Ik heb me dat ook afgevraagd of drukte iets zei over een a.s. bevalling. De nacht voordat het begon was in ieder geval onverminderd druk. Toen het eenmaal echt begon heb ik hem niet echt meer gevoeld maar dat kan ook door de enorme focus op andere zaken op dat moment.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:25 schreef cleany het volgende:
ahh...arme evenstar
mag ik ook een pm, ben wel benieuwd!
enne...meld! de kleine was vannacht super druk....vraag me af of ie binnenkort wel komt...
In het gunstigste geval over 6 dagen naar huis. Maar Ik ga even nergens meer vanuit. Toen Ik opgenomen werd dacht Ik met een dag of 3 hooguit 4 naar huis te gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:37 schreef Nirak het volgende:
Evenstar niet meer gespuugdwat fijn! Wat is nu het vooruitzicht? Wanneer zou je naar huis mogen/kunnen?
Dat is ook een beetje zo, maar het isook heel fijn om goed nieuws te lezenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:12 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het vreemd om hier gewoon weer door te posten na het vreselijke bericht van Lenehe![]()
Maar vandaag ben ik 16 weken zwanger.
Nee, het is niet giftig ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:00 schreef mefke79 het volgende:
Deepfreeze, volgens mij zou yakult geen probleem moeten geven tijdens de zwangerschap, ik zou zeggen, baat het niet dan schaadt het ook niet, proberen maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |