Het kan zelfs aantrekkelijk zijn om te lenen voor aandelen, maar dat is een gok die je moet kunnen en durven maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Boehoe: ik ben tegen lenen. Lenen kán juist een investering zijn. Sterker nog, in bepaalde omstandigheden, wanneer er bijv deflatie heerst, is het winstgevend om te lenen.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Dus niet per definitie. Was het overigens niet 2 jaar?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij ging uit van kinderen die later voor je shit op kunnen draaien. Als investering dus.
Ik ga trouwens wat anders doen maar bij iedere post van jou heb ik het idee dat ik geRickrolled word en het gros gezellig meedoet..
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga keihard Stock, Aitken & Waterman producties draaien
Onderhands regelen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe kan je nou aandelen op je kinderen uitgeven?
'Investeer' in geluidsdichte wanden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
Ik kan gewoon slecht tegen dat monotone gebonk.
YES YES YES ZIEN JULLIE DAT MENSEN ZIEN JULLIE DAT??!!!!!!!quote:
Heh? Hoe kan je nou opties op de verdiencapaciteit van je kinderen uitgeven? Dit begint een beetje naar mensenhandel te ruiken.quote:
Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vele studierichtingen zijn wel erg laag qua niveau. Ik neem alleen academici van een TU echt serieus.
Ik leen nu bij mijn ouders. Mijn ouders hebben in vastgoed in opkomende markten geinvesteerd. Normaal gesproken kan een student, vanwege weinig geld, nauwelijks investeringen doen. Maar door af te spreken dat ik een X percentage in de investeringen heb, kan ik ook van de winst profiteren. Bij verlies draai ik - wanneer ik een baan heb - op voor dat X percentagequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het kan zelfs aantrekkelijk zijn om te lenen voor aandelen, maar dat is een gok die je moet kunnen en durven maken.
.. ik wil niet weten wat jij dan van plan bent met je buren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_ke vind dat je je buren dood moet knuffelen. Hij is tegen wapenbezit .
Kan ik hieruit afleiden dat jij het liefste het vuur op ze zou openen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ze niet doodschieten is wat anders dan knuffelen hè?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind jou en je ouders verstandige mensen. Op dit gebied dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik leen nu bij mijn ouders. Mijn ouders hebben in vastgoed in opkomende markten geinvesteerd. Normaal gesproken kan een student, vanwege weinig geld, nauwelijks investeringen doen. Maar door af te spreken dat ik een X percentage in de investeringen heb, kan ik ook van de winst profiteren. Bij verlies draai ik - wanneer ik een baan heb - op voor dat X percentage
De helft van de klanten in dit topic zou het direct afkeuren, want boe lenen is slecht, boe investeren is slecht
Klinkt als een schenking. Wat vindt de fiscus ervan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik leen nu bij mijn ouders. Mijn ouders hebben in vastgoed in opkomende markten geinvesteerd. Normaal gesproken kan een student, vanwege weinig geld, nauwelijks investeringen doen. Maar door af te spreken dat ik een X percentage in de investeringen heb, kan ik ook van de winst profiteren. Bij verlies draai ik - wanneer ik een baan heb - op voor dat X percentage
De helft van de klanten in dit topic zou het direct afkeuren, want boe lenen is slecht, boe investeren is slecht
Tsja, volgens mij is dat precies het gedrag waar de VVD de PvdA steeds maar op probeert te pakken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Aandelen, geen opties.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Hoe kan je nou opties op de verdiencapaciteit van je kinderen uitgeven? Dit begint een beetje naar mensenhandel te ruiken.
Ik heb een vaag vermoeden dat de quote eerder was gepost. Vergeefs een beroep gedaan op vergeetachtigheid van julliequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren.
Exact. Maar half Fok! gaat tegen mij tekeer omdat boehoe lenen slecht is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:16 schreef eriksd het volgende:
Er is niets mis met lenen zolang er maar toekomstmuziek inzit en men ook de risico's kan overzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |