Etsu gebruikt mobiele layoutquote:
had je opeens een kat met bril?quote:
Mooi moment om te gaan dauwtrappen.quote:
quote:Dauwtrappen, soms ook dauwtrippen genoemd, is heel vroeg opstaan om vervolgens een wandeling in de natuur te maken.
Vroeger stonden de mensen op Hemelvaartsdag al om drie uur 's nachts op om zingend en blootsvoets op het gras te dansen, vandaar de term dauwtrappen. De dauw op het gras zou een zuiverende werking hebben.
Hij is weg bij mij!quote:
Oke dit klinkt alsof je een tijdje niet gedouchet hebtquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Deze vieze jongen is zodadelijk schoon!!!..
DOUCHAH!.. morguhn btw!
quote:
quote:
pff zulke geintjes mogen dus ook al niet? Wat is het probleem ervan???quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als jij niet kapt met dit soort gezever vlieg je er net zo hard weer af.
Goed gegokt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
gokje; mensen vinden het niet leuk
ow en ik vind het wel leuk dat bij elke post die ik plaats,quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
gokje; mensen vinden het niet leuk
als antwoord krijgquote:AJ
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:57 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ow en ik vind het wel leuk dat bij elke post die ik plaats,
[..]
als antwoord krijg
nou ja, als jij dat dus wel leuk vindt is er geen probleem, toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:57 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ow en ik vind het wel leuk dat bij elke post die ik plaats,
[..]
als antwoord krijg
Niet zo doen tegen de zwakkere.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, als jij dat dus wel leuk vindt is er geen probleem, toch?
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:08 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Wss is het ook gewoon zo dat hij/zij komt kijken door die mail van Joosterd![]()
Oke maar dan snap ik het probleem niet, er zijn 10 topics in de exa SC geweest met als TT BaasD=Gay ofzo. Ik krijg altijd van ThaTim na elke post een negatieve reactie dusja, snap niet echt het probleem van de TT die er stond.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoor, deze reeks volg ik gewoon, maar kan er niet regelmatig meeposten omdat ik ook wel eens van mijn zolderkamer kom
pics van je bierbuik gaarnequote:Op donderdag 2 juni 2011 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik ben een hij, met een baard en een bierbuik!
Ja, die hadden ook verwijderd moeten wordenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Oke maar dan snap ik het probleem niet, er zijn 10 topics in de exa SC geweest met als TT BaasD=Gay ofzo. Ik krijg altijd van ThaTim na elke post een negatieve reactie dusja, snap niet echt het probleem van de TT die er stond.
Maja laat ook maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |