och, hij is zeker heel erg schattig!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:59 schreef Poppejans het volgende:
Het Lief! jasje met de verkeerde maat kwam vandaag aan de deur. Ik vind het wel een schatje v een jasje! maar deze (98) zit dus al geheel goed (alleen mouwen wat lang). Hopelijk past de 104 dan volgend jaar nog wel.
[ afbeelding ]
Goed idee!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kortom ik ga wel een meisje maken of zo
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:14 schreef huuphuup het volgende:
Een derde steek ik vast tot zn 4e in pyjama's enzo![]()
ja ik ben potver de naam kwijtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijk, dat is waar ik nog zelf niet aan gedacht had Huup! Dank je wel voor de tip!
GMK e.d. zijn precies broekjes zoals ik zoek
Wat is wa-wa?![]()
Zo wawaduurquote:
Normaal draagt hij 86(/92) van bovenkleding, het jasje valt dus echt ERG klein. Dit was inderdaad de 98.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef DJMomo het volgende:
[..]
och, hij is zeker heel erg schattig!Dit was 98? En welke maat draagt je kindje normaal?
*overweging voor volgend jaar zomer?! even spieken wat ie kostte...
of dit?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef Stiemie het volgende:
Linde mag op de bruiloft van vrienden de ringen geven en daar hoort natuurlijk een mooie jurk bij. Ze trouwen half augustus dus het mag een zomerjurk zijn. Iemand nog wat leuks gezien? Ik wil wel wat bijzonders, maar geen hoofdprijs en geen suikerspinjurk (er is maar 1 bruid)
Haha ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef Aventura het volgende:
Juud79, dat broekje heb ik ook gekocht voor mijn ventjeVandaag nog meer kleertjes gekocht, Obaibi had uitverkoop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |