In Nederland?quote:
Ja. Dat zou je toch aan het denken moeten zetten. Ik geloof nl. niet dat 60% van de mensen knettergek is.quote:
40% ontkende dat hij bestond?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
60% van de Duitsers geloofde in de jaren 30 ook in Hitler.
Verantwoordelijkheid nemen heet dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het idee kwam niet van mij, maar ik doe wel mee hoor
Ik denk dat een nog hoger percentage knettergek is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Dat zou je toch aan het denken moeten zetten. Ik geloof nl. niet dat 60% van de mensen knettergek is.
De enigen die knettergek zijn, zijn degene die het hele leven willen inrichten naar regeltjes die volgens hen van god komen. Dat je in god gelooft, oke, maar ga alsjeblieft niet met gods wil als rechtvaardiging allemaal dingen verbieden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Dat zou je toch aan het denken moeten zetten. Ik geloof nl. niet dat 60% van de mensen knettergek is.
Dat moet je dan niet vreugdevol stemmen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat een nog hoger percentage knettergek is.
Dat lijkt mij haast onmogelijk.quote:
Wat ga jij er in Nederland aan doen Vaders?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Over de wereldbevolking is dat percentage denk ik een stuk hoger.
Ik ga iedereen bekeren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ga jij er in Nederland aan doen Vaders?
Klopt, volgens mij zit het ietsisme erbij. Een god of hogere macht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat lijkt mij haast onmogelijk.
Ze tellen zeker ook mensen mee die in 'iets' geloven, dan zou het misschien kunnen, maar het lijkt me een hoog percentage
Mensen die in het bovennatuurlijke geloven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat lijkt mij haast onmogelijk.
Ze tellen zeker ook mensen mee die in 'iets' geloven, dan zou het misschien kunnen, maar het lijkt me een hoog percentage
Exact. De gehele avond bombardeert links ons met propaganda. Eerst DWDD, dan NOS met allerlei zielige berichtgeving, Nieuwsuur en om de avond af te sluiten: 1 uur land Paul & Witteman.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. De NOS jezus.. laatst nog over hoe zielig het is dat de rugzakjes deels niet meer worden gedaan. Dat ze nog langs de gemeente kunnen voor steun wordt maar achterwege gelaten
precies. Instituten zijn de vernietiging van religie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De enigen die knettergek zijn, zijn degene die het hele leven willen inrichten naar regeltjes die volgens hen van god komen. Dat je in god gelooft, oke, maar ga alsjeblieft niet met gods wil als rechtvaardiging allemaal dingen verbieden.
Dan kan je toch zelf een zender beginnen? Vrije markt hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Exact. De gehele avond bombardeert links ons met propaganda. Eerst DWDD, dan NOS met allerlei zielige berichtgeving, Nieuwsuur en om de avond af te sluiten: 1 uur land Paul & Witteman.
Je wordt er niet goed van. En wat hebben wij? Niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |