foto dan word je niet meer verlegenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik werd hier een beetje verlegen van.
Hij is werken. Moet je 'm maar op Smoelenboek hebbenquote:
ik heb vanmiddag mn foto uit mn fobo verwijderd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
foto dan word je niet meer verlegen
HA! RIGHT IN YOUR FACE COMPUTERPROBLEEM!quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag mn foto uit mn fobo verwijderd.
Verkapte ga-toch-maar-even-mijn-fobo-checken-want-ik-wil-meer-views-post.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe was het in de enge buitenwereldquote:
waarom dat danquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vreselijk, mijn schoenen zijn nu vies.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe was het in de enge buitenwereld?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Verkapte ga-toch-maar-even-mijn-fobo-checken-want-ik-wil-meer-views-post.
Aww meisje toch ! Hoe kan dat?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vreselijk, mijn schoenen zijn nu vies.
Ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jij.
[..]
Aww meisje toch ! Hoe kan dat?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
teveel liefdesverklaringen na het zien van de foto
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vreselijk, mijn schoenen zijn nu vies.
We zijn door bosjes gelopen en we hebben steile zandpaden beklommen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww meisje toch ! Hoe kan dat?
Waar ben je dan heen geweest?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
We zijn door bosjes gelopen en we hebben steile zandpaden beklommen..Het was wel leuk hoor.
Hoiiiquote:
Lekker broodjes gebakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |