Ik heb alleen de aankomst bij de garage gezien, die blik van de buitenkant, ik ben zo benieuwdquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat, hij is niet voor de poes.
Maar die vrouw zal het hem natuurlijk ook wel vaak genoeg verteld hebben van zo gaat het niet verder en als hij niet luisterdquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel gelijk trouwens. Het is wel een beetje stiekem.
Dat is toch bij elk programma zo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel gelijk trouwens. Het is wel een beetje stiekem.
Ja dat is zo. Maar ik zou ook wel de pest in hebben als ineens een camera voor mijn neus stond.quote:
die indruk heb ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Die man is volgens mij liever zijn vrouw kwijt, dan zijn spulletjes.
Ze kwamen er bij mij echt niet in, donder op zeg.... ik zou niet aan zoiets meedoen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ik zou ook wel de pest in hebben als ineens een camera voor mijn neus stond.
Jep, hij kijkt ook met een grijnzend bakkes. Het doet hem niks.quote:
Oh nee ik ook niet, ik wil niet met mijn hoofd op tv.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kwamen er bij mij echt niet in, donder op zeg.... ik zou niet aan zoiets meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |