Kwam ik maar eens aan een infuus te liggen dan zou ik eindelijk eens weten waarom ik jarenlang zoveel verplichte premie afdraag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure...
Nou, aan welk staatsinfuus lig je?
nah... nee dat hoeft nu ook weer niet...quote:
Nee hoor, als je het expliciet zegt dat je het meent dan neem ik dat ook aan. Vandaar dank.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
Alleen sinds Friek mij in het echt heeft gezien is hij nogal argwanend
Premie betaald iedereen. Niks bijzonders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Kwam ik maar eens aan een infuus te liggen dan zou ik eindelijk eens weten waarom ik jarenlang zoveel verplichte premie afdraag.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zat effe te zappen en deze stond bij actieve topics dus ik kom er zomaar effe
tussendoor ik weet niet eens waar het over gaat maar eh... Staal ???
jij was toch een vrouw ?![]()
dat dacht ik tenminste altijd of ik heb niet goed gekeken
Maar daar ben jij toch voor Dolfje??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Cerbie het volgende:
Wat doen al die fok!allochtonen ineens hier?
GEERT!
Eng hè, vreemden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Cerbie het volgende:
Wat doen al die fok!allochtonen ineens hier?
GEERT!
Klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... wat is het nouhou...????
godsamme volgens mij was je een dame![]()
wel toch???![]()
Nee zeg, je gelooft het nu ineens wel??quote:
Wie zegt dat er sprake is van "geloof"?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee zeg, je gelooft het nu ineens wel??
Ik heb al 84 jaar een bijstandsuitkering. Ik ben echt afhankelijk van jouw centen die je verdient door kei-, kei- en keihard te werken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Premie betaald iedereen. Niks bijzonders.
Zelf de bijstandjes dragen die af. Al snappen ze er geen reet van.
ah... pffffffffff zweet van voorhoofd veegtquote:
*kruipt verlegen achter Whiskersquote:
Ach ik herinner me nog dat je fanatiek niet geloofde dat ze een vrouw was, da's allesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wie zegt dat er sprake is van "geloof"?
Dat laatstequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... pffffffffff zweet van voorhoofd veegt![]()
Waar hadden jullie het over? is het hier een beetje gezellig of is het hier ook
altijd hommelus?
Leuke politieke discussiesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... pffffffffff zweet van voorhoofd veegt![]()
Waar hadden jullie het over? is het hier een beetje gezellig of is het hier ook
altijd hommelus?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb al 84 jaar een bijstandsuitkering. Ik ben echt afhankelijk van jouw centen die je verdient door kei-, kei- en keihard te werken.
He, werk ze maandag he ?.
Sorry, ben niet dik genoegquote:
Er is inmiddels al wat tijd verstreken en verder weet jij ook niets.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach ik herinner me nog dat je fanatiek niet geloofde dat ze een vrouw was, da's alles
Altijd leuk, vrouwtjes in het hanenhok.quote:
PVVquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuke politieke discussies![]()
Wat stem jij?
Als het maar rechts isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |