Natuurlijk wil ik dat! Voor R. ook een maat 92 doen? (denk dat ik die doe v Wolf)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, wil jij misschien twee pyjama's extra meenemen? Ik betaal vooraf.
Voel je uiteraard zo vrij om te zeggen van niet hè?
Als ik alleen naar de Primark ga kan ik er om half 10 zijn en dan heb ik 1,5 uurquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:44 schreef MamaPurk het volgende:
Hmm kan ik me voorstellen idd en het is te ver om voor 12 uur terug te zijn?
klopt ja, 7 euro.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:32 schreef MamaPurk het volgende:
Jaël heeft 3-4 jaar en dat is een 104 en volgens mij was ie 7 euro
Ja ruim 90 cm...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
klopt ja, 7 euro.
wat is Jaël lang! Wat Meimel zegt klopt wel ja van die maten, t gaat van 86 naar 98. Ik heb hem nog niet gepast bij Amélie maar ik vind hem er wel lang uitzien hoor, echt 98 zeg maar. Voordeel is wel dat er natuurlijk makkelijk wat omgeslagen kan worden. Zal hem eerdaags eens aandoen bij dr.
Ze heeft nu dat blauwe jumpsuiteje aan en met knoopjes erin op de schouders kan het prima
Verschilt heel erg, vind ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:38 schreef MamaPurk het volgende:
Je moet nooit op zaterdag gaan SC dat is echt te erg... gewoon op een door de weekse dag's avonds zal het ook wel druk zijn ben ik bang... (maar ja als je overdag werkt heb je geen keus natuurlijk..)
Alleen vrijdag en dat is tot 9 uur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Meimeltje het volgende:
SC, welke dagen is er koopavond en tot hoelaat?
Oh Bodpa, die is leuk!!! Als poppejans hem niet wil, mag ik hem dan overnemen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:13 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb de jongetjesvariant. Maat 98 idd, 2-3 jaar, maar hij is mijn jongetje (2,5) nu te klein. Dat zit hem vooral in de lengte van de pijpen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poppejans, als je wilt kun je hem overnemen.
pffrt wat irritant zegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Jumpsuitje, die blauwe met bloemen die huup had, zag bij het passen dat het gevlochten bandje aan 1 kant kapot is.
een looney tunes shirt, gescheurd aan de onderkant (ook niet opgelet)
en nog een shirtje ook hiervan zit het bandje aan de bovenkant los.
en dat te bedenken dat ik nog meer dingen in m'n handen had oa de zwarte bloemen schoentjes deze waren ook gescheurd aan de zijkant (en het was natuurlijk de laatste in haar maat)
Stond ook nog met een '2 piece' setje in m'n handen schijnt dat er dan 2 jumpsuits voor 7 euro aan moeten hangen, overal hing er maar 1 aan
Oxy, heb je een pop of een beer?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:08 schreef Oxymoron het volgende:
Hebben jullie de mooie leguanen babyshirts al gezien bij h & m?!
Ik wil een baby
![]()
http://files.hm.com/media/products/B32/MLB32_0018_040R_80597.jpg
Tip kreeg ik via twitter van McLaura.
geweldig, ben meteen naar de primark gegaan, en guess what, afgeprijsd, 3 euroquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:13 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb de jongetjesvariant. Maat 98 idd, 2-3 jaar, maar hij is mijn jongetje (2,5) nu te klein. Dat zit hem vooral in de lengte van de pijpen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poppejans, als je wilt kun je hem overnemen.
Zou voor Sarah kunnen, wat is dat een leuke site zeg, ik kende dat helemaal niet... *gaat eens even verder neuzen*quote:
de echte naam keiveul leukertquote:Op maandag 6 juni 2011 12:30 schreef Ssserpente het volgende:
Maar Polle is ook leuk, KD!
Geweldig, Lijnloos! Vooral met die staartjes!
ow, 104 zou dus ook nog kunnen zelfs. Hmm ik ga gokken op 98 denk ik. In de zomer hebben ze toch nooit erg dikke truien eronder aan dus moet het vast ok zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:31 schreef Spewey het volgende:
Ik zou voor een 98 gaan PJ, Ryan is 2.5 en heeft 104 van jas maar die zit nog wel wat ruim.
Nee inderdaad, ben even klaar met in amerika shoppen
schijt... nee dat heb ik nergens zien staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:49 schreef Spewey het volgende:
Hartstikke leuke jas inderdaad zeg!
(had je dit gelezen : Let op! Artikel valt klein! Wij adviseren 2 maten groter te nemen. ) ?
ja heb ik, nog niet gepast though!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:03 schreef ma_ma het volgende:
Huup jij had dat pyama pakje van primark toch ook? Hoe vind jij hem vallen bij je meisje?
Ik heb voor Tessa maat 98 meegenomen, ik heb voor nu genoeg en wilde m over een jaar gaan gebruiken, maar hij zit nu dus al precies goed... ze is 81 cm..
Hopen dat als ik de volgende keer kom er nog een maatje groter is, want hij staat wel errug cute!
Staat haar zeker leuk en dan haal je hem toch nog in eenmaatje groter ook in huisquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:06 schreef ma_ma het volgende:
Het pakje valt dus best wel klein, helaas..
Ik vind m wel heul leuk
Dr armpjes hebben nog wel pietsie ruimte, maar bij dr beentjes zit ie precies goed..
ja dat shirt heeft Jaël nu aanquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:20 schreef ma_ma het volgende:
Dankje
Als het pakje er volgende week nog is, ga ik m zeker nog een maat groter halenJij had toch ook een milk en cookie shit gekocht? Ik kon m niet vinden
Ach volgende week weer een rondje primark
![]()
Doe es knippen en plakken hierheen dan, bewijs willen we zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb echt een idiote bestelling staan bij H&M
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Poppedein het volgende:
Poppejans, wat ontzettend slecht van Lief! Ik zou wel vast het jasje in 104 of 110 bestellen, voor dat je het hele retourenproces doorbent is ie vast al uitverkocht anders! en wees maar blij dat je bij klein&fijn niet voor je geld terug bent gegaan... ik heb t nog altijd niet binnen, ruim 2 mnd later!!
Ik ook!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Poppedein het volgende:
Ik krijg hier net een hele grote dikke vette lindextas aangereikt van de postbooie! Ik ben heel benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As for the rompers/mouwen zou ik gewoon van beiden wat halen. Anders kun je die met lange mouwen ook nog gebruiken met een t-shirtje erover als longsleeve idee. Wederom erg![]()
En als het daarna echt winter wordt heb je nog wat lange mouwen spul...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond de spijkerbroek wel enorm gaaf staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef TimeJumper het volgende:
Thanks KaatjeJannie! En tijdens het slapen kan ik misschien gewoon hem zonder spijker laten slapen. Lijkt me nou ook niet relaxed nee.
En inderdaad Lijnloos ik vind spijkerbroekjes ook![]()
En die fotowat een klein ventje had je dan zeg. Maar ik dacht het is vast kindermishandeling om spijkerbroekjes aan te doen bij baby's
![]()
![]()
Maar nu ga ik ze lekker kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, geeft niks hoor... Is ook mijn schuld, ik hou niet van (tuttige) jurkjes bij baby's... Nu ze staat en loopt wel trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef TimeJumper het volgende:
Oops Lijnloos![]()
![]()
sorry hoor
![]()
Da's echt weer wat voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
och, hij is zeker heel erg schattig!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:59 schreef Poppejans het volgende:
Het Lief! jasje met de verkeerde maat kwam vandaag aan de deur. Ik vind het wel een schatje v een jasje! maar deze (98) zit dus al geheel goed (alleen mouwen wat lang). Hopelijk past de 104 dan volgend jaar nog wel.
[ afbeelding ]
Goed idee!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kortom ik ga wel een meisje maken of zo
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:14 schreef huuphuup het volgende:
Een derde steek ik vast tot zn 4e in pyjama's enzo![]()
ja ik ben potver de naam kwijtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijk, dat is waar ik nog zelf niet aan gedacht had Huup! Dank je wel voor de tip!
GMK e.d. zijn precies broekjes zoals ik zoek
Wat is wa-wa?![]()
Zo wawaduurquote:
Normaal draagt hij 86(/92) van bovenkleding, het jasje valt dus echt ERG klein. Dit was inderdaad de 98.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef DJMomo het volgende:
[..]
och, hij is zeker heel erg schattig!Dit was 98? En welke maat draagt je kindje normaal?
*overweging voor volgend jaar zomer?! even spieken wat ie kostte...
of dit?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef Stiemie het volgende:
Linde mag op de bruiloft van vrienden de ringen geven en daar hoort natuurlijk een mooie jurk bij. Ze trouwen half augustus dus het mag een zomerjurk zijn. Iemand nog wat leuks gezien? Ik wil wel wat bijzonders, maar geen hoofdprijs en geen suikerspinjurk (er is maar 1 bruid)
Haha ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef Aventura het volgende:
Juud79, dat broekje heb ik ook gekocht voor mijn ventjeVandaag nog meer kleertjes gekocht, Obaibi had uitverkoop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
Dat weet ik Huup, ik had 'm bij Amelie gezien en wilde 'm ook.![]()
Dat bolletjesjurkje komt van de V&D, In. En dat geruite jurkje van de Zeeman dus.
die staat volgens mij in de folder onlinequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Dat bolletjesjurkje is leuk SsserpenteEn dat vestje ook, komt dat ook van V&D? En is dat online te shoppen?
Wij waren vandaag bij de Hema en schaap kwam met een shirtje en spijkerrokje aanzetten, dus onze dame heeft ook weer wat nieuws. Hij staat niet online, maar het is zo'n shirtje met grote vlinders en dan de blauwgroene versie.
http://www.slofjes.nl/quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik zoek voor Eline handige/leuke slofjes, liefst van leer of suede, in kleine maatjes. Mijn smurfje heeft ontdekt hoe ze moet tijgeren, maar dat lukt alleen met blote voetjes, met sokjes heeft ze te weinig grip. (ze zet zich af met haar voetjes). Wie heeft er een tip voor me?
En voor Bram zoek ik beenwarmers/leghuggers oid. Hij is bezig met zindelijk worden, maar met blote beentjes in huis is het op het moment een beetje fris.
waarom niet gewoon blote voetjes dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik zoek voor Eline handige/leuke slofjes, liefst van leer of suede, in kleine maatjes. Mijn smurfje heeft ontdekt hoe ze moet tijgeren, maar dat lukt alleen met blote voetjes, met sokjes heeft ze te weinig grip. (ze zet zich af met haar voetjes). Wie heeft er een tip voor me?
En voor Bram zoek ik beenwarmers/leghuggers oid. Hij is bezig met zindelijk worden, maar met blote beentjes in huis is het op het moment een beetje fris.
Mijnes heeft haast nooit sokken aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
waarom niet gewoon blote voetjes dan?
Of is mijn kind de enige die 9 van de 10 keer geen sokken aan heeft (en geen broek)
Ik had hier altijd Babypaws. Heb ik 3 verschillende maten van ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Sugarsnap het volgende:
oh my, isn't she lovelyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:46 schreef huuphuup het volgende:
welke foto die op de fiets?
[ afbeelding ]
erg leuk!quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Dan gooi ik ook nog een foto van jorja in het jurkje van de zeeman
[ afbeelding ]
yups babypaws zijn echt ideaal!! ik ben blij dat ik nog 3 maten heb liggen voor beeb 2.0quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik had hier altijd Babypaws. Heb ik 3 verschillende maten van ofzo.
in het groen en ik dacht ook in het blauw maar dat laatste weet ik niet zeker. Ze gaan tot 86 en kosten 4,90.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef She-Wolf het volgende:
Dat jurkje is heel leuk. Ik heb hier een lindex jurkje wat er best veel op lijkt. Hadden ze deze ook nog in andere kleuren?
Oh die bovenste zijn heel erg leuk, waar heb je die gevonden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef Sugarsnap het volgende:
Thnx voor de tips, ik denk dat ik voor deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
van Oxxy ga.
Babypaws zijn heel leuk, maar wel ontzettend duur
Oh als hij nu 11 maanden is dan is dat nog redelijk kleinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
Timejumper, geen idee wanneer ze maat 17 hebben
Ik heb laatst Floris zn voeten laten meten(was even aan t kijken wat voor schoenen er waren en ik kende degene in die winkel, dus toen voor de lol even laten meten. Best lastig, als ie niet stil wil staan haha), maar hij heeft maar 19/20 ongeveer. Geen idee of dat groot of klein is..
Hij is nu 11 maanden (vandaag precies)
Volgens mij heb ik effen rode voor je. Maat S. Zal ik ze opsturen? (ze liggen hier stof te happen)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef Sugarsnap het volgende:
Thnx voor de tips, ik denk dat ik voor deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
van Oxxy ga.
Babypaws zijn heel leuk, maar wel ontzettend duur
Vind ik juist niet. Helemaal niet icm met een felgekeurd shirtje eronder. Maar dat wat Senna aanheeft zou 'r idd ook leuk staan!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind dat donkerblauwe haar stiekem eigenlijk helemaal niet zo leuk staan, t maakt r zo fletsAquablauw wat ze in r hand heeft daarentegen
)
Ik vind het niet te lang hoor! Eerder wat krapjes aan de zijkanten ook. Als een rokje bij mijn dochter zo valt gaat het al bijna naar de stapel 'te klein'quote:Op zondag 12 juni 2011 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Senna's nieuwe outfit. Rokje is nog wat lang (mt 86), maar schaap wilde het toch graag aandoen
[ afbeelding ]
Met staartjes <3
Het is een kort rokje, dus hoort boven de knie te eindigen en is echt absoluut niet te krap op de zijkantenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Ik vind het niet te lang hoor! Eerder wat krapjes aan de zijkanten ook. Als een rokje bij mijn dochter zo valt gaat het al bijna naar de stapel 'te klein'
Ik vind het Lente ook juist erg mooi staanquote:Op zondag 12 juni 2011 13:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Helemaal niet icm met een felgekeurd shirtje eronder. Maar dat wat Senna aanheeft zou 'r idd ook leuk staan!
Superleuk Miss! Dat shirtje komt van de Hema, toch? En die staartjes!![]()
Vind ik ook niet. En slim gedaan inderdaad met dat felroze eronder!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Helemaal niet icm met een felgekeurd shirtje eronder. Maar dat wat Senna aanheeft zou 'r idd ook leuk staan!
Ja leuk...maar je moet ze ook nog zien uit te krijgen. leuk als ze met water hebben gespeeld ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:28 schreef lily het volgende:
ik houd van broekjes die beneden strakker zijn (voor kinderen dan)
zolang ik maar geen natte skinny aan hoef te doen bij ze moet het goedkomenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:41 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja leuk...maar je moet ze ook nog zien uit te krijgen. leuk als ze met water hebben gespeeld ofzo
Haha inderdaad, en dan die wijze blik op dat koppiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Die voetjes van Elinwat een heerlijk meisje in echt een geweldig jurkje.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Die voetjes van Elinwat een heerlijk meisje in echt een geweldig jurkje.
haha ja die luier scheelt een bak in ruimtequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S draagt nogsteeds maatje 86 onderbroekjes trouwens.
Ze draagt verder maat 104.
Gevaarlijke uitspraak zo tijdens het begin van de uitverkoopquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe die serieuze snoet van Elin![]()
ik heb mijzelf vandaag een halt toegeroepen, Polle en elin hebben weeer idioot veel meuk.
KLAAR NU(voor deze maand)
hmmm waarom zie ik dit nou niet gebeuren...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe die serieuze snoet van Elin![]()
ik heb mijzelf vandaag een halt toegeroepen, Polle en elin hebben weeer idioot veel meuk.
KLAAR NU(voor deze maand)
had ik ook wicks rond die termijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef wickie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog maar 2 kledingstukken voor dochter2.0 heb gekocht
Mja ik heb dus ook voor Amelie nog steeds een gat in mn handquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:37 schreef wickie het volgende:
Ik heb van Mette nog zoveel spul, ik moet alleen nieuwe romertjes maatje 50/56 kopen. Die zijn allemaal afgedragen. Dat wil ik in mn verlof allemaal gaan doen.
Maar het voelt gewoon heel raar, heel stom. Als ik dan kleertjes koop, koop ik steeds alles voor Mette![]()
Ik denk dat ik gewoon los ga in mn verlof. Eerst kijken wat voor meisje het is.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
voor Polle heb ik denk ik van alles zo'n 15 stuks :x
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Lena een kast vol met dingen die ik niet echt leuk vind. Ik weet inmiddels vooral heel goed wat ik níet leuk vind, maar heb te veel in de kast hangen om iets nieuws te kopen wat ik wél leuk vind.
Dat broekje dat Lena van je heeft gekregen is trouwens megacute, huup.
Bij elin begon ik heel stoer, zwarte rompers en leren jackies met pilotenmutsen enzo, nu loopt mevrouwtje erbij als een elfje, altijd lichtroze en lichtblauw met roosjes enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
financieel is het erg goed geweest dat we nog een meisje kregen
ja oh dat gaat zo ongemerkt ja wickie
bij Amelie had ik veel zoete dingen in t begin, en het paste haar ook goed, dat romantische. Tegenwoordig ga ik steeds meer voor meisjesachtig stoer. Het past haar nog steeds wel bij dr krullen en dr snoetje, dat romantische, maar qua karakter echt niet meer. Als je haar zit rondrennen en klimmen en geiten enzo. Komt ze weer naar binnen gewalsd met dr coupe ontploft, en modder tot aan dr elleboogjes enzo. Mama's kleine sloopkogel
Elin kleed ik zelf iets stoerder en met wat fellere kleuren, nog steeds niet zuurstok, maar ook niet van die earthy tones. Ik ben zo benieuwd hoe zij is over anderhalf jaar, of ik haar dan misschien juist weer meer girly kleed of juist niet.
Neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Sandous het volgende:
Damesik kom er niet uit met stomme feestjurkjes. Heb ze al over een week nodig en heb nog niks gevonden. Of te bruiderig, of een zomerjurkje.
ideeën ?
Huup ben jij al begonnen aan je zoektocht?
Ik had voor dana een jurkje voor onze bruiloft. Had ik van internet af. Ik denk dat het jurkje zelf te bruidsachtig voor je is (alhoewel mijn zoektoch begon met dezelfde criteria als jijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef Sandous het volgende:
maatje 92 of 98
het moet wel een lichte kleur zijn wit/creme roze.. en toch wel feestelijk maar dan al niet weer bruidsjurkachtig (tenzij dat op mp is, maar kijk al een week dagelijks op mp). monsoon dingen die ik laatst plaatste vond ik wel leuk.
thnx jullie!!
Heerlijk spul, dat ondergoed van de AH! Isa heeft die hemdjes ook, maar dan met boxertjes erbij. Ze wil geen ander meer aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
surrogaat-tante Buuf![]()
die voetjes ja, mn kleine aapjes, Amelie deed dat ook in t begin, ik ben benieuwd wanneer dat verdwijnt.
klinkt leuk groofs! lekker kleurrijk!
AH heeft ook ondergoed
[ afbeelding ]
ik kan er niets aan doen maar ik heb enorm zwak voor hemdjes en onderbroekjes
Ze werd er zelf in elk geval erg blij van <3 Aabie Aabie!! note, dit was ooit aambei aambei, doet het errug leuk in de supermarkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |