Uh wat vertel je nu voor horror?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef Vlindur het volgende:
Rienk stampte zijn voeten altijd mn vagina inEn later zijn handen. Die nagels
Thanks voor de tip, dat zal ik idd doen, als het morgenochtend nog zo is ga ik wel even bellen, of ik dan evt woensdag al terug kan komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:04 schreef mefke79 het volgende:
Jemig Juud, donderdag pas! Dan mag je toch echt gaan hopen op of doorzetten of echt afzwakken, want wat je nu voelt, trek je niet tot donderdag. Of, wil je niet trekken tot donderdag. Dan begin je uitgeput aan je bevalling en daar word je niet vrolijk van. Dus als het zo blijft zou ik effe wat eerder bellen.
Ik ga heel hard duimen dat dat helpt!!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:00 schreef Juud79 het volgende:
Ik voel ook vingers en nageltjes, al heel lang, een rotgevoel, ze kan ook prikken in mijn blaas....dan ben je net geweest en heb je het idee dat je alweer moet.
Nog geen mupke onderweg hier hoor, wel even langs wat winkels geweest, nu alweer een poosje terug. Het zeurt en rommelt en ik voel mijn rug ook wat, maar het zet niet door.
Zo maar even wat eten en daarna op een krukje een poos onder de douche gaan zitten.
Dat vind ik wel lang wachten hoor en met dat gerommel de hele tijd, net wat mefke zegt, wordt het straks wel heel zwaar bevallen.quote:Dan ga ik maar op de bank iets leuks kijken en als er niets gebeurd op tijd naar bed.
Dit wachten is echt super stom, veel vervelender dan de afgelopen 2 wachtweken.
Geen idee of ik het al had gezegd, maar als het niets doet moet ik donderdag ochtend terugkomen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef mefke79 het volgende:
Timejumper, ik heet dan wel geen Vlindur, maar ik heb hier ook echt vingertjes/nageltjes gevoeld de vorige keer. Handje lag toen naast het hoofdje.
Juud en/of Dementor, hoe gaat ie daar?
Uhwquote:Op maandag 6 juni 2011 17:00 schreef Juud79 het volgende:
Ik voel ook vingers en nageltjes, al heel lang, een rotgevoel, ze kan ook prikken in mijn blaas....dan ben je net geweest en heb je het idee dat je alweer moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |