Oke dit klinkt alsof je een tijdje niet gedouchet hebtquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Deze vieze jongen is zodadelijk schoon!!!..
DOUCHAH!.. morguhn btw!
quote:
quote:
pff zulke geintjes mogen dus ook al niet? Wat is het probleem ervan???quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als jij niet kapt met dit soort gezever vlieg je er net zo hard weer af.
Goed gegokt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
gokje; mensen vinden het niet leuk
ow en ik vind het wel leuk dat bij elke post die ik plaats,quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
gokje; mensen vinden het niet leuk
als antwoord krijgquote:AJ
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:57 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ow en ik vind het wel leuk dat bij elke post die ik plaats,
[..]
als antwoord krijg
nou ja, als jij dat dus wel leuk vindt is er geen probleem, toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:57 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ow en ik vind het wel leuk dat bij elke post die ik plaats,
[..]
als antwoord krijg
Niet zo doen tegen de zwakkere.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, als jij dat dus wel leuk vindt is er geen probleem, toch?
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:08 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Wss is het ook gewoon zo dat hij/zij komt kijken door die mail van Joosterd![]()
Oke maar dan snap ik het probleem niet, er zijn 10 topics in de exa SC geweest met als TT BaasD=Gay ofzo. Ik krijg altijd van ThaTim na elke post een negatieve reactie dusja, snap niet echt het probleem van de TT die er stond.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoor, deze reeks volg ik gewoon, maar kan er niet regelmatig meeposten omdat ik ook wel eens van mijn zolderkamer kom
pics van je bierbuik gaarnequote:Op donderdag 2 juni 2011 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik ben een hij, met een baard en een bierbuik!
Ja, die hadden ook verwijderd moeten wordenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Oke maar dan snap ik het probleem niet, er zijn 10 topics in de exa SC geweest met als TT BaasD=Gay ofzo. Ik krijg altijd van ThaTim na elke post een negatieve reactie dusja, snap niet echt het probleem van de TT die er stond.
Maja laat ook maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |