Relaxtquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en morgen ook, hemelvaart enzo![]()
Hoe gaat het?
Ik mag je Moterbloempje.quote:
Mooizo. Ja, gaat ook goed met mij hoor. Drukke tijden op school komen eraan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef -tape- het volgende:
[..]
RelaxtJa gaat goed, weinig op FOK! de laatste paar dagen. En met jou?
Klinkt kutquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooizo. Ja, gaat ook goed met mij hoor. Drukke tijden op school komen eraan.Veel verslagen maken en presenteren en stage en tentamenweek alles.
Jordy.!quote:
Nog lang niet!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:42 schreef -tape- het volgende:
[..]
Klinkt kut. Dan zal ik maar niet benadrukken dat ik al vakantie heb.
Nog even doorbijten en je hebt vakantie lieverd![]()
Holy fuckquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog lang niet!
Aankomende week stageweek, moet nog 6 lessen geven en daarvoor verslagen maken.
Dan hebben we gewoon een schoolweek.
Dan die week daarop krijg ik mijn stagebeoordeling.![]()
En die dag daarna alle 'eind'verslagen inleveren. Dan begint de toetsweek meteen daar achteraan. En die duurt twee weken. Ik moet ook nog mijn rekentoets halen D: en dan heb ik nog één stageweek en dan pas vakantie weer.
Oh en voor het grote inlevermoment moet ik ook nog mijn blokfluit-certificaat halen![]()
Life's a bitchquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog lang niet!
Aankomende week stageweek, moet nog 6 lessen geven en daarvoor verslagen maken.
Dan hebben we gewoon een schoolweek.
Dan die week daarop krijg ik mijn stagebeoordeling.![]()
En die dag daarna alle 'eind'verslagen inleveren. Dan begint de toetsweek meteen daar achteraan. En die duurt twee weken. Ik moet ook nog mijn rekentoets halen D: en dan heb ik nog één stageweek en dan pas vakantie weer.
Oh en voor het grote inlevermoment moet ik ook nog mijn blokfluit-certificaat halen![]()
Neenee echt niks uitgesteld man ! Dit keer niet D= Blugh, nu ga ik écht eraan werken. Adios!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:46 schreef -tape- het volgende:
[..]
Holy fuck
Ik heb wel met je te doen, dat wel. Onmenselijk veelOf je hebt alles uitgesteld en dat je nu nog alles moet gaan doen. Dan niet.
Goh.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk gaat die piep in mn oor wel ff snel weg..
Veesdtje gehad?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk gaat die piep in mn oor wel ff snel weg..
Feestje*quote:
Volgende keer oordopjes meenemen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, met Yellow Claw. Verder wel goeie shit, alleen kneiterhard dus
Havo Nederlands he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |