Oefff.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ok, maar niet te groot:
[ afbeelding ]
Iedereen is daar stiekem een dikke man met een bierbuik en een baard! Behalve de mannen, dat zijn vrouwen met pittige korte kapselsquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar omg, je post in Gezond en slank topic ding. Hoe kun je!
quote:Lieve lieve Mods,
Gelukkig berust de TT van de EXA SC op waarheid en is hij door de zeer geliefde user AchmedJan geplaatst. Om verdere psychische schade aan users te voorkomen zou ik graag willen aanvragen of deze TT voor altijd kan blijven bestaan voor alle EXA SC's. Bedankt voor jullie medewerking en nog veel werkplezier.
Gegroet,
AJ XOXO
Haha deze heb ik gestuurd.
Waarom luisteren naar Joosterd??quote:Lieve lieve Mods,
Helaas berust de TT van de EXA SC niet op waarheid en is hij door de flamboyante user AchmedJan verpest. Om verdere psychische schade aan users te voorkomen zou ik graat een TT change aanvragen. Bedankt voor jullie medewerking en nog veel werkplezier.
Gegroet,
Joosterd XOXO
Haha deze heb ik gestuurd.
Zo gaat dat op FOK!.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:25 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
[..]
Waarom luisteren naar Joosterd??
Ach meisje gaat het welquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:28 schreef AchmedJan het volgende:
Is al te laat![]()
De EXA SC is niets meer voor mij![]()
Veel plezier jongens, zonder mij
Nou nou, laat je niet wegjagen maar doe gewoon leuk mee. Als moblo ook tegen de rest zegt dat ze even normaal tegen je moeten doen en jij ook normaal gaat doen is er niks aan de hand toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:28 schreef AchmedJan het volgende:
Is al te laat![]()
De EXA SC is niets meer voor mij![]()
Veel plezier jongens, zonder mij
Relaxtquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en morgen ook, hemelvaart enzo![]()
Hoe gaat het?
Ik mag je Moterbloempje.quote:
Mooizo. Ja, gaat ook goed met mij hoor. Drukke tijden op school komen eraan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef -tape- het volgende:
[..]
RelaxtJa gaat goed, weinig op FOK! de laatste paar dagen. En met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |