NOU ENquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jamaar ik luister nu naar deathhhhh cabbbbbbb
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ow ik zie het al :$
heb je geaccepteerd :$ :$
Rupsje nooitgenoegquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
rupsje nooitgenoeg xD
JORDY IK VOND HET LEUK MUZIEKJEN OK
OK, GA DOWNLOOJU/KOPUquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
rupsje nooitgenoeg xD
JORDY IK VOND HET LEUK MUZIEKJEN OK
Wij hebben op school daar een liedje over geleerd, met bewegingen alles.quote:
Geef je broertje vanavond een *boks* van mijquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben op school daar een liedje over geleerd, met bewegingen alles.
En een paar weken geleden kwam mn broertje thuis en die had op de creche dat liedje ook gleerden nu komt hij elke avond even zingen met mij.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Geef je broertje vanavond een *boks* van mij
Lobii terug ;$quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Hadouken! is baas, dat ik wou even kwijt. gr gr mij en kusjs voor SandertJJ
Had niets anders verwachtquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mijn broertje is een eckte eckte baas jwaits.
R&R?? allUSzz 5x TRuGGquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Lobii terug ;$
[..]
Had niets anders verwacht
Hoe kun je alles 5x teruggeven :S:S?quote:
WeeJJt NiejJjquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe kun je alles 5x teruggeven :S:S?
Ik weet niet of het nog op mn facebook stond, maar hij ging laatst naar de wc en kwam toen terug. En toen zei hij: Hij is groter!!!!!!!!!! Dus ik zo wat?? Hij : Mn pipiquote:
Die komt er welquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nog op mn facebook stond, maar hij ging laatst naar de wc en kwam toen terug. En toen zei hij: Hij is groter!!!!!!!!!! Dus ik zo wat?? Hij : Mn pipi
wordt ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef Joosterd het volgende:
De mensen die mij op hyves hebben willen jullie Respect geven![]()
Komt net van het terras in de stad en ga zo weer een kapsalonnetje halen en dan wordt ik opgehaald door een vriendin en gaan we naar 1 of andere dorp naar een cafe.![]()
Zag net wel je Smoelenboek statusquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef Joosterd het volgende:
De mensen die mij op hyves hebben willen jullie Respect geven![]()
Komt net van het terras in de stad en ga zo weer een kapsalonnetje halen en dan wordt ik opgehaald door een vriendin en gaan we naar 1 of andere dorp naar een cafe.![]()
wat?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://images.flabber.net/files/wallpapersjuni4.jpg
Fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |