Ik heb me dat ook afgevraagd of drukte iets zei over een a.s. bevalling. De nacht voordat het begon was in ieder geval onverminderd druk. Toen het eenmaal echt begon heb ik hem niet echt meer gevoeld maar dat kan ook door de enorme focus op andere zaken op dat moment.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:25 schreef cleany het volgende:
ahh...arme evenstar
mag ik ook een pm, ben wel benieuwd!
enne...meld! de kleine was vannacht super druk....vraag me af of ie binnenkort wel komt...
In het gunstigste geval over 6 dagen naar huis. Maar Ik ga even nergens meer vanuit. Toen Ik opgenomen werd dacht Ik met een dag of 3 hooguit 4 naar huis te gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:37 schreef Nirak het volgende:
Evenstar niet meer gespuugdwat fijn! Wat is nu het vooruitzicht? Wanneer zou je naar huis mogen/kunnen?
Dat is ook een beetje zo, maar het isook heel fijn om goed nieuws te lezenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:12 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het vreemd om hier gewoon weer door te posten na het vreselijke bericht van Lenehe![]()
Maar vandaag ben ik 16 weken zwanger.
Nee, het is niet giftig ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:00 schreef mefke79 het volgende:
Deepfreeze, volgens mij zou yakult geen probleem moeten geven tijdens de zwangerschap, ik zou zeggen, baat het niet dan schaadt het ook niet, proberen maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
En de nike air max niet te vergeten :pquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef GirlGoneBad het volgende:
Nirak, wat leuk, een eigen sjovanni!
Trainingspak en gouden kettingen al klaar liggen?
Jij kunt met recht opnieuw los, met je eerste jongen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
een zoon voor Karin/niraK van harte! fijn dat alles goed was..
en Pm-girl, ik ben op de helft en schrok net al van t aantal spullen in zijn kast, dat wordt nog wat
spannend, succesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:04 schreef Susie het volgende:
Geniet ervan Mef!!
Nog 2 uurtjes en dan weten wij hier of alles goed is en of we een zoon of een dochter krijgen!
Blijft alles goed gaan dan vrijdag/zaterdagquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:44 schreef bitterend het volgende:
evenstar wat goed!! wanneer mag je naar huis?
Susie een meisje!!
ja die wordt het goed zat...even een wandelingetje gemaakt vandaag. Toch wel een leuk uitstapje voor d'rquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:19 schreef Susie het volgende:
En Cleany, je vrouw houdt het ook aardig vol he??
pfff nogal; en ik ben normaal niet zo snel onder de indruk..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:26 schreef bitterend het volgende:
BJ ik moest al huilen van de reclame op tv...heb dus de film niet gekeken...was dus heftig als ik het zo begrijp
Vertel vertel vertel!quote:
Bingo.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:36 schreef mefke79 het volgende:
..gewoon vast een topic in je MyAt aan het zetten?
Ik zeg: heeel snel dit topic volkletsenquote:
Dat was natuurlijk mijn ware intentie, gnagnagna. Maareh even zonder gekheid, ik op nummer 8! Wie had dat gedacht...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Aan het fotoboek te zien is het een as. vader, maar idd, al eeuwen hier niet meer gezien, als het al niet maar 1 postje geweest is. Heb hem uit het lijstje gehaald. Schuiven jullie iig allemaal een stukje op.
Oe, laat het gaan helpen! Ik hoop echt voor je dat je nu niet nog zo lang door hoeft. Ik kan me wel iets voorstellen bij je pijn, ik heb zelf ook moeite met opstaan, te lang liggen of zitten, omdraaien in bed. Ik denk alleen dat ik maar een fractie van de pijn voel die jij ervan hebt.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Tja, dames onder mij, echt, als het aan mij lag, was ik al lang en breed uit de lijst verdwenen. Maar als het net zo lang gaat duren als de vorige keer, dan moet ik nog 10 dagen. Laten we hopen dat dat niet nodig is.
O en Aventura, wie zegt dat ik dat al niet heb geprobeerd?
Ik iig niet! Je was ooit zo stellig!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk mijn ware intentie, gnagnagna. Maareh even zonder gekheid, ik op nummer 8! Wie had dat gedacht...
Ik blijf het een gek idee vinden, ik een moeder. Vandaag maar weer even hevig geshopt om het werkelijker te maken
haha, goed idee! Ik ben voornamelijk erg nieuwsgierig, hoe ziet een mix van mij en mijn lief eruit, hoe zal hij zijn, etc.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik iig niet! Je was ooit zo stellig!![]()
Maar zo zie je maar weer... zeg nooit nooit!
Ik ben wel heel erg benieuwd hoor, naar je kindje, en naar hoe je het straks allemaal vind enzo!
En dan moeten we ooit maar eens een Peuterpop-meet doen ofzo ipv een Rockmeet.![]()
WHAT!quote:Op maandag 6 juni 2011 07:55 schreef Takkembah het volgende:
Spannend Juud, succes!
Je weet het nooit met strippen, ik ging iig ongeveer direct aan de gang
We gokken dat het de afgelopen dagen is ontstaan, aan de hand vd klachten die ik had. Het zegt niets over het verloop, maar het is er in ieder geval al.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:
3 cm sinds vandaag of had je die al?
(ik had 3cm bij week 34 en liep alsnog door tot 41+3)
oh maar dat is positiefquote:Op maandag 6 juni 2011 09:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
We gokken dat het de afgelopen dagen is ontstaan, aan de hand vd klachten die ik had. Het zegt niets over het verloop, maar het is er in ieder geval al.
een paar dagen geleden kwamen m'n schoonouders langs. "en? heb je al je vluchtkoffer klaar staan", zij:"ja hoor" schoonouders:"wat zit er in?" zij:"een tandenborstel..."quote:Op maandag 6 juni 2011 10:59 schreef mefke79 het volgende:
Inmiddels op de bank beland, liggen gaat niet meer. Beetje raar zo, zo'n dag. Ik reken maar nergens op, want ik wil niet dat het tegenvalt enzo. Maar goed, Driekus gaat logeren, dus zijn spullen moeten klaargemaakt worden. En ik heb al weken geen vluchttas klaar staan, maar gewoon een lijstje liggen met wat er mee moet, dat zullen we vandaag dan maar eens bij elkaar leggen. Ik vermaak me vast wel zo.
hoi clauwhee...gefeliciteerd! en ja ik ben inderdaad een (aanstaande) papa...ik wil me graag inleven in mama'squote:Op maandag 6 juni 2011 11:31 schreef clauwheee het volgende:
Hoi meiden (en een enkele papa zag ik laatst),
Ik kom me hier voorzichtig melden...ik heb vorige week een positieve test gehad. Nu wil het toeval dat mijn schoonzusje vlos is en ze heeft stiekem al gespiektVolgens haar berekening ga ik de zesde week in (week verder dan ik dacht) en ben ik 4 februari 2012 uitgerekend.
Ik vind het nog heel onwerkelijk en spannend en ook wel een beetje bang (nergens op gebaseerd, maar toch...spannende eerste weken enzo!)
Opgeslagen als anderen ze postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Dat je dat kan johquote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef Kleurdoos het volgende:
weet je dat ik die smiley 8 jaar geleden heb gemaakt met iemand anders van een ander forum (was altijd de tegenhanger van fok, woest!)
dan zijn we dat samen mefkequote:Op maandag 6 juni 2011 14:21 schreef mefke79 het volgende:
ik ben een druif eerste klas, maar hoe sla ik dat op dan? En waar dan?
Rechtermuisknop op het plaatje, eigenschappen en dan het linkje bij je favorieten zetten op een plaats waar je kan onthouden wat het isquote:
niet zo moeilijk hoor, paint + een gifjesanimator en hop, klaarquote:
Ja, i want more!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
niet zo moeilijk hoor, paint + een gifjesanimator en hop, klaar
heb er ook 1 die een ander in elkaar met met een peddel
ff kijken of ik ze nog ergens heb
Omdat ik het niet zeker weetquote:
Uh wat vertel je nu voor horror?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef Vlindur het volgende:
Rienk stampte zijn voeten altijd mn vagina inEn later zijn handen. Die nagels
Thanks voor de tip, dat zal ik idd doen, als het morgenochtend nog zo is ga ik wel even bellen, of ik dan evt woensdag al terug kan komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:04 schreef mefke79 het volgende:
Jemig Juud, donderdag pas! Dan mag je toch echt gaan hopen op of doorzetten of echt afzwakken, want wat je nu voelt, trek je niet tot donderdag. Of, wil je niet trekken tot donderdag. Dan begin je uitgeput aan je bevalling en daar word je niet vrolijk van. Dus als het zo blijft zou ik effe wat eerder bellen.
Ik ga heel hard duimen dat dat helpt!!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:00 schreef Juud79 het volgende:
Ik voel ook vingers en nageltjes, al heel lang, een rotgevoel, ze kan ook prikken in mijn blaas....dan ben je net geweest en heb je het idee dat je alweer moet.
Nog geen mupke onderweg hier hoor, wel even langs wat winkels geweest, nu alweer een poosje terug. Het zeurt en rommelt en ik voel mijn rug ook wat, maar het zet niet door.
Zo maar even wat eten en daarna op een krukje een poos onder de douche gaan zitten.
Dat vind ik wel lang wachten hoor en met dat gerommel de hele tijd, net wat mefke zegt, wordt het straks wel heel zwaar bevallen.quote:Dan ga ik maar op de bank iets leuks kijken en als er niets gebeurd op tijd naar bed.
Dit wachten is echt super stom, veel vervelender dan de afgelopen 2 wachtweken.
Geen idee of ik het al had gezegd, maar als het niets doet moet ik donderdag ochtend terugkomen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef mefke79 het volgende:
Timejumper, ik heet dan wel geen Vlindur, maar ik heb hier ook echt vingertjes/nageltjes gevoeld de vorige keer. Handje lag toen naast het hoofdje.
Juud en/of Dementor, hoe gaat ie daar?
Uhwquote:Op maandag 6 juni 2011 17:00 schreef Juud79 het volgende:
Ik voel ook vingers en nageltjes, al heel lang, een rotgevoel, ze kan ook prikken in mijn blaas....dan ben je net geweest en heb je het idee dat je alweer moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |