oh zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
Dat weet ik Huup, ik had 'm bij Amelie gezien en wilde 'm ook.![]()
Dat bolletjesjurkje komt van de V&D, In. En dat geruite jurkje van de Zeeman dus.
die staat volgens mij in de folder onlinequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Dat bolletjesjurkje is leuk SsserpenteEn dat vestje ook, komt dat ook van V&D? En is dat online te shoppen?
Wij waren vandaag bij de Hema en schaap kwam met een shirtje en spijkerrokje aanzetten, dus onze dame heeft ook weer wat nieuws. Hij staat niet online, maar het is zo'n shirtje met grote vlinders en dan de blauwgroene versie.
http://www.slofjes.nl/quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik zoek voor Eline handige/leuke slofjes, liefst van leer of suede, in kleine maatjes. Mijn smurfje heeft ontdekt hoe ze moet tijgeren, maar dat lukt alleen met blote voetjes, met sokjes heeft ze te weinig grip. (ze zet zich af met haar voetjes). Wie heeft er een tip voor me?
En voor Bram zoek ik beenwarmers/leghuggers oid. Hij is bezig met zindelijk worden, maar met blote beentjes in huis is het op het moment een beetje fris.
waarom niet gewoon blote voetjes dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik zoek voor Eline handige/leuke slofjes, liefst van leer of suede, in kleine maatjes. Mijn smurfje heeft ontdekt hoe ze moet tijgeren, maar dat lukt alleen met blote voetjes, met sokjes heeft ze te weinig grip. (ze zet zich af met haar voetjes). Wie heeft er een tip voor me?
En voor Bram zoek ik beenwarmers/leghuggers oid. Hij is bezig met zindelijk worden, maar met blote beentjes in huis is het op het moment een beetje fris.
Mijnes heeft haast nooit sokken aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
waarom niet gewoon blote voetjes dan?
Of is mijn kind de enige die 9 van de 10 keer geen sokken aan heeft (en geen broek)
Ik had hier altijd Babypaws. Heb ik 3 verschillende maten van ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Sugarsnap het volgende:
oh my, isn't she lovelyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:46 schreef huuphuup het volgende:
welke foto die op de fiets?
[ afbeelding ]
erg leuk!quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Dan gooi ik ook nog een foto van jorja in het jurkje van de zeeman
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |