abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97948073
en ik ben een beetje ondankbaar, schoonmoe heeft kleertjes gekocht van dirkje voor polle, duur..en niet bijzonder.
ik vind dat altijd zooooo zonde, geef mij dat geld dan, dan koop ik iets wat ik m wel aantrek :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:42:57 #127
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_97950244
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens KD, sommige pakjes heb ik alleen aangetrokken naar (schoon)moeder.

Huup, ik vind het bloesje eigenlijk ook niet te groot, past prima. En dat pyjamaatje (ik ben er wel achter dat ik pakjes uit 1 stuk voor Noortje niets vind, maar bij andere kindjes echt supercute).

Happy, goed geslaagd voor dat geld! Leuke dingen. Roze voor jongens O+

Sugarsnaps, leuke dingen ook, ik vind dat de H&M echt leuke dingen heeft voor meisjes op het moment. Noortje heeft dat lange jogingbroekje ook in het zwart, past perfect!

Vandaag Noortje d'r jasje al ontvangen, zoooo cool.

Noortje is er ook mee in haar sas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:43:35 #128
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_97950271
best lastig editten!
pi_97951131
Noortje met haar stoere jasje, staartjes en poppenwagen O+ Staat haar leuk.

Lange jumpsuits vind ik bij Hannah trouwens ook te pyama-achtig. De zomerse variant is wel heerlijk voor warme dagen heb ik gemerkt. Hopelijk krijgen we die nog volop want ik heb ook veel te veel zomerjurkjes voor haar.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:09:58 #130
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97954327
Noortje! O+

Klein ziek frummeltje op de bank in slaap gevallen met 40,3 graden koorts

De pijpjes zijn een beetje omhoog gegaan, maar je kan wel een beetje zien dat ze net aan zijn..ohhh ik hoop zo dat ze ze volgende week nog hebben!

En jumpsuits vind ik tot een jaar of 3 leuk staan O+ Als het te pyama-achtig is dan maar lekker voor binnen, maar ik vind het zo cute O+

[ Bericht 16% gewijzigd door ma_ma op 09-06-2011 23:34:00 (weer weg) ]
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_97955466
ok hulp gezocht van alle kleding google wonders hierzo :D ;)

Voor mini ben ik van alles aan het verzamelen van onderstaande collectie. Lastige is dat het een autralisch merk is (nature baby) en een collectie van zomer 2010. Het printje heet "Free Range".

Ik zou heel graag nog wat meer vinden met het kaki kleurige printje zoals het rompertje rechts boven. Er zijn ook broekjes etc uitgebracht, maar die kan ik online nergens meer vinden.
Slaapzakken, dekbedovertrekje, slofjes, mutsje en naturel kleurige rompertjes hebben we al gevonden.

pi_97962301
Piglet wat leuk!!!

En wat zieik toch een leuke pyama voorbij komen steeds!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:26:37 #133
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97962615
Even een vraagje voor jullie kenners :+
Mijn knulletje komt half november, neem je nu rompertjes met korte of lange mouwen?
Is dat niet gauw te warm bijvoorbeeld eentje met korte mouwen en daarover nog eens een truitje.
Een rompertje met lange mouw met daarover nog eens een truitje lijkt me toch teveel van het goede, of niet?

En ook je ziet de leukste kleine spijkerbroekjes in maat 50 en 68. Maar zit dat nou lekker voor zo'n baby? Ik twijfel daar erg aan eigenlijk.

Dusse graag jullie mening zo effe tussendoor ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_97962852
Ilse van 23 oktober, en had vooral rompertjes met korte mouwen aan en dan een shirtje met lange mouwen erover.

Ik heb in maat 62 een spijkerbroekje voor haar, maar eigenlijk was dat niks. Nu heeft ze 74 en vind ik spijkerbroekjes leuker voor haar. In het begin lag ze ook in haar kleertjes in bed, en dan was een spijkerbroekje veel te stug.
Bij de prenatal hadden ze fijne broekjes van zacht materiaal.
*poef* nu is het weg
pi_97963150
Ik vind spijkerbroekjes uberhaupt leuk, zeker voor een jongetje. En misschien in de eerste 3? maanden niet, maar daarna zeker wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As for the rompers/mouwen zou ik gewoon van beiden wat halen. Anders kun je die met lange mouwen ook nog gebruiken met een t-shirtje erover als longsleeve idee. Wederom erg O+
En als het daarna echt winter wordt heb je nog wat lange mouwen spul...
pi_97963435
Dat deden wij ook inderdaad. Shirtjes met korte mouwen met een lange mouwen romper eronder.
SPOILER
Ik vond de spijkerbroek wel enorm gaaf staan
SPOILER
*poef* nu is het weg
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:47:20 #137
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97963910
Thanks KaatjeJannie! En tijdens het slapen kan ik misschien gewoon hem zonder spijker laten slapen. Lijkt me nou ook niet relaxed nee.

En inderdaad Lijnloos ik vind spijkerbroekjes ook O+
En die foto O+ wat een klein ventje had je dan zeg. Maar ik dacht het is vast kindermishandeling om spijkerbroekjes aan te doen bij baby's |:( :9
Maar nu ga ik ze lekker kopen ;)
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:50:15 #138
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97964072
Haha Kaatjejannie, "mijn pappa is superpapa" O+ Leuke foto zeg. En inderdaad nu snap ik hoe je rompertjes met lange mouw moet gebruiken ;)
Aiai ik moet nog veel leren geloof ik.

En die foto met dat spijkerbroekje O+ Ik ben verkocht, wat staat dat stoer zeg *)
Rayen 2½ jaar!
pi_97964147
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef TimeJumper het volgende:
Thanks KaatjeJannie! En tijdens het slapen kan ik misschien gewoon hem zonder spijker laten slapen. Lijkt me nou ook niet relaxed nee.

En inderdaad Lijnloos ik vind spijkerbroekjes ook O+
En die foto O+ wat een klein ventje had je dan zeg. Maar ik dacht het is vast kindermishandeling om spijkerbroekjes aan te doen bij baby's |:( :9
Maar nu ga ik ze lekker kopen ;)
SPOILER
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:53:20 #140
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97964236
Oops Lijnloos :o :o :o sorry hoor :o
Da's echt weer wat voor mij :D
Rayen 2½ jaar!
pi_97964565
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef TimeJumper het volgende:
Oops Lijnloos :o :o :o sorry hoor :o
Da's echt weer wat voor mij :D
haha, geeft niks hoor... Is ook mijn schuld, ik hou niet van (tuttige) jurkjes bij baby's... Nu ze staat en loopt wel trouwens ;) maar toen vond ik spijkerbroekies gewoon tof!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:21:22 #142
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97965474
Spijkerbroekies zijn altijd tof voor meiden en knullen. Nu kan ik ze onbezorgd gaan kopen.
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:08:30 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97970376
ik ben ook gek op spijkerbroekjes; maar ook spijkerjurkjes en dergelijke... vooral als ze iets groter zijn.
maar ik heb wel uit ervaring geleerd dat ik het de eerste maanden amper aandeed; ivm niet comfortabel...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97970545
Hier ook, eigenlijk vind ik ze nu pas echt leuk, met 2 jaar.
Als je veel ligt en later kruipt, leek het mij gewoon niet comfortabel. Dan gaf ik hem liever een joggingbroekje aan. En sweaters met capuchons deed ik pas aan zodra hij kon zitten.
Maar dat is voor iedereen anders blijkt wel!
Gewoon doen wat je zelf leuk en fijn vindt. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97971728
H&M (en ik heb er ook ooit 1 v Prenatal 2dehands gevonden) heeft vaak wel soepele spijkerbroekjes met een brede elastieken band aan de bovenkant (zoals een positiebroek dat heeft), dat zit vaak bij die kleintjes veel fijner dan echt stugge broekjes met knoopsluiting

Het Lief! jasje met de verkeerde maat kwam vandaag aan de deur. Ik vind het wel een schatje v een jasje! maar deze (98) zit dus al geheel goed (alleen mouwen wat lang). Hopelijk past de 104 dan volgend jaar nog wel.

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:00:45 #146
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97971758
Ik had nog een kast vol met spijkerspul en andere dingetjes die eigenlijk meer voor grotere baby's waren. Oh wat zag het er poepig uit zo klein enzo O+ maar ik vind het achteraf helemaal niet fijn om aan te trekken, het leek me zo oncomfortabel voor ze :')
Laten we eerlijk zijn, als ik de kans krijg trek ik ook mn relaxi-pants aan :+ De spijkerjurkjes en broeken zijn nu dus voor de dagjes weg en voor de leuk enzo maar als we thuis zijn of niets bijzonders doen dan heeft Elin gewoon een soepel broekje en jurkje/shirtje aan.

Ik had voor november lange mouwen rompers trouwens, en dan ofwel met een korte mouwen shirt er overheen, ofwel met een vestje. Sommige rompers zijn te leuk om niet te laten zien dus die deed ik dan aan onder bijvoorbeeld zo'n spijkerovergooiertje of een vestje met v-hals ofzo, de romper bij wijze van shirtje dus zeg maar. <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97972204
Hier ook bij Jaël zeker spijkerbroekjes enzo, vond het zo schattig! Maar nu bij Sarah toch meer leggings en joggingbroekjes valt allemaal net even soepeler en heb het idee dat ze er beter in kan bewegen :) Ze heeft wel een spijkerbroekje van de Hema en die valt soepel die vind ik dan nog wel errug leuk :)
En hier ook in het najaar veelal rompers met lange mouwen met shirtjes erover :)

SPOILER
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97973440
Puck had moeite met zijn temperatuur en ik heb zeker wel lange mouwen rompers onder longsleeves aangetrokken. Het is een gepriegel maar wel lekker warm in de winter.

Spijkerbroekjes is maar net hoe soepel ze zijn of het kan de eerste tijd. Ik heb een spijkerbroekje van name it en noppies en die zijn zo soepel en zacht. Dat zit echt niks vervelend voor Puck heb ik het idee.
Die van de hema zijn stugger en als je dan zoals ik geen droger hebt komt dat vrij hard van de lijn.
Ik heb trouwens ook een broekje dat ziet er uit als een spijkerbroek maar is zo dun als linnen. Ook van name it.

/weer onder de steen kruipt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:14:19 #149
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97974064
klopt hoor dml, en ik had dat ook, van die hele soepele jeans, die waren nog gevoerd ook, dus lekker zacht van binnen. Maar toch pak ik ze niet, geen idee waarom. Ik heb zelfs joggingbroekjes en leggings bij gekocht omdat ik dat fijner vond nu. Elin voelt zoveel kleiner en meer baby dan ik Amelie ooit gevonden heb op een of andere manier.
Ik denk dat de emo in mij haar klein wil houden :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:14:51 #150
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97974083
Een derde steek ik vast tot zn 4e in pyjama's enzo :o :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')