Inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kiezen bij gym moeten ze gewoon random pick doen
haha jaquote:
Stickie? USB Stick? Ik kijk gewoon analoog nog, maar bevalt nog prima. Goede usernamequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2 dagen een Digitenne-boxMet een stickie
Ik stond tot en met mijn eindexamen altijd helemaal achteraan met gym. De kleinste ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kiezen bij gym moeten ze gewoon random pick doen
Karma.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die middelste donkere begint wel snel inhammen te krijgen, het arme jonk.
Je hebt de ultieme moeke gemist net Bella, zo'n leuk mensquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik herinner me er himmel niks van jong, had da gezeejd dan hak u nie zo gepest of wa''
Zal het wel weer zijn.
Pittig kapsel?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt de ultieme moeke gemist net Bella, zo'n leuk mens
Ja, een USB-stickiequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Stickie? USB Stick? Ik kijk gewoon analoog nog, maar bevalt nog prima. Goede username
Nu je het zegt ja, maar gewoon zo'n leuk Zuidelijk mens, liefquote:
Kijk, zo hoort het.quote:
Gij wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou ze gewoon tegen hun bakkes aan timmeren, geeft een beter gevoel.
Nou inderdaad. Sla ze helemaal lens.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
of ze door een glazen deur duwen, weten ze ook hoe het voeltquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Zit je je nou tijdens het programma al op volgende week te verheugen? Apart ....quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
straks de vooruitblik naar volgende week
Ja, dat viel me ook op.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die 3e lijkt een beetje op Pieter vd Hoogeband, die neus ofzo.
Ik vind hem nog de redelijkste van de drie die er nu zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Wat een lul was je toen, nu nog, want hij weet zogenaamd niets meer.
Meer op Maarten vd Weijden vind ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die 3e lijkt een beetje op Pieter vd Hoogeband, die neus ofzo.
dat kan ik me eerlijk gezefd wel voorstellen hoor, hoe lang is dat nou al geledenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Wat een lul was je toen, nu nog, want hij weet zogenaamd niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |