SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As for the rompers/mouwen zou ik gewoon van beiden wat halen. Anders kun je die met lange mouwen ook nog gebruiken met een t-shirtje erover als longsleeve idee. Wederom erg![]()
En als het daarna echt winter wordt heb je nog wat lange mouwen spul...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond de spijkerbroek wel enorm gaaf staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef TimeJumper het volgende:
Thanks KaatjeJannie! En tijdens het slapen kan ik misschien gewoon hem zonder spijker laten slapen. Lijkt me nou ook niet relaxed nee.
En inderdaad Lijnloos ik vind spijkerbroekjes ook![]()
En die fotowat een klein ventje had je dan zeg. Maar ik dacht het is vast kindermishandeling om spijkerbroekjes aan te doen bij baby's
![]()
![]()
Maar nu ga ik ze lekker kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, geeft niks hoor... Is ook mijn schuld, ik hou niet van (tuttige) jurkjes bij baby's... Nu ze staat en loopt wel trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef TimeJumper het volgende:
Oops Lijnloos![]()
![]()
sorry hoor
![]()
Da's echt weer wat voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |