helluw

Susie je krijgt gewoon ook een dochter!!! gefeliciteerd met een goede echo!!

ben blij voor je...
Aventura; wat heerlijk dat je je gezonder voelt in de zwangerschap! Helaas heb ik dat juist niet... ik heb juist sneller last van plots opkomende misselijkheid, vocht vasthouden, algehele vermoeidheid etc. Begrijp me niet verkeerd; ik vind zwanger zijn echt bijzonder, dat kleine mensje dat groeit in mijn buik en straks al een heel kindje is. Maar ik zou het ook niet erg vinden om me weer 'normaal' te voelen. Alleen het getrappel en gedraai, dat zal ik in het begin wel weer missen denk ik...
Mef; 40 weken mijlpaal joh!!! mocht je nou dit weekend nog voor een strippoging? of pas over een week op zaterdag? heb het niet helemaal goed onthouden?
Octo, welkom terug! fijn dat de vakantie ok was, maar kan me voorstellen dat je erg moe was... Wij gaan dit jaar net op vakantie, maar misschien volgend jaar zomer, Evie is dan ruim 2,5, en beeb 2.0 een jaar.... Als we dan gaan; zijn er wel een aantal vereisten; vliegen vanaf eelde (ivm dichtbij en lekker rustig), buiten de zomervakantie, en minimaal 2 slaapkamers

.. we zijn met Evie namelijk ook een keer geweest, die was toen 10 maanden, en OMG ik was na 3 dagen de uitputting al nabij

Slecht slapen, dreinen etc...
Innepin; ik ben ook benieuwd wat jij gaat krijgen deze keer; een broertje of zusje voor Willow! en wat iedereen ineens hard, allemaal al (bijna) SEO; das gewoon op de helft joh!!
Evenstar; voor jou een dikke

. ik hoop zo dat je spuugloos blijft en snel weer naar huis kan...
Pfff ik heb wel wat last van de warmte.. ondanks insmeren verbrand. En dikke voeten, en weinig echt zomerse outfits; en vind het zonde om nu nog van alles te kopen voor die laatste maandjes...