Niet voor media/nieuws kennelijk. Tenzij je FOXnews een goeie zender vindtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rechts heeft in zijn algemeenheid geen talent?
dat wou ik niet beweren maar het maken van goede programma's lijkt niet echt voor ze weggelegdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rechts heeft in zijn algemeenheid geen talent?
Ik hou niet van rechts (liberale tak).quote:
Fox zuigt. Maar het is ook wel een beetje self-fullfilling prophecy hé. Rechts talent zal in het huidige mediaklimaat niet de kans krijgen boven te drijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet voor media/nieuws kennelijk. Tenzij je FOXnews een goeie zender vindt
Kom op, du_ke dat kan je niet hard maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
dat wou ik niet beweren maar het maken van goede programma's lijkt niet echt voor ze weggelegd
Niet erg, weer een paar kattendrollen minder.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
Kut, vergeten kattevoer te kopen, kan ik weer naar de supermercato
Er zijn twee verse en een handvol oude omroepen die ieder talent een kans willen geven. Waarom denk je anders dat die Eerdmans iets mocht presenterenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Fox zuigt. Maar het is ook wel een beetje self-fullfilling prophecy hé. Rechts talent zal in het huidige mediaklimaat niet de kans krijgen boven te drijven.
Nou weet jij dan goede voorbeelden momenteel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kom op, du_ke dat kan je niet hard maken.
Nee hoor, omdat een partij toch 1 lijn moet hebben moeten de extremen inbinden, in de Nederlandse politiek kapen de extremen juist de regering omdat die afhankelijk is van de rest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar hebben de meer extremen ook wel invloed binnen de grotere partijen. Dat maakt niet zoveel verschil.
Ik ben het niet eens met de inhoudelijke kant van VVD, maar op bagger kan ik ze niet betrappen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou weet jij dan goede voorbeelden momenteel?
Als je Eerdmans ziet, hoop je stilletjes op de heropstanding van G.B.J. Hiltermann.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn twee verse en een handvol oude omroepen die ieder talent een kans willen geven. Waarom denk je anders dat die Eerdmans iets mocht presenteren?
Ach ik denk dat dit experiment met de bizarre gedoogconstructie geen heel lang leven heeft en wel weer voorbij waait.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat een partij toch 1 lijn moet hebben moeten de extremen inbinden, in de Nederlandse politiek kapen de extremen juist de regering omdat die afhankelijk is van de rest.
Had het over presentatoren en dergelijke.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met de inhoudelijke kant van VVD, maar op bagger kan ik ze niet betrappen.
Eermans past wel naast Sjuul.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je Eerdmans ziet, hoop je stilletjes op de heropstanding van G.B.J. Hiltermann.
nou inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je Eerdmans ziet, hoop je stilletjes op de heropstanding van G.B.J. Hiltermann.
Neem me niet kwalijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Had het over presentatoren en dergelijke.
Als hoofdredacteur lukt het aardig maar op TV voor een (dagelijks) programma?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk.
Nou ja, vooruit dat: Sjuul Paradijs
Jij bent dus maf.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef du_ke het volgende:
Maar ik ga werken aan mijn verkoudheid, iemand had het maffe idee om zo te gaan zwemmen![]()
Vind ik wel humor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als hoofdredacteur lukt het aardig maar op TV voor een (dagelijks) programma?
Het idee kwam niet van mij, maar ik doe wel mee hoorquote:
Is het Publieke Zwembad niet open?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef dotCommunism het volgende:
Het is hartstikke warm, prima weer om te gaan zwemmen.
Ik snap ook nog steeds niet waar dat op slaat. Maar ja, in de tegenwoordige tijd moet je gewoon veel domme dingen roepen voordat je als 'rechts' gezien wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Overigens slaat het links noemen van de NOS ook nergens op.
In Nederland?quote:
Ja. Dat zou je toch aan het denken moeten zetten. Ik geloof nl. niet dat 60% van de mensen knettergek is.quote:
40% ontkende dat hij bestond?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
60% van de Duitsers geloofde in de jaren 30 ook in Hitler.
Verantwoordelijkheid nemen heet dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het idee kwam niet van mij, maar ik doe wel mee hoor
Ik denk dat een nog hoger percentage knettergek is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Dat zou je toch aan het denken moeten zetten. Ik geloof nl. niet dat 60% van de mensen knettergek is.
De enigen die knettergek zijn, zijn degene die het hele leven willen inrichten naar regeltjes die volgens hen van god komen. Dat je in god gelooft, oke, maar ga alsjeblieft niet met gods wil als rechtvaardiging allemaal dingen verbieden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Dat zou je toch aan het denken moeten zetten. Ik geloof nl. niet dat 60% van de mensen knettergek is.
Dat moet je dan niet vreugdevol stemmen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat een nog hoger percentage knettergek is.
Dat lijkt mij haast onmogelijk.quote:
Wat ga jij er in Nederland aan doen Vaders?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Over de wereldbevolking is dat percentage denk ik een stuk hoger.
Ik ga iedereen bekeren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ga jij er in Nederland aan doen Vaders?
Klopt, volgens mij zit het ietsisme erbij. Een god of hogere macht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat lijkt mij haast onmogelijk.
Ze tellen zeker ook mensen mee die in 'iets' geloven, dan zou het misschien kunnen, maar het lijkt me een hoog percentage
Mensen die in het bovennatuurlijke geloven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat lijkt mij haast onmogelijk.
Ze tellen zeker ook mensen mee die in 'iets' geloven, dan zou het misschien kunnen, maar het lijkt me een hoog percentage
Exact. De gehele avond bombardeert links ons met propaganda. Eerst DWDD, dan NOS met allerlei zielige berichtgeving, Nieuwsuur en om de avond af te sluiten: 1 uur land Paul & Witteman.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. De NOS jezus.. laatst nog over hoe zielig het is dat de rugzakjes deels niet meer worden gedaan. Dat ze nog langs de gemeente kunnen voor steun wordt maar achterwege gelaten
precies. Instituten zijn de vernietiging van religie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De enigen die knettergek zijn, zijn degene die het hele leven willen inrichten naar regeltjes die volgens hen van god komen. Dat je in god gelooft, oke, maar ga alsjeblieft niet met gods wil als rechtvaardiging allemaal dingen verbieden.
Dan kan je toch zelf een zender beginnen? Vrije markt hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Exact. De gehele avond bombardeert links ons met propaganda. Eerst DWDD, dan NOS met allerlei zielige berichtgeving, Nieuwsuur en om de avond af te sluiten: 1 uur land Paul & Witteman.
Je wordt er niet goed van. En wat hebben wij? Niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |