pfff nogal; en ik ben normaal niet zo snel onder de indruk..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:26 schreef bitterend het volgende:
BJ ik moest al huilen van de reclame op tv...heb dus de film niet gekeken...was dus heftig als ik het zo begrijp
Vertel vertel vertel!quote:
Bingo.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:36 schreef mefke79 het volgende:
..gewoon vast een topic in je MyAt aan het zetten?
Ik zeg: heeel snel dit topic volkletsenquote:
Dat was natuurlijk mijn ware intentie, gnagnagna. Maareh even zonder gekheid, ik op nummer 8! Wie had dat gedacht...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Aan het fotoboek te zien is het een as. vader, maar idd, al eeuwen hier niet meer gezien, als het al niet maar 1 postje geweest is. Heb hem uit het lijstje gehaald. Schuiven jullie iig allemaal een stukje op.
Oe, laat het gaan helpen! Ik hoop echt voor je dat je nu niet nog zo lang door hoeft. Ik kan me wel iets voorstellen bij je pijn, ik heb zelf ook moeite met opstaan, te lang liggen of zitten, omdraaien in bed. Ik denk alleen dat ik maar een fractie van de pijn voel die jij ervan hebt.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Tja, dames onder mij, echt, als het aan mij lag, was ik al lang en breed uit de lijst verdwenen. Maar als het net zo lang gaat duren als de vorige keer, dan moet ik nog 10 dagen. Laten we hopen dat dat niet nodig is.
O en Aventura, wie zegt dat ik dat al niet heb geprobeerd?
Ik iig niet! Je was ooit zo stellig!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk mijn ware intentie, gnagnagna. Maareh even zonder gekheid, ik op nummer 8! Wie had dat gedacht...
Ik blijf het een gek idee vinden, ik een moeder. Vandaag maar weer even hevig geshopt om het werkelijker te maken
haha, goed idee! Ik ben voornamelijk erg nieuwsgierig, hoe ziet een mix van mij en mijn lief eruit, hoe zal hij zijn, etc.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik iig niet! Je was ooit zo stellig!![]()
Maar zo zie je maar weer... zeg nooit nooit!
Ik ben wel heel erg benieuwd hoor, naar je kindje, en naar hoe je het straks allemaal vind enzo!
En dan moeten we ooit maar eens een Peuterpop-meet doen ofzo ipv een Rockmeet.![]()
WHAT!quote:Op maandag 6 juni 2011 07:55 schreef Takkembah het volgende:
Spannend Juud, succes!
Je weet het nooit met strippen, ik ging iig ongeveer direct aan de gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |