Oefff.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ok, maar niet te groot:
[ afbeelding ]
Iedereen is daar stiekem een dikke man met een bierbuik en een baard! Behalve de mannen, dat zijn vrouwen met pittige korte kapselsquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar omg, je post in Gezond en slank topic ding. Hoe kun je!
quote:Lieve lieve Mods,
Gelukkig berust de TT van de EXA SC op waarheid en is hij door de zeer geliefde user AchmedJan geplaatst. Om verdere psychische schade aan users te voorkomen zou ik graag willen aanvragen of deze TT voor altijd kan blijven bestaan voor alle EXA SC's. Bedankt voor jullie medewerking en nog veel werkplezier.
Gegroet,
AJ XOXO
Haha deze heb ik gestuurd.
Waarom luisteren naar Joosterd??quote:Lieve lieve Mods,
Helaas berust de TT van de EXA SC niet op waarheid en is hij door de flamboyante user AchmedJan verpest. Om verdere psychische schade aan users te voorkomen zou ik graat een TT change aanvragen. Bedankt voor jullie medewerking en nog veel werkplezier.
Gegroet,
Joosterd XOXO
Haha deze heb ik gestuurd.
Zo gaat dat op FOK!.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:25 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
[..]
Waarom luisteren naar Joosterd??
Ach meisje gaat het welquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:28 schreef AchmedJan het volgende:
Is al te laat![]()
De EXA SC is niets meer voor mij![]()
Veel plezier jongens, zonder mij
Nou nou, laat je niet wegjagen maar doe gewoon leuk mee. Als moblo ook tegen de rest zegt dat ze even normaal tegen je moeten doen en jij ook normaal gaat doen is er niks aan de hand toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:28 schreef AchmedJan het volgende:
Is al te laat![]()
De EXA SC is niets meer voor mij![]()
Veel plezier jongens, zonder mij
Relaxtquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en morgen ook, hemelvaart enzo![]()
Hoe gaat het?
Ik mag je Moterbloempje.quote:
Mooizo. Ja, gaat ook goed met mij hoor. Drukke tijden op school komen eraan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef -tape- het volgende:
[..]
RelaxtJa gaat goed, weinig op FOK! de laatste paar dagen. En met jou?
Klinkt kutquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooizo. Ja, gaat ook goed met mij hoor. Drukke tijden op school komen eraan.Veel verslagen maken en presenteren en stage en tentamenweek alles.
Jordy.!quote:
Nog lang niet!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:42 schreef -tape- het volgende:
[..]
Klinkt kut. Dan zal ik maar niet benadrukken dat ik al vakantie heb.
Nog even doorbijten en je hebt vakantie lieverd![]()
Holy fuckquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog lang niet!
Aankomende week stageweek, moet nog 6 lessen geven en daarvoor verslagen maken.
Dan hebben we gewoon een schoolweek.
Dan die week daarop krijg ik mijn stagebeoordeling.![]()
En die dag daarna alle 'eind'verslagen inleveren. Dan begint de toetsweek meteen daar achteraan. En die duurt twee weken. Ik moet ook nog mijn rekentoets halen D: en dan heb ik nog één stageweek en dan pas vakantie weer.
Oh en voor het grote inlevermoment moet ik ook nog mijn blokfluit-certificaat halen![]()
Life's a bitchquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog lang niet!
Aankomende week stageweek, moet nog 6 lessen geven en daarvoor verslagen maken.
Dan hebben we gewoon een schoolweek.
Dan die week daarop krijg ik mijn stagebeoordeling.![]()
En die dag daarna alle 'eind'verslagen inleveren. Dan begint de toetsweek meteen daar achteraan. En die duurt twee weken. Ik moet ook nog mijn rekentoets halen D: en dan heb ik nog één stageweek en dan pas vakantie weer.
Oh en voor het grote inlevermoment moet ik ook nog mijn blokfluit-certificaat halen![]()
Neenee echt niks uitgesteld man ! Dit keer niet D= Blugh, nu ga ik écht eraan werken. Adios!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:46 schreef -tape- het volgende:
[..]
Holy fuck
Ik heb wel met je te doen, dat wel. Onmenselijk veelOf je hebt alles uitgesteld en dat je nu nog alles moet gaan doen. Dan niet.
Goh.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk gaat die piep in mn oor wel ff snel weg..
Veesdtje gehad?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk gaat die piep in mn oor wel ff snel weg..
Feestje*quote:
Volgende keer oordopjes meenemen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, met Yellow Claw. Verder wel goeie shit, alleen kneiterhard dus
Havo Nederlands he.quote:
Oke.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:06 schreef -tape- het volgende:
Krijg je van Yellow Claw een piep in je oor?
Niks gewend
Als de muziek maar hard genoeg staat krijg je vanzelf gehoor schade en/of een piep in je oren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:06 schreef -tape- het volgende:
Krijg je van Yellow Claw een piep in je oor?
Niks gewend
Klopt, dat snap ik zelf ook wel. Alleen is de muziek van Yellow Claw niet zo hard, ongeacht of de muziek hard staat.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als de muziek maar hard genoeg staat krijg je vanzelf gehoor schade en/of een piep in je oren.
Die bass kan redelijk doordreunen in je oortjes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:15 schreef -tape- het volgende:
[..]
Klopt, dat snap ik zelf ook wel. Alleen is de muziek van Yellow Claw niet zo hard, ongeacht of de muziek hard staat.
Tofquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:12 schreef yosander het volgende:
Ja flink geluid hangt er in Hedon hè. Hoe was t gala verder Patrick
?
quote:
Zag d'r gezellig uitquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik gaf net een whatsapp optreden.
ik nog steeds.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef yosander het volgende:
[..]?
Ik had net een groepsgesprek op WhatsApp
Tof. Maar wat moet ik me voorstellen bij zo'n optredenquote:
Dan neem ik geluid op en verstuur ik dat in het groepsgesprekdingquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Tof. Maar wat moet ik me voorstellen bij zo'n optreden?
Jordy is wel koningquote:Top 100 van woensdag 1 juni 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 362 Etsu
002. 340 jordyqwerty
003. 338 Socios
004. 297 Klinkerbotsing
005. 278 Ezell
006. 238 ToT
007. 232 Kally
008. 226 JJH
009. 215 yosander
010. 209 The_Dean
Oja, je bent blokfluit aan 't spelenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan neem ik geluid op en verstuur ik dat in het groepsgesprekding
Dat lijstje.quote:
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja, je bent blokfluit aan 't spelen![]()
?
Koninginquote:
Hou op. Ik word elke keer weer geconfronteerd met dat lijstje en mn postcount. LEAVE ME ALONE!quote:
Sorryquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hou op. Ik word elke keer weer geconfronteerd met dat lijstje en mn postcount. LEAVE ME ALONE!![]()
![]()
![]()
Neeee blijf bij me. Ga niet weg!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Sorryik ga al
. De rest van mijn ontbijt verorberen OM NOM NOM.
Ben ik weerquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeee blijf bij me. Ga niet weg!
Moest 'm 2x lezenquote:
Hij is grappig welquote:
Hmm nee sorry geen ervaring mee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Iemand ervaring met inschrijven bij vakantie/studentenwerk sites? Levert het iets op? Heb me net ingeschreven, maar weet niet wat ik er aan heb..
Oeh Klinkerzusje ;$, is ze br33z4hquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh my, mn zusje
• Klinkerzusje zegt:
*ik ga dood
*zeg me is deen open?
Klinker zegt:
*nee
*haha
• Klinkerzusje zegt:
*:S:S:S:
*waarom niet
*het is maar hemelvaaart
Klinker zegt:
*hemelvaartsdagtoch
• Klinkerzusje zegt:
*gkdlafjsdklfjsd
*wat kan mij dat schelen
*met ramadan gaan ze ook niet dicht :G
Klinker zegt:
*:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Beetje ja. Ze had ook een nickelson jas.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Oeh Klinkerzusje ;$, is ze br33z4h?
Oehquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje ja. Ze had ook een nickelson jas.
En iemand hier op de foks heeft een account voor haar aangemaakt, Klinkerzusje genaamd.
één keerquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Oeh. Heeft ze dat account gebruikt dan
?
quote:
Wat een logica..quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh my, toen ik mn zusje over Jan vertelde vroeg ze echt zo: Waarom nou een Nederlander?! En nu heeft ze gisteren zelf met een Nederlandse jongen zitten zoenen alles
Hypocriet kind.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt he. Ze vroeg zo: Waarom een Nederlander en geen sexy Marokkaan dan?!?!!
[..]
16.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt he. Ze vroeg zo: Waarom een Nederlander en geen sexy Marokkaan dan?!?!!
[..]
16.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:35 schreef yosander het volgende:
[..]. Maar zal de leeftijd wel zijn inderdaad
.
Echt dat kindquote:
egt?? d8 dt jy o0k wEl bR33z4H w@ss ;$quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Echt dat kindZo anders dan ik ben.
Wat ben je van planquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:39 schreef Ezell het volgende:
Ik ga zo als FOK!ker de grote boze wereld in.
Wauwquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. We gaan naar buiten lopen en dan zien we wel..
Soms ;$quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:38 schreef yosander het volgende:
[..]
egt?? d8 dt jy o0k wEl bR33z4H w@ss ;$![]()
Met wie ga je?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. We gaan naar buiten lopen en dan zien we wel..
Omg D: Red je gitaar!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met een vriendin die nu mijn gitaar aan het vermoorden is..
Te slecht.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:08 schreef yosander het volgende:
Hebben jullie dit filmpje al gezien(Flitsie wel
)?
http://www.dumpert.nl/mediabase/1508011/075c4942/beh_.html
Jawel, zag hem op je Haives.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:08 schreef yosander het volgende:
)?
Je had hem twee keer op je FB gezetquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:08 schreef yosander het volgende:
)?
Yay.quote:
Waar ligt Eersel?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:10 schreef Keauning het volgende:
Wie gaat er wel eens naar het E3 strand in Eersel?
Pinoquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jawel, zag hem op je Haives.
Wie is Patrick?
Ja dat ding faalde een beetje, of ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had hem twee keer op je FB gezet
[..]
Yay.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een grote orgie hier ;$ Ik ben er wel een beetje jaloers op.
Ikke vroeger wel eens, maar ga tegenwoordig liever naar de tongelreep in ehv als ik wil gaan zwemmen..quote:Wie gaat er wel eens naar het E3 strand in Eersel?
quote:
xd lekker rusiejen om 1 meisjjquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:23 schreef yosander het volgende:
j0rdyy en iiCk syn samen vliefd op nOureentjuh ;$
hihi jah maar iiCk zag haar ut eerstquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jah wy wel,,
[..]
xd lekker rusiejen om 1 meisjj
maar,, regt van de sterktste geld hoOwr xDquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:25 schreef yosander het volgende:
[..]
hihi jah maar iiCk zag haar ut eerst
WAT JONGquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Death Cab For Cutie hebben nieuw album watwatwatwt, JORDY WROM ZEI JE NIKS MANG.
Watquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
als je een brief stuurt naar andermans adres, en je wilt je eigen naam op je brief, hoe ging dat ook al weer?
kutvraag + kut geformuleerd, ik weet het.
Geil mangquote:
Dat niet wetenquote:
Geen probleem moattiequote:
jah ;Squote:Op donderdag 2 juni 2011 16:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wt ga je niet the postal service luisteren? wat is deze? ben je gek fzo
NOU ENquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jamaar ik luister nu naar deathhhhh cabbbbbbb
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ow ik zie het al :$
heb je geaccepteerd :$ :$
Rupsje nooitgenoegquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
rupsje nooitgenoeg xD
JORDY IK VOND HET LEUK MUZIEKJEN OK
OK, GA DOWNLOOJU/KOPUquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
rupsje nooitgenoeg xD
JORDY IK VOND HET LEUK MUZIEKJEN OK
Wij hebben op school daar een liedje over geleerd, met bewegingen alles.quote:
Geef je broertje vanavond een *boks* van mijquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben op school daar een liedje over geleerd, met bewegingen alles.
En een paar weken geleden kwam mn broertje thuis en die had op de creche dat liedje ook gleerden nu komt hij elke avond even zingen met mij.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Geef je broertje vanavond een *boks* van mij
Lobii terug ;$quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Hadouken! is baas, dat ik wou even kwijt. gr gr mij en kusjs voor SandertJJ
Had niets anders verwachtquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mijn broertje is een eckte eckte baas jwaits.
R&R?? allUSzz 5x TRuGGquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Lobii terug ;$
[..]
Had niets anders verwacht
Hoe kun je alles 5x teruggeven :S:S?quote:
WeeJJt NiejJjquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe kun je alles 5x teruggeven :S:S?
Ik weet niet of het nog op mn facebook stond, maar hij ging laatst naar de wc en kwam toen terug. En toen zei hij: Hij is groter!!!!!!!!!! Dus ik zo wat?? Hij : Mn pipiquote:
Die komt er welquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nog op mn facebook stond, maar hij ging laatst naar de wc en kwam toen terug. En toen zei hij: Hij is groter!!!!!!!!!! Dus ik zo wat?? Hij : Mn pipi
wordt ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef Joosterd het volgende:
De mensen die mij op hyves hebben willen jullie Respect geven![]()
Komt net van het terras in de stad en ga zo weer een kapsalonnetje halen en dan wordt ik opgehaald door een vriendin en gaan we naar 1 of andere dorp naar een cafe.![]()
Zag net wel je Smoelenboek statusquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef Joosterd het volgende:
De mensen die mij op hyves hebben willen jullie Respect geven![]()
Komt net van het terras in de stad en ga zo weer een kapsalonnetje halen en dan wordt ik opgehaald door een vriendin en gaan we naar 1 of andere dorp naar een cafe.![]()
wat?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://images.flabber.net/files/wallpapersjuni4.jpg
Fuck.
w-t-fquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Fuck.
http://images.flabber.net/files/wallpapersmei4.jpgquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Fuck.
w-t-fquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
http://images.flabber.net/files/wallpapersmei4.jpg
doe mij die maar
Ja hèquote:
Ik... moet.. haar.. hebben..quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
[..]
http://images.flabber.net/files/wallpapersmei4.jpg
doe mij die maar
Geen ideequote:Op donderdag 2 juni 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooie achtergrond, wies dat meisje dan?
Laatste twee afleveringen gezienquote:
is dat jouw zusje als dat zo is ben jij binnenkort oomquote:
ja dat is mijn zusje en ja ik word binnenkort al oom (en vader). puh voor jouquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
is dat jouw zusje als dat zo is ben jij binnenkort oom
incestquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:30 schreef yosander het volgende:
[..]
ja dat is mijn zusje en ja ik word binnenkort al oom (en vader). puh voor jou
Impliceren dat jij niet knap bent...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat sommige vrouwen zó knap zijn.
Kan best op z'n tijd jeweetsquote:
foto van haar danquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat jij niet knap bent...
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat jij niet knap bent...
foto dan word je niet meer verlegenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik werd hier een beetje verlegen van.
Hij is werken. Moet je 'm maar op Smoelenboek hebbenquote:
ik heb vanmiddag mn foto uit mn fobo verwijderd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
foto dan word je niet meer verlegen
HA! RIGHT IN YOUR FACE COMPUTERPROBLEEM!quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag mn foto uit mn fobo verwijderd.
Verkapte ga-toch-maar-even-mijn-fobo-checken-want-ik-wil-meer-views-post.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe was het in de enge buitenwereldquote:
waarom dat danquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vreselijk, mijn schoenen zijn nu vies.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe was het in de enge buitenwereld?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Verkapte ga-toch-maar-even-mijn-fobo-checken-want-ik-wil-meer-views-post.
Aww meisje toch ! Hoe kan dat?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vreselijk, mijn schoenen zijn nu vies.
Ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jij.
[..]
Aww meisje toch ! Hoe kan dat?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
teveel liefdesverklaringen na het zien van de foto
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vreselijk, mijn schoenen zijn nu vies.
We zijn door bosjes gelopen en we hebben steile zandpaden beklommen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww meisje toch ! Hoe kan dat?
Waar ben je dan heen geweest?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
We zijn door bosjes gelopen en we hebben steile zandpaden beklommen..Het was wel leuk hoor.
Hoiiiquote:
Lekker broodjes gebakkenquote:
rken jij!quote:
Was maar een grapje. Zo erg vind ik het niet.quote:
Ik ben in mijn wijk gebleven. Hier heb je wel wat leuke natuurdingetjes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar ben je dan heen geweest?Gezellig wel!
nee niet grappig grapjequote:Op donderdag 2 juni 2011 18:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Zo erg vind ik het niet.
[..]
Ik ben in mijn wijk gebleven. Hier heb je wel leuke natuurdingetjes.
Ik durf er niet openlijk voor uit te komen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stiekem vindt ze het inderdaad erg.
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik durf er niet openlijk voor uit te komen.
quote:
Eyo Swa. Goed hoor, met jou?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezelll wie is dat op je UI eigenlijk?
goed hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eyo Swa. Goed hoor, met jou?
[..]
Geen idee.
je naam spookt al de hele dag door m'n hoofdquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, als jij hier net bent.
Ezell... Spa Blauw... GL...quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
je naam spookt al de hele dag door m'n hoofd![]()
Wat had je gegeten?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Potverdomme ik had lekker gekookt. Buikje rond alles
Mijn SC.quote:
Hoef je niet te vloeken hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Potverdomme ik had lekker gekookt. Buikje rond alles
Dat is chocopasta = nutella.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar pasta = chocoladesmeersel voor op je brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |