Vind ik ook niet. En slim gedaan inderdaad met dat felroze eronder!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Helemaal niet icm met een felgekeurd shirtje eronder. Maar dat wat Senna aanheeft zou 'r idd ook leuk staan!
Ja leuk...maar je moet ze ook nog zien uit te krijgen. leuk als ze met water hebben gespeeld ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:28 schreef lily het volgende:
ik houd van broekjes die beneden strakker zijn (voor kinderen dan)
zolang ik maar geen natte skinny aan hoef te doen bij ze moet het goedkomenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:41 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja leuk...maar je moet ze ook nog zien uit te krijgen. leuk als ze met water hebben gespeeld ofzo
Haha inderdaad, en dan die wijze blik op dat koppiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Die voetjes van Elinwat een heerlijk meisje in echt een geweldig jurkje.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Die voetjes van Elinwat een heerlijk meisje in echt een geweldig jurkje.
haha ja die luier scheelt een bak in ruimtequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S draagt nogsteeds maatje 86 onderbroekjes trouwens.
Ze draagt verder maat 104.
Gevaarlijke uitspraak zo tijdens het begin van de uitverkoopquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe die serieuze snoet van Elin![]()
ik heb mijzelf vandaag een halt toegeroepen, Polle en elin hebben weeer idioot veel meuk.
KLAAR NU(voor deze maand)
hmmm waarom zie ik dit nou niet gebeuren...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe die serieuze snoet van Elin![]()
ik heb mijzelf vandaag een halt toegeroepen, Polle en elin hebben weeer idioot veel meuk.
KLAAR NU(voor deze maand)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |