ja heb ik, nog niet gepast though!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:03 schreef ma_ma het volgende:
Huup jij had dat pyama pakje van primark toch ook? Hoe vind jij hem vallen bij je meisje?
Ik heb voor Tessa maat 98 meegenomen, ik heb voor nu genoeg en wilde m over een jaar gaan gebruiken, maar hij zit nu dus al precies goed... ze is 81 cm..
Hopen dat als ik de volgende keer kom er nog een maatje groter is, want hij staat wel errug cute!
Staat haar zeker leuk en dan haal je hem toch nog in eenmaatje groter ook in huisquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:06 schreef ma_ma het volgende:
Het pakje valt dus best wel klein, helaas..
Ik vind m wel heul leuk
Dr armpjes hebben nog wel pietsie ruimte, maar bij dr beentjes zit ie precies goed..
ja dat shirt heeft Jaël nu aanquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:20 schreef ma_ma het volgende:
Dankje
Als het pakje er volgende week nog is, ga ik m zeker nog een maat groter halenJij had toch ook een milk en cookie shit gekocht? Ik kon m niet vinden
Ach volgende week weer een rondje primark
![]()
Doe es knippen en plakken hierheen dan, bewijs willen we zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb echt een idiote bestelling staan bij H&M
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Poppedein het volgende:
Poppejans, wat ontzettend slecht van Lief! Ik zou wel vast het jasje in 104 of 110 bestellen, voor dat je het hele retourenproces doorbent is ie vast al uitverkocht anders! en wees maar blij dat je bij klein&fijn niet voor je geld terug bent gegaan... ik heb t nog altijd niet binnen, ruim 2 mnd later!!
Ik ook!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Poppedein het volgende:
Ik krijg hier net een hele grote dikke vette lindextas aangereikt van de postbooie! Ik ben heel benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As for the rompers/mouwen zou ik gewoon van beiden wat halen. Anders kun je die met lange mouwen ook nog gebruiken met een t-shirtje erover als longsleeve idee. Wederom erg![]()
En als het daarna echt winter wordt heb je nog wat lange mouwen spul...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond de spijkerbroek wel enorm gaaf staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef TimeJumper het volgende:
Thanks KaatjeJannie! En tijdens het slapen kan ik misschien gewoon hem zonder spijker laten slapen. Lijkt me nou ook niet relaxed nee.
En inderdaad Lijnloos ik vind spijkerbroekjes ook![]()
En die fotowat een klein ventje had je dan zeg. Maar ik dacht het is vast kindermishandeling om spijkerbroekjes aan te doen bij baby's
![]()
![]()
Maar nu ga ik ze lekker kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, geeft niks hoor... Is ook mijn schuld, ik hou niet van (tuttige) jurkjes bij baby's... Nu ze staat en loopt wel trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef TimeJumper het volgende:
Oops Lijnloos![]()
![]()
sorry hoor
![]()
Da's echt weer wat voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |