Nu ik er zo over nadenk realiseer ik mij dat ik eigenlijk helemaal geen echte dromen meer heb, afgezien van een paar leuke dingen die ik zou willen doen is er voor mij niets in het leven.....mischien dat ik daarom ook de bewondering heb voor mensen die echt gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef eriksd het volgende:
Mijn stiekeme droom is dat ik later met dit nummer aan naar huis rijd met een leuk gezin dat wacht.
Ja, lekker kleinburgerlijk.
Aha, dus er ís wel een aspect: je knie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou nu momenteel niet weten waarvan. Op mijn knie na dan.
Zo ervaren ben jij nu ook weer niet, 9 jaar oudere man.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo is het maar net menneke!!! Lekker jong en onervaren blijven houdt je tenminste gelukkig.
Een ongelukje mee gehad. Maar als de mijn enigste obstakel is ben ik tevreden gelukkig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Aha, dus er ís wel een aspect: je knie.
Wat is er met je knie?
Gelukkig zijn en/of geluk nastreven heeft er ook mee te maken dat jij op je 80e probleemloos - zonder gezondheidskwalen te hebben - door het leven kunt huppelen.En daar kan je nu al aan werken.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo ervaren ben jij nu ook weer niet, 9 jaar oudere man.
Heb er vrede mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Een ongelukje mee gehad. Maar als de mijn enigste obstakel is ben ik tevreden gelukkig.
Vrijheid is het grootste goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen gezin, maar wel volledige vrijheid, dat maakt mij gelukkig.
Krijgen we dit gezeur weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Vrijheid is het grootste goed.
En vrijheid van het individu wordt gewaarborgd door rechts
Door ze te dwingen een matras te delen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik had eerlijk verwacht dat er iets zou komen van dat je vrijheid zou kunnen kopen, of dat de vrije markt ervoor zou zorgen.quote:
Scherpe constatering.quote:
Nee, dat dwingen we ze niet.quote:
Robots waarborgen vrijheid, dat had ik verwachtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had eerlijk verwacht dat er iets zou komen van dat je vrijheid zou kunnen kopen, of dat de vrije markt ervoor zou zorgen.
Ben dus een beetje teleurgesteld in ZW.
Dat is toch wel heel fideel van je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat dwingen we ze niet.
Het mag ook een krant of een doos zijn.
Maar wél Engelssprekende robots, want met een andere taal kun je niet gelukkig worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Robots waarborgen vrijheid, dat had ik verwacht
Niet als rechts bijvoorbeeld gaat bepalen dat je geen hoofddoekje mag dragen, dan ben je beter uit met linksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zo ben ikquote:
In principe draagt materialisme niets bij aan je geluk.quote:
Dat is dan ook dom rechts.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet als rechts bijvoorbeeld gaat bepalen dat je geen hoofddoekje mag dragen, dan ben je beter uit met links
De VVD wilt allochtonen weren, die zijn dus niet vrij om te gaan en staan waar ze willen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In principe draagt materialisme niets bij aan je geluk.
Maar nee, daar doelde ik niet op. Rechts staat voor vrijheid van het individu. Bezit is eigendom van het individu, niet van de staat. Individuen regelen transacties onderling, niet via de staat. Men mag gaan en staan waar hij wil. Een voorbeeld aan de andere kant van het spectrum vanuit mijn eigen perspectief:
- De SP wilt allochtonen verplicht spreiden. Ik kan dus niet gaan en staan waar ik wil.
- De PvdA wilt kinderen verplicht of zwarte of witte scholen plaatsen. Ik kan dus niet het onderwijs genieten wat ik prefereer.
Nee hoor. De VVD wil kansarmen weren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De VVD wilt allochtonen weren, die zijn dus niet vrij om te gaan en staan waar ze willen.
Nee hoor, Liberalisme staat voor de vrijheid van het invidu, rechts staat daar niet voor. En al helemaal niet het waardeloze, anti-vrijheidskabinet wat we nu hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar nee, daar doelde ik niet op. Rechts staat voor vrijheid van het individu. Bezit is eigendom van het individu, niet van de staat. Individuen regelen transacties onderling, niet via de staat. Men mag gaan en staan waar hij wil. Een voorbeeld aan de andere kant van het spectrum vanuit mijn eigen perspectief:
- De SP wilt allochtonen verplicht spreiden. Ik kan dus niet gaan en staan waar ik wil.
- De PvdA wilt kinderen verplicht of zwarte of witte scholen plaatsen. Ik kan dus niet het onderwijs genieten wat ik prefereer.
Dat is PVV-rechts (voor zover je de PVV rechts kan noemen).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet als rechts bijvoorbeeld gaat bepalen dat je geen hoofddoekje mag dragen, dan ben je beter uit met links
Liberalisme kan het best door een rechts beleid worden nagestreven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, Liberalisme staat voor de vrijheid van het invidu, rechts staat daar niet voor. En al helemaal niet het waardeloze, anti-vrijheidskabinet wat we nu hebben.
Wie, de VVD?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De VVD wilt allochtonen weren, die zijn dus niet vrij om te gaan en staan waar ze willen.
Terecht overigens.quote:
Zodat je eindelijk leert het werkwoord willen goed te gebruiken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:14 schreef betyar het volgende:
Mensen, aufwienerschnitzel!!!
Tijd voor de vrijwillige bijdrage aan het gildeweekend.
Sterkte en niet teveel zuipen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:14 schreef betyar het volgende:
Mensen, aufwienerschnitzel!!!
Tijd voor de vrijwillige bijdrage aan het gildeweekend.
De VVD gaat daar heel vrolijk in meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is PVV-rechts (voor zover je de PVV rechts kan noemen).
Het gangbare rechts gaat uit van vrijheid van het individu, kapitalisme en welvaart.
Taal is niet belangrijk. Als je 100% perfect de taal wilt spreken, blijf je bezig, gezien taal continu aan verandering onderhevig is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zodat je eindelijk leert het werkwoord willen goed te gebruiken?
Hagelslag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is dan ook dom rechts.
Net zoals dom links wilt bepalen wat er op je boterham komt
Wat is dat voor gelul...bucklerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Alcoholvrij he. Vrijwilligersfeest is volgende week
Ah de echte 'rechtse' standpunten zijn dus gewoon ondergeschikt aan de meerderheidquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Moet ook wel, anders kan het CDA en de VVD geen meerderheid vormen.
Dit soort fouten staan je succesvolle toetreding tot de vrije markt ook stevig in de wegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Taal is niet belangrijk. Als je 100% perfect de taal wilt spreken, blijf je bezig, gezien taal continu aan verandering onderhevig is.
Je moet de taal tot een bepaald niveau X kunnen spreken, om je succesvol in de vrije markt te kunnen wanen
Je moet je succesvol in het democratische proces kunnen wanen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah de echte 'rechtse' standpunten zijn dus gewoon ondergeschikt aan de meerderheid?
Aha maar dan slaat je gebruikelijke harde onderscheid tussen links en rechts weer nergens op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je moet je succesvol in het democratische proces kunnen wanen.
Het is net een markt: als je moeilijk een markt X kan betreden, moet je coalities vormen (joint-venture, concurrenten opkomen) om invloed te vergaren.
Kan de PvdA haar complete programma in de samenleving introduceren? Ook niet toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha maar dan slaat je gebruikelijke harde onderscheid tussen links en rechts weer nergens op.
Ofwel, je hebt geen verhaal
Klassiek-liberalisme is een rechtse stroming als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, Liberalisme staat voor de vrijheid van het invidu, rechts staat daar niet voor. En al helemaal niet het waardeloze, anti-vrijheidskabinet wat we nu hebben.
De VVD zet bepaalde dingen die ze volgens jou niet wil zelfs in haar programma.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kan de PvdA haar complete programma in de samenleving introduceren? Ook niet toch?
Zolang een partij niet de meerderheid van de stemmen behaalt, zal je altijd compromissen moeten afsluiten. Dat is inherent aan het democratische proces.
Gelukkig wel, ik moet er niet aan denken dat een partij meer dan 75 zetels haalt. Welke partij dan ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kan de PvdA haar complete programma in de samenleving introduceren? Ook niet toch?
Zolang een partij niet de meerderheid van de stemmen behaalt, zal je altijd compromissen moeten afsluiten. Dat is inherent aan het democratische proces.
Papers en een scriptie schrijven blijft toch een vermoeiend werk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als je je studie leuk vindt, vind je het niet erg om eraan te werken.
Lijkt mij ook een erg vervelend idee inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik moet er niet aan denken dat een partij meer dan 75 zetels haalt. Welke partij dan ook.
Ja, democratie is net de vrije markt: je past je aan de consument/het volk aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
De VVD zet bepaalde dingen die ze volgens jou niet wil zelfs in haar programma.
Dat klopt zeker. Maar met goed plannen kan je de last over meerdere weken verspreiden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Papers en een scriptie schrijven blijft toch een vermoeiend werk.
Mwah, Nederland zou beter af zijn als we 1 christelijke, 1 sociaaldemocratische, 1 liberale en 1 groene partij hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik moet er niet aan denken dat een partij meer dan 75 zetels haalt. Welke partij dan ook.
Qua geestelijk vermogen wel ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef Tem het volgende:
Daarnaast denk ik ook dat Job Cohen tot de allerzwakste van de samenleving behoort.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef Tem het volgende:
Daarnaast denk ik ook dat Job Cohen tot de allerzwakste van de samenleving behoort.
Dat is populisme en opportunismequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, democratie is net de vrije markt: je past je aan de consument/het volk aan.
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar helaas wel de waarheidquote:
Waarom dan toch altijd jouw wereldvreemde wereldbeelden verdedigen als VVD beleid?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, democratie is net de vrije markt: je past je aan de consument/het volk aan.
Alsof het allemaal van marketing afhangtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, inderdaad
Alhoewel de VVD van mij wel een zeteltje of 60 mocht binnentikken. Maar de marketing van de VVD is slecht, helaas.
Zeker. Rechts is nauwelijks in de media en het onderwijs te zien. Dat wordt volledig door links gedomineerd. Verander dat, en de VVD kan 10+ zetels meer binnenkoppen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Alsof het allemaal van marketing afhangt
Lijkt me niet, dat maakt coalities door het politieke midden heen heel lastig. Ik zie daar echt geen meerwaarde in.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, Nederland zou beter af zijn als we 1 christelijke, 1 sociaaldemocratische, 1 liberale en 1 groene partij hebben.
Dat gezeik altijd met zoveel partijen is waardeloos.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeker. Rechts is nauwelijks in de media en het onderwijs te zien. Dat wordt volledig door links gedomineerd. Verander dat, en de VVD kan 10+ zetels meer binnenkoppen.
Ik smeek uw pardonquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:30 schreef robin007bond het volgende:
De marketing van de VVD is juist best puik![]()
Veel tv-spots, ook op commerciële zenders, bij grote plaatsen billboards etc.
Linkse-partijen moeten het hebben van paupers en mensen met een schuldgevoel
Zoals?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom dan toch altijd jouw wereldvreemde wereldbeelden verdedigen als VVD beleid?
Hij heeft wel een punt met het onderwijs. Als ik niet zelf nadacht had ik nu al een volledig links-geïndoctrineerd breinquote:
Aan de indoctrinatie heb je je in elk geval niet onttrokkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt met het onderwijs. Als ik niet zelf nadacht had ik nu al een volledig links-geïndoctrineerd brein
In ieder geval heb ik mijn eigen soort indoctrinatie uitgekozenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aan de indoctrinatie heb je je in elk geval niet onttrokken
Dit slaat dus werkelijk nergens op. Nergens op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt met het onderwijs. Als ik niet zelf nadacht had ik nu al een volledig links-geïndoctrineerd brein
Dat is wel erg scherp door de bocht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:30 schreef robin007bond het volgende:
Linkse-partijen moeten het hebben van paupers en mensen met een schuldgevoel
Nooit gedacht dat jij dat ooit zou zeggenquote:
Inderdaad. De NOS jezus.. laatst nog over hoe zielig het is dat de rugzakjes deels niet meer worden gedaan. Dat ze nog langs de gemeente kunnen voor steun wordt maar achterwege gelatenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef Zienswijze het volgende:
In de media domineert links. NOS, DWDD, Paul & Witteman: allemaal linkse rotzooi.
Hey maar die commerciële baggercampingzenders zijn er dan weer voor Henk & Ingridquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef Zienswijze het volgende:
In de media domineert links. NOS, DWDD, Paul & Witteman: allemaal linkse rotzooi.
Lang leve ons pluriforme stelsel, zodat van die randgroeperingen als de PVV en de SGP ondanks hun relatief kleine politieke gewicht wel hun aandeel in het beleid kunnen hebben?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dat maakt coalities door het politieke midden heen heel lastig. Ik zie daar echt geen meerwaarde in.
Lang leve ons heerlijke pluriforme stelsel
Natuurlijk heb je ook de wat meer intellectuele linksmensen, maar het populistische links moet het wel hebben van die doelgroep. Net als dat populistisch rechts het ook vaak moet hebben van tokkies en mensen die zijn teleurgesteld in de politiek.quote:
Komt, verwondert u hier mensenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij dat ooit zou zeggen
Je doelt op de kiesdrempel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lang leve ons pluriforme stelsel, zodat van die randgroeperingen als de PVV en de SGP ondanks hun relatief kleine politieke gewicht wel hun aandeel in het beleid kunnen hebben?
Nee, liever niet hoor, ik vind het in Duitsland beter geregeld.
Rechts heeft geen talentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef Zienswijze het volgende:
Rechts heeft geen enkel goed actualiteitenprogramma.
Populistisch links wel. Dat zou je de SP misschien soms kunnen verwijten. Maar niet PvdA of GL.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je ook de wat meer intellectuele linksmensen, maar het populistische links moet het wel hebben van die doelgroep. Net als dat populistisch rechts het ook vaak moet hebben van tokkies en mensen die zijn teleurgesteld in de politiek.
Het blijft kortzichtigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In ieder geval heb ik mijn eigen soort indoctrinatie uitgekozen
Rechts heeft in zijn algemeenheid geen talent?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rechts heeft geen talent.
het gaat overigens mis zodra je een programma wilt maken vanuit een bepaald standpunt. Dat werkt gewoon niet dat zie je bij al die 'uitgesproken' programma's.
Overigens slaat het links noemen van de NOS ook nergens op.
Daar hebben de meer extremen ook wel invloed binnen de grotere partijen. Dat maakt niet zoveel verschil.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lang leve ons pluriforme stelsel, zodat van die randgroeperingen als de PVV en de SGP ondanks hun relatief kleine politieke gewicht wel hun aandeel in het beleid kunnen hebben?
Nee, liever niet hoor, ik vind het in Duitsland beter geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |