abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98035237
Dat weet ik Huup, ik had 'm bij Amelie gezien en wilde 'm ook. *)

Dat bolletjesjurkje komt van de V&D, In. En dat geruite jurkje van de Zeeman dus. :)
pi_98035292
Huup, doe die foto nog 'ns van Amelie in dat jurkje? O+
pi_98035830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
Dat weet ik Huup, ik had 'm bij Amelie gezien en wilde 'm ook. *)

Dat bolletjesjurkje komt van de V&D, In. En dat geruite jurkje van de Zeeman dus. :)
oh zo :D

ik twijfel nog of ik de groene ook wil halen, ik vind ze superleuk <3 en Elin kan ze volgend jaar zomer aan :D

welke foto die op de fiets?

trouwens, sinds de tip van Sabine hier trek ik trouw na het wassen de kleertjes even uit (niet te hard das nie nodig) en sindsdien heb k geen sterk gekrompen dingen meer :o of verdraaide naden, of dat het ineens heul kort en breed is ofzo. Echt hallelujah _O_
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 11 juni 2011 @ 19:51:19 #204
5428 crew  miss_sly
pi_98036047
Dat bolletjesjurkje is leuk Ssserpente O+ En dat vestje ook, komt dat ook van V&D? En is dat online te shoppen? :P

Wij waren vandaag bij de Hema en schaap kwam met een shirtje en spijkerrokje aanzetten, dus onze dame heeft ook weer wat nieuws. Hij staat niet online, maar het is zo'n shirtje met grote vlinders en dan de blauwgroene versie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98036286
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Dat bolletjesjurkje is leuk Ssserpente O+ En dat vestje ook, komt dat ook van V&D? En is dat online te shoppen? :P

Wij waren vandaag bij de Hema en schaap kwam met een shirtje en spijkerrokje aanzetten, dus onze dame heeft ook weer wat nieuws. Hij staat niet online, maar het is zo'n shirtje met grote vlinders en dan de blauwgroene versie.
die staat volgens mij in de folder online :Y
staat haar vast leuk <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98037248
Jaaaa, die eerste bedoelde ik, Huup! Superschattig! O+
Is die van jou ook maat 86? Ik wilde eigenlijk een 92, maar die was er niet. Zouden ze maar tot 86 gaan?

Dat vestje komt ook van Zeeman, Miss.

Leuk, het nieuwe setje van Senna! Zij staat sowieso leuk met rokjes. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 11-06-2011 20:49:44 ]
pi_98037341
Leuke spullen Aventura! T dochtertje van een vriend zegt hier net, terwijl ze naar het vestje wijst: Das leuk voor Floris :D Vond ik wel schattig :')

En een leuke site dat Obaibi, dat kende ik niet..

En die jurkjes allemaal O+ Zo leuk! Ik moet echt een babymeisje en ook nog een babyjongetje trouwens..
pi_98037597
Wanneer wordt de H&Msite ook alweer aangevuld? Ik kijk steeds op het verkeerde moment :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:32:29 #209
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98037884
Ik heb effe op marktplaats geshopt voor ons knulletje. Schade 15 euro, dus ik ga nog effe door :9

Met bijhorend jasje

En alvast een warm jasje

En alvast voor de heb ;) in maat 17, geen idee hoe oud zo'n kindje is als die maat 17 heeft :o :P ;)
Ik dacht eigenlijk dat het een babymaatje is, want voor oudere kindjes 2e hands schoenen kopen vind ik nou niet zo goed voor de vorming van de voetjes.

Rayen 2½ jaar!
pi_98037912
's morgens veel te vroeg... :{
6 uur, half 7, maar ook wel ns om 5 uur al.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:34:52 #211
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98037976
Na het zien van het schattige geblokte rode jurkje bij die knappe dochter van je, wil ik ook ineens een meisje :9
Leuk hoor!
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:41:45 #212
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98038224
Ik zoek voor Eline handige/leuke slofjes, liefst van leer of suede, in kleine maatjes. Mijn smurfje heeft ontdekt hoe ze moet tijgeren, maar dat lukt alleen met blote voetjes, met sokjes heeft ze te weinig grip. (ze zet zich af met haar voetjes). Wie heeft er een tip voor me?
En voor Bram zoek ik beenwarmers/leghuggers oid. Hij is bezig met zindelijk worden, maar met blote beentjes in huis is het op het moment een beetje fris.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:46:26 #213
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98038420
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik zoek voor Eline handige/leuke slofjes, liefst van leer of suede, in kleine maatjes. Mijn smurfje heeft ontdekt hoe ze moet tijgeren, maar dat lukt alleen met blote voetjes, met sokjes heeft ze te weinig grip. (ze zet zich af met haar voetjes). Wie heeft er een tip voor me?
En voor Bram zoek ik beenwarmers/leghuggers oid. Hij is bezig met zindelijk worden, maar met blote beentjes in huis is het op het moment een beetje fris.
http://www.slofjes.nl/
Rayen 2½ jaar!
pi_98038470
Timejumper, geen idee wanneer ze maat 17 hebben :)
Ik heb laatst Floris zn voeten laten meten :') (was even aan t kijken wat voor schoenen er waren en ik kende degene in die winkel, dus toen voor de lol even laten meten. Best lastig, als ie niet stil wil staan haha), maar hij heeft maar 19/20 ongeveer. Geen idee of dat groot of klein is..
Hij is nu 11 maanden (vandaag precies ;))
  Moderator zaterdag 11 juni 2011 @ 20:48:18 #215
5428 crew  miss_sly
pi_98038499
Ik kan het bolletjesjurkje niet vinden op de site. Misschien morgen even naar de V&D dan, als ze open zijn. Of maandag. En dat vestje is ook echt super <3

Die foto's van Amélie met dat jurkje <3
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98038514
quote:
waarom niet gewoon blote voetjes dan?
Of is mijn kind de enige die 9 van de 10 keer geen sokken aan heeft (en geen broek :'))
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:50:09 #217
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98038582
blote voetjes is ook goed, maar we gaan regelmatig naar mijn ouders op de camping, met dit weer wil ik haar dan wel graag iets aan haar voetjes doen.
pi_98038647
Ja dat kan ik me voorstellen ja :)
pi_98038699
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

waarom niet gewoon blote voetjes dan?
Of is mijn kind de enige die 9 van de 10 keer geen sokken aan heeft (en geen broek :'))
Mijnes heeft haast nooit sokken aan :+ allebei niet trouwens. Amelie trekt ze zelf ook heul snel weer uit als ze ze een keer wel aan heeft.

@Ssserpente, ze gaan maar tot maat 86. Als je bij zeeman bent dan staat er rechtsboven op het prijskaartje altijd bijvoorbeeld 56 t/m 86 ofzo, dat zijn de van/tot maten. Ik kijk altijd eerst daar voor ik me een breuk ga zoeken naar iets wat er niet is :D

Goeie vangst timejumper :Y

Sugarsnap ehm www.baby-slofje.nl was het geloof ik, of met een extra s erachter.
Ik had voor Amelie Aapies van TF overgenomen en die bevielen me ontzettend goed, daarna heeft ze boumy's gehad, bevielen ook super. Allebei volledig van leer en met name de aapies zijn niet al te duur (althans, aan de goedkope kant van die markt, nog steeds wat aan de prijs maar goed.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98038955
Ik mocht Floris vanochtend maar 1 sok aantrekken :') De andere trok ie gelijk weer uit hehe.
We gingen naar de opa en oma van R en daar liep ie rond met 1 sok :D (andere zat in mn zak). Uiteindelijk mocht ie wel aan

Maar vaak na zn slaapje ofzo dan is t al een wonder als k zn luier verschoond krijg, dus neem ik m altijd zonder broek mee naar beneden en dan gaat ie 9 van de 10 keer ook niet meer aan
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:08:27 #221
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_98039363
Dan gooi ik ook nog een foto van jorja in het jurkje van de zeeman

Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_98039378
of zootjes
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:25:55 #223
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_98040064
quote:
Ik had hier altijd Babypaws. Heb ik 3 verschillende maten van ofzo.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_98040142
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:46 schreef huuphuup het volgende:

welke foto die op de fiets?
[ afbeelding ]

oh my, isn't she lovely O+
pi_98040189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:45 schreef Ssserpente het volgende:
Zo dan! 8-)

[ afbeelding ]