yups babypaws zijn echt ideaal!! ik ben blij dat ik nog 3 maten heb liggen voor beeb 2.0quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik had hier altijd Babypaws. Heb ik 3 verschillende maten van ofzo.
in het groen en ik dacht ook in het blauw maar dat laatste weet ik niet zeker. Ze gaan tot 86 en kosten 4,90.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef She-Wolf het volgende:
Dat jurkje is heel leuk. Ik heb hier een lindex jurkje wat er best veel op lijkt. Hadden ze deze ook nog in andere kleuren?
Oh die bovenste zijn heel erg leuk, waar heb je die gevonden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef Sugarsnap het volgende:
Thnx voor de tips, ik denk dat ik voor deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
van Oxxy ga.
Babypaws zijn heel leuk, maar wel ontzettend duur
Oh als hij nu 11 maanden is dan is dat nog redelijk kleinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
Timejumper, geen idee wanneer ze maat 17 hebben
Ik heb laatst Floris zn voeten laten meten(was even aan t kijken wat voor schoenen er waren en ik kende degene in die winkel, dus toen voor de lol even laten meten. Best lastig, als ie niet stil wil staan haha), maar hij heeft maar 19/20 ongeveer. Geen idee of dat groot of klein is..
Hij is nu 11 maanden (vandaag precies)
Volgens mij heb ik effen rode voor je. Maat S. Zal ik ze opsturen? (ze liggen hier stof te happen)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef Sugarsnap het volgende:
Thnx voor de tips, ik denk dat ik voor deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
van Oxxy ga.
Babypaws zijn heel leuk, maar wel ontzettend duur
Vind ik juist niet. Helemaal niet icm met een felgekeurd shirtje eronder. Maar dat wat Senna aanheeft zou 'r idd ook leuk staan!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind dat donkerblauwe haar stiekem eigenlijk helemaal niet zo leuk staan, t maakt r zo fletsAquablauw wat ze in r hand heeft daarentegen
)
Ik vind het niet te lang hoor! Eerder wat krapjes aan de zijkanten ook. Als een rokje bij mijn dochter zo valt gaat het al bijna naar de stapel 'te klein'quote:Op zondag 12 juni 2011 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Senna's nieuwe outfit. Rokje is nog wat lang (mt 86), maar schaap wilde het toch graag aandoen
[ afbeelding ]
Met staartjes <3
Het is een kort rokje, dus hoort boven de knie te eindigen en is echt absoluut niet te krap op de zijkantenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef BarbieQ het volgende:
[..]
Ik vind het niet te lang hoor! Eerder wat krapjes aan de zijkanten ook. Als een rokje bij mijn dochter zo valt gaat het al bijna naar de stapel 'te klein'
Ik vind het Lente ook juist erg mooi staanquote:Op zondag 12 juni 2011 13:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Helemaal niet icm met een felgekeurd shirtje eronder. Maar dat wat Senna aanheeft zou 'r idd ook leuk staan!
Superleuk Miss! Dat shirtje komt van de Hema, toch? En die staartjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |