quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, mannetje komt zo thuis die moet ik voederen![]()
dus ik ga weer, misschien kom ik wel af en toe op de koffie effe
die kerels pesten![]()
tot volgende keer![]()
![]()
jullie ook mannen
Kijk, een echte vrouw.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, mannetje komt zo thuis die moet ik voederen![]()
En alleen maar leuke vrouwenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat het vrouwenaandeel hier zo groot was
Is FANN leuk ja? Verfrissend.quote:
You wish...quote:
Airco??? Waar woon je eigenlijk??quote:
Onder het mom: anything goes?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
FANN, Staal en Whisk. Voor al uw mannenwensen.
Jah, ik weet de leuke vrouwen wel te lokken hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat het vrouwenaandeel hier zo groot was
En Whiskers.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, ik weet de leuke vrouwen wel te lokken hoor.. Je zag het he?
[..]
En Whiskers..
In een huis waar jij je 3 uur loopt te vergapen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Airco??? Waar woon je eigenlijk??
En hoeveel hypotheek betalen je ouders?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In een huis waar jij je 3 uur loopt te vergapen.
Heb je wel sterk water in huis?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In een huis waar jij je 3 uur loopt te vergapen.
Dat werkt niet hè?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef Monolith het volgende:
Ik probeer nou al voor de derde maal uit een dicht bierflesje te drinken.
Dan hebben die 20 ervoor die wel open waren, goed hun werk gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef Monolith het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef Monolith het volgende:
En, ga je nu weer een DM sessie met me starten? Voor je begint, don't.quote:
Ik heb inmiddels een principe ontdekt.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En, ga je nu weer een DM sessie met me starten? Voor je begint, don't.
Moet inderdaad bijgevuld worden.quote:
Je denkt écht dat je een stoere kerel bent he??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moet inderdaad bijgevuld worden.
Hoe wist je dat? Ben je een man-wijf ofzo?
Zou dan toch ook wel meteen even checken of Zienswijze niet toevallig hun financiële adviseur is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel hypotheek betalen je ouders?
Roken en drinken en drinken en rokenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
Zo wou ik op de POL-meet een sigaret aansteken terwijl ik er nog een tussen m'n vingers had
Ik ben een beest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moet inderdaad bijgevuld worden.
Hoe wist je dat? Ben je een man-wijf ofzo?
Ja, dat valt al niet mee als singletasking malequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Roken en drinken en drinken en roken
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
Zo wou ik op de POL-meet een sigaret aansteken terwijl ik er nog een tussen m'n vingers had
Omdat mijn airco bijgevuld moet worden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt écht dat je een stoere kerel bent he??![]()
![]()
Zeker wel. Maar kreeg een iets mooiere uitnodiging.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben een beest.
Waarom was jij niet naar de meet eigenlijk? Leek het je niets?
Nee, omdat je een zure afzeikerd bent die niemand iets guntquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Omdat mijn airco bijgevuld moet worden?
*zucht*
quote:
Vertel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar kreeg een iets mooiere uitnodiging.
En dat maak ik duidelijk omdat ........ [invullen]quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, omdat je een zure afzeikerd bent die niemand iets gunt
Het is waarschijnlijk een puisterig pubertje die het echte leven nog niet kent, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, omdat je een zure afzeikerd bent die niemand iets gunt
Je een zure zeikerd bentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En dat maak ik duidelijk omdat ........ [invullen]
Bijeenkomst/after drink FC Twente.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een puisterig pubertje die het echte leven nog niet kent, maak je niet druk.
Lol.quote:
Dameselftal? Of ben je een Tukker?quote:
Dat laatste. En zakenrelatie.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
Dat horen rechtsen hier de hele dag. Telkens hebben ze argument na argument, en de linksen kunnen niks beters dan iedereen wegzetten als zure zeikerds.
De afgunst druipt er vanaf
En weer niets inhoudelijks...quote:
Dus geen dames op het feestje? Jammer.quote:
Inhoudelijks?? Als het over jou gaat?? Nee, is niet te doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En weer niets inhoudelijks...
Case solved.
Want dames kunnen enkel uit een dames elftal komen?quote:
Neem het eens van me overquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja mooi, maar kom eens met iets nieuws.
Nou ja zeg, wel een beetje aardig tegen onze remlof hè. 't Is geen wijf!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:39 schreef Staal het volgende:
[..]ik dacht al, die anekdote vertelt Remlof ook alleen maar omdat wrs. echt iedereen dat gezien heeft.
Ik luister nog naar MHOOM, na middernacht ben ik je manquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neem het eens van me overDraai wat je wil
Zo gevat ben je niet hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inhoudelijks?? Als het over jou gaat?? Nee, is niet te doen
Ik vond het aandoenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wel een beetje aardig tegen onze remlof hè. 't Is geen wijf!
Ach, ze hoeft alleen van jou te winnen, en dat doet iedereen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo gevat ben je niet hoor.
Je mag blij zijn dat de meesten van overdag hier savonds niet vaak komen. Dan red je het nog een beetje.
Dan pasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik luister nog naar MHOOM, na middernacht ben ik je man
Sssst!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef Staal het volgende:
Oh, ik maak een fout, 3-voud is natuurlijk ook homo.
Ga jij nou maar eens een echt huis voor jezelf zoeken. Dan win je tenminste een beetje in aanzien, uitvreter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach, ze hoeft alleen van jou te winnen, en dat doet iedereen.
Het zijn dan toch ook je exen? Je hebt wel heel vroeger een vriendin gehad of dat niet?quote:
Tuurlijk snoesje...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat de meesten van overdag hier savonds niet vaak komen. Dan red je het nog een beetje.
Lach er maar om. Status Quo was briljant!quote:
Heb ze nog. Het zijn net magneten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Het zijn dan toch ook je exen? Je hebt wel heel vroeger een vriendin gehad of dat niet?
Die staan toch pas op 8 juni in het Gelredome?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lach er maar om. Status Quo was briljant!
Zout jij eens even gauw opquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar zijn ze dan?quote:
Wat heb jij aan die info?quote:
Vandaag in Hellendoorn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Die staan toch pas op 8 juni in het Gelredome?
Nou jij bent zo kritisch dus jij kiest nooit zomaar een dom vrouwtje natuurlijk. Nou blijkbaar lezen die intellectuele op jouw gekleefde magneetjes hier mee maar posten ze niet? Waarom niet?quote:
Half. Sta in de startblokken om een rondje om te lopen met de hond. Die moet zo nu en dan ook uitgewrongen worden.quote:
Arm beestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Half. Sta in de startblokken om een rondje om te lopen met de hond. Die moet zo nu en dan ook uitgewrongen worden.
Lol. Dat beest heeft een leven van jewelste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |