vrouw ?![]()
dat dacht ik tenminste altijd of ik heb niet goed gekeken
In POLquote:
Je zit ergens achter een compjoeter... Volg de bordjes.quote:
Kwam ik maar eens aan een infuus te liggen dan zou ik eindelijk eens weten waarom ik jarenlang zoveel verplichte premie afdraag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure...
Nou, aan welk staatsinfuus lig je?
nah... nee dat hoeft nu ook weer niet...quote:
Nee hoor, als je het expliciet zegt dat je het meent dan neem ik dat ook aan. Vandaar dank.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
Alleen sinds Friek mij in het echt heeft gezien is hij nogal argwanend
Premie betaald iedereen. Niks bijzonders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Kwam ik maar eens aan een infuus te liggen dan zou ik eindelijk eens weten waarom ik jarenlang zoveel verplichte premie afdraag.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zat effe te zappen en deze stond bij actieve topics dus ik kom er zomaar effe
tussendoor ik weet niet eens waar het over gaat maar eh... Staal ???
jij was toch een vrouw ?![]()
dat dacht ik tenminste altijd of ik heb niet goed gekeken
Maar daar ben jij toch voor Dolfje??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Cerbie het volgende:
Wat doen al die fok!allochtonen ineens hier?
GEERT!
Eng hè, vreemden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Cerbie het volgende:
Wat doen al die fok!allochtonen ineens hier?
GEERT!
Klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... wat is het nouhou...????
godsamme volgens mij was je een dame![]()
wel toch???![]()
Nee zeg, je gelooft het nu ineens wel??quote:
Wie zegt dat er sprake is van "geloof"?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee zeg, je gelooft het nu ineens wel??
Ik heb al 84 jaar een bijstandsuitkering. Ik ben echt afhankelijk van jouw centen die je verdient door kei-, kei- en keihard te werken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Premie betaald iedereen. Niks bijzonders.
Zelf de bijstandjes dragen die af. Al snappen ze er geen reet van.
ah... pffffffffff zweet van voorhoofd veegtquote:
*kruipt verlegen achter Whiskersquote:
Ach ik herinner me nog dat je fanatiek niet geloofde dat ze een vrouw was, da's allesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wie zegt dat er sprake is van "geloof"?
Dat laatstequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... pffffffffff zweet van voorhoofd veegt![]()
Waar hadden jullie het over? is het hier een beetje gezellig of is het hier ook
altijd hommelus?
Leuke politieke discussiesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... pffffffffff zweet van voorhoofd veegt![]()
Waar hadden jullie het over? is het hier een beetje gezellig of is het hier ook
altijd hommelus?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb al 84 jaar een bijstandsuitkering. Ik ben echt afhankelijk van jouw centen die je verdient door kei-, kei- en keihard te werken.
He, werk ze maandag he ?.
Sorry, ben niet dik genoegquote:
Er is inmiddels al wat tijd verstreken en verder weet jij ook niets.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach ik herinner me nog dat je fanatiek niet geloofde dat ze een vrouw was, da's alles
Altijd leuk, vrouwtjes in het hanenhok.quote:
PVVquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuke politieke discussies![]()
Wat stem jij?
Als het maar rechts isquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er is inmiddels al wat tijd verstreken en verder weet jij ook niets.
Je weet maar nooit, soms duiken die PVV-stemmers ineens tussendoor op.quote:
3-voud gaat vast zo naar bedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga maar weer gezien de aanwezigheid van enkele lieden
Ook goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Partij voor de dieren volgende keer
nou daaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga maar weer gezien de aanwezigheid van enkele lieden
Jij blijft wel he?quote:
Helaas. Ben vervloekt tot wakker blijven.quote:
NWS, FP, Keldertje (bestaat dat nog??)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Ben vervloekt tot wakker blijven.
Daar hoort fokken bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |