Ik iig niet! Je was ooit zo stellig!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk mijn ware intentie, gnagnagna. Maareh even zonder gekheid, ik op nummer 8! Wie had dat gedacht...
Ik blijf het een gek idee vinden, ik een moeder. Vandaag maar weer even hevig geshopt om het werkelijker te maken
haha, goed idee! Ik ben voornamelijk erg nieuwsgierig, hoe ziet een mix van mij en mijn lief eruit, hoe zal hij zijn, etc.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik iig niet! Je was ooit zo stellig!![]()
Maar zo zie je maar weer... zeg nooit nooit!
Ik ben wel heel erg benieuwd hoor, naar je kindje, en naar hoe je het straks allemaal vind enzo!
En dan moeten we ooit maar eens een Peuterpop-meet doen ofzo ipv een Rockmeet.![]()
WHAT!quote:Op maandag 6 juni 2011 07:55 schreef Takkembah het volgende:
Spannend Juud, succes!
Je weet het nooit met strippen, ik ging iig ongeveer direct aan de gang
We gokken dat het de afgelopen dagen is ontstaan, aan de hand vd klachten die ik had. Het zegt niets over het verloop, maar het is er in ieder geval al.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:
3 cm sinds vandaag of had je die al?
(ik had 3cm bij week 34 en liep alsnog door tot 41+3)
oh maar dat is positiefquote:Op maandag 6 juni 2011 09:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
We gokken dat het de afgelopen dagen is ontstaan, aan de hand vd klachten die ik had. Het zegt niets over het verloop, maar het is er in ieder geval al.
een paar dagen geleden kwamen m'n schoonouders langs. "en? heb je al je vluchtkoffer klaar staan", zij:"ja hoor" schoonouders:"wat zit er in?" zij:"een tandenborstel..."quote:Op maandag 6 juni 2011 10:59 schreef mefke79 het volgende:
Inmiddels op de bank beland, liggen gaat niet meer. Beetje raar zo, zo'n dag. Ik reken maar nergens op, want ik wil niet dat het tegenvalt enzo. Maar goed, Driekus gaat logeren, dus zijn spullen moeten klaargemaakt worden. En ik heb al weken geen vluchttas klaar staan, maar gewoon een lijstje liggen met wat er mee moet, dat zullen we vandaag dan maar eens bij elkaar leggen. Ik vermaak me vast wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |