Ja, dat leidt tot enorme haat jegens koekjestrommels.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wil je er wat meer over vertellen?
Niet bij de AA ( Anonieme Alcoholisten maar bij de AF ( Anonieme Fokkers)quote:
Zolang het maar geen koekjestrommel1's zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat leidt tot enorme haat jegens koekjestrommels.
Anonieme_Fokkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet bij de AA ( Anonieme Alcoholisten maar bij de AF ( Anonieme Fokkers)![]()
![]()
Etsu: "Impliceren dat bla blaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezell die vindt dat ze teveel FOK!t
Impliceren dat je veel FOK!tquote:
Gast waarom ben je 1st.!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Etsu: "Impliceren dat bla bla"
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Etsu: "Impliceren dat bla bla"
Hij moest bij zijn mama komen denk ik.?quote:
Ik ben de verbeterde versie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Joosterd is de nieuwe Etsu!
Etsu: ""
Chill..quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat vinden jullie van Vinex wijken?
Ik vind het wat hebben. Ik ga er later wonen want weet je hoe koel het klinkt als je kan zeggen dat je in een Vinex wijk woont.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your musical compatibility with jordyqwerty is LOWquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Ezell wat is onze music compatibility
Duidelijk!quote:
Whihihiquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vind het wat hebben. Ik ga er later wonen want weet je hoe koel het klinkt als je kan zeggen dat je in een Vinex wijk woont.
Impliceren dat ik weet wat vinexwijken zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat ga je niet Tracy Chapman luisteren? Of The Shins? Of The Postal Service? Wat is dezequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Your musical compatibility with jordyqwerty is LOW
Music you have in common includes The Script, The Fray and The Verve.
Met een vrouwelijk persoon die in ieder geval kan koken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Duidelijk!
[..]
Whihihi![]()
Met wie ga je er wonen dan?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Impliceren dat ik weet wat vinexwijken zijn
postquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb me last.fm account ook weer terug gevonden
Ja, weet ik veel. Niet alles wordt genoemd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat ga je niet Tracy Chapman luisteren? Of The Shins? Of The Postal Service? Wat is deze
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Impliceren dat ik weet wat vinexwijken zijn
linkquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb me last.fm account ook weer terug gevonden
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Met een vrouwelijk persoon die in ieder geval kan koken.
Hoezo? Dat is zo'n simpel ding.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed ik het moet combineren met mn kleding, ik faal.
Of Stingquote:
Nee, iig nog nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hadouken, komt die ook niet naar LL?
eerste keer in 2+ jaar dat ik inlogquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Your musical compatibility with koekjestrommel1 is UNKNOWN
WALKIN' ON A DREAM POMPOMPOMPOM
Durf je niet naar buiten?quote:
Muziek ook...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.last.fm/music/Hadouken!/_/Mecha+Love
clip is wel vet
The Postal Servicequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
eensch hoor, maar vind vooral de clip opvallend
Ja, moest effe, hehehehequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tracy Chapman – Fast Car Loved track Listening now
Hadouken! – Mecha Love Loved track 12 minutes ago
Hadouken! – Mecha Love Loved track 23 minutes ago
Hadouken! – Mecha Love Loved track 27 minutes ago
Hadouken! – Mecha Love Loved track 31 minutes ago
Hadouken! – Mecha Love Loved track 34 minutes ago
Hadouken! – Mecha Love Loved track 38 minutes ago
Hadouken! – Mecha Love Loved track 42 minutes ago
Hadouken! – Mecha Love Loved track 45 minutes ago
Hadouken! – Mecha Love Loved track 49 minutes ago
wel origineel
Of couuuuuurse. BIETUSLLSSLLS kijk hoeveel scrobbles ik heb danquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Ezell het volgende:
Deze 'clip' kan Klinker vast ook wel waarderen.
Crush is echt een geweldig nummerquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en pendelum is beregeil, dat luister ik altijd als ik terug fiets uit de stad
Ga scrobbelen mang!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en pendelum is beregeil, dat luister ik altijd als ik terug fiets uit de stad
ff zoeken, heb maar 2 albums van pendulum en die altijd geluisterdquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Crush is echt een geweldig nummer
Wow, dat zijn er veel!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of couuuuuurse. BIETUSLLSSLLS kijk hoeveel scrobbles ik heb dan
![]()
![]()
Die zat ik net te luisteren.quote:
Ging jij ook naar Lowlands?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ff zoeken, heb maar 2 albums van pendulum en die altijd geluisterd
valt tegen, zal ff mijn favorieten opzoekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Crush is echt een geweldig nummer
yarquote:
De mijne is George.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker cliche maar ik denk toch wel PaulEn John.
Je gaat toch wel naar Chase & Status he? En Skrillex? Trentemoller? Waar ga je heen? Gaan we meetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
yar
-faster your seatbelts
-slam
-girl in the fire
-hold your colour
-9000 miles
-propane nightmares
Ringoquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Die komt bij mij op nummer 3, op twee heb ik Ringo.
Nouja, ik vind ze allemaal supertof.
Dat zo dichtbij dat ik er wel heen moet gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik las daar over in de Sp!ts laatst
echt geen idee, ben niet iemand die dingen plant (planned, pland, ?????)quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je gaat toch wel naar Chase & Status he? En Skrillex? Trentemoller? Waar ga je heen? Gaan we meeten
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat zo dichtbij dat ik er wel heen moet gaan.
plant xDquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
echt geen idee, ben niet iemand die dingen plant (planned, pland, ?????)
Van alles loopt erquote:
-Metalheads !quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Van alles loopt er![]()
- Jong
- Oud
- Gothic
- Gewoon normaal
- Mensen uit het buitenland
En er zijn genoeg bands, zit vast wel wat leuks tussen.
Je mist emoquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Van alles loopt er![]()
- Jong
- Oud
- Gothic
- Gewoon normaal
- Mensen uit het buitenland
En er zijn genoeg bands, zit vast wel wat leuks tussen.
tot nu niet van gehoord, zal het nu speciaal voor jou gaan luisteren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
plant xD
Als je niet naar Chase & Status gaat ben je echt achterlijk.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezellll ken je Jeremy Messersmith?
Waaaaatquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
tot nu niet van gehoord, zal het nu speciaal voor jou gaan luisteren.
Ook ja maar die vielen mij erg mee eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
-Metalheads !
En weet ik, ik heb dat artikel erover gelezen!
Hij is leuk!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, zal ik zo doen. Ik ben nu even iets aan het downloaden..
Whehehequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ook ja maar die vielen mij erg mee eigenlijk.Met mijn dronken kop tegen Schotse Metalheads lullen.
Ik wou net vragen waar jij heen wasquote:
Was even naar benedenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is leuk!
[..]
WheheheLeuk is dat!
[..]
Ik wou net vragen waar jij heen was
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waar ga je verder nog heen dan qwerty?
Kreungeluiden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Joosterd wat luister jij voor muziek?
Net wat mijn mood is. Maar vaak is het Hardstyle. En nu toevallig omdat er iemand over Metalheads begon staat Slayer vol op de speakers. Want Elektrische gitaar muziek.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Joosterd wat luister jij voor muziek?
Sssst niemand wist dat ik even bezig was. Maar hoe weet jij het?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sssst niemand wist dat ik even bezig was. Maar hoe weet jij het?![]()
![]()
Sorry wilde je zelfvertrouwen niet naar beneden halen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sorry wilde je zelfvertrouwen niet naar beneden halen.
Prrr.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:51 schreef Ezell het volgende:
Ik ben nu het album van Jeremy Messersmith aan het downloaden.
Jup.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prrr.Vond je het leuk klinken ja?
Ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom die haat altijd als AJ komt?
Het is zo gewoon geworden om die jongen te pesten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom die haat altijd als AJ komt?
Hoezo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk dat ik er een jaar tussenuit ga.
Waarheen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk dat ik er een jaar tussenuit ga.
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Het is zo gewoon geworden om die jongen te pesten.
zegt de persoon met 18 UI'squote:Op woensdag 1 juni 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kaasrol en koekjestrommel maken mij altijd in de war met hun UI's.
Wordt het moeilijker om volgend jaar de draad weer op te pakken, geen stufi, enz.quote:
fuuuck, je krijgt na die tijd toch wel weer stufi? Een jaar zonder stufi is geen probleem, als het daarna wel gewoon doorgaatquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wordt het moeilijker om volgend jaar de draad weer op te pakken, geen stufi, enz.
Je bent ook nog is slecht in spellingquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zijn er 5, ik dacht dat ik slecht in rekenen was maar jij overtref alles hoor
Ik zou pas in de war moeten zijn, bij mij staat er een spacende kat met een zonnebril rechtsbovenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kaasrol en koekjestrommel maken mij altijd in de war met hun UI's.
deze moet je houden, hieraan herken ik je het snelst.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zijn er 5, ik dacht dat ik slecht in rekenen was maar jij overtref alles hoor
Godver, waar is die t achter overtref?! Normaal is mijn spelling perfect.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bent ook nog is slecht in spelling..
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zou pas in de war moeten zijn, bij mij staat er een spacende kat met een zonnebril rechtsboven
Aww.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
deze moet je houden, hieraan herken ik je het snelst.
Dan nog raak je wel uit het ritme, een jaar is langer dan je denktquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
fuuuck, je krijgt na die tijd toch wel weer stufi? Een jaar zonder stufi is geen probleem, als het daarna wel gewoon doorgaat
quote:
Ehm, sprookjesachtig..quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe was het wakker worden vanochtend eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werd weer gedwongen om om 6 uur op te staan, snel wat naar binnen te werken terwijl ik geen honger had en weer op de trein 2 uur..![]()
Een jaartje valt echt wel mee hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan nog raak je wel uit het ritme, een jaar is langer dan je denkt
Mijn ouders zouden me dan het huis uit zetten
ewa swa alles faka dang?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
WIE BEN IK IK BEN DE SHIT VAN AL DIE RAPPERS HIER
JIJ!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
Achja, maar daarna kom je er ook wel weer in. Het is echt niet dat 18 jaar kennis in 12 maanden wegspoelt. Dit is een van de weinige keren in je leven dat je echt weinig verplichtingen hebt, en dus kunt gaan en staan waar jij wilt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Idd, wat een kutouders heb jij danquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zal je wel behoorlijk stinkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
goede mening heb jij!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Idd, wat een kutouders heb jij dan..
Mijn ouders willen juist dat ik er even tussenuit zou gaan.
Bovendien, studeren kan altijd nog, er tussen uit gaan is straks moeilijker als je klaar bent
Ik ken geen Snuf hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef yosander het volgende:
SNUF
Lekker gechilled op de camping jeweets?
Snuf. jongen hoe was het in de grote enge boze mensenwereld?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles chill hoor ik was een paar dagen weg maar
IK BEN TERUG
welkom teroegquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles chill hoor ik was een paar dagen weg maar
IK BEN TERUG
Ja man, jeweetzelf..quote:
Anders neem je geen een UI newbie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Idd, wat een kutouders heb jij dan..
Mijn ouders willen juist dat ik er even tussenuit zou gaan.
Bovendien, studeren kan altijd nog, er tussen uit gaan is straks moeilijker als je klaar bent
Altijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef yosander het volgende:
SNUF
Lekker gechilled op de camping jeweets?
Ooh ik wel. Die met die Sparta UI.quote:
oh.quote:
pics van je zusjequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd
BTW wat is met mij 1 meisje wilde zoenen maar ik heb het niet gedaan omdat ik bang was dat mijn vriendin erachter zou komen. Waar is die Snuffa G die alle hockeychicks hosselde gebleven
Lekker origineel ga maar op in het grote gross waar newbies nog geen UI hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
HE!.. misschien wil ik wel origineel zijn en gewoon geen UI hebben! .. discriminator!
Ik dacht dit maar ik was te lui om het te tiepenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Lekker origineel ga maar op in het grote gross waar newbies nog geen UI hebben.
Baasquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd
BTW wat is met mij 1 meisje wilde zoenen maar ik heb het niet gedaan omdat ik bang was dat mijn vriendin erachter zou komen. Waar is die Snuffa G die alle hockeychicks hosselde gebleven
Gelukkig ken ik alleen maar lekkore zusjes.quote:
Ik dacht ik doe het voor jou.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik dacht dit maar ik was te lui om het te tiepen
ik lag zo te chillen op de camping en zij ging naast me liggen en heel de tijd handje in de slaapzak maar ik heb haar weggeduwd en gezegd dat ik er geen zin in hadquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Baas. Wel goed dat je aan je vriendin dacht
!
Had je honger na de tijd?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik lag zo te chillen op de camping en zij ging naast me liggen en heel de tijd handje in de slaapzak maar ik heb haar weggeduwd en gezegd dat ik er geen zin in had
En ik heb voor het eerst hasj en wiet gerookt
Je was kennelijk ook te lui om fatsoenlijk te leren spellen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik dacht dit maar ik was te lui om het te tiepen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
obladi oblada lalalalalllife goes ooooon lalalalalala life goooes onnn
ARCTIC MONKEYSquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Trentemoller, Skrillex, Mayer Hawthorne, Crystal Castles en nog wat
jij?
Smooth.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik lag zo te chillen op de camping en zij ging naast me liggen en heel de tijd handje in de slaapzak maar ik heb haar weggeduwd en gezegd dat ik er geen zin in had
Niet zo respectloos tegen Snuf.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je was kennelijk ook te lui om fatsoenlijk te leren spellen..
@Koekjestrommel: ja.. cyanide and happiness rulezzzz..
en, werd je ook alleen maar moe?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, sorry.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik link naar je last.fm? ik doe er niks mee alleen kijken ok ok?
Stukkie beterquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je was kennelijk ook te lui om fatsoenlijk te leren spellen..
@Koekjestrommel: ja.. cyanide and happiness heerst...
En Koekjestrommel1.!quote:
Begrijpen. ik doe het niet.quote:
Ik ging hem chillen in de duinenquote:
Wiet vond ik wel oke maar ik faalde een beetje met roken, maar hasj was de volgende dag en die was chiller + toen had ik wat meer rookskillsquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Smooth.
Oeh nice! Was wel lekkah hè
?
Dat zal hem leren.quote:
Na mijn eerste jointje had ik een vreetkick.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Begrijpen. ik doe het niet.
[..]
Ik ging hem chillen in de duinen
[..]
Wiet vond ik wel oke maar ik faalde een beetje met roken, maar hasj was de volgende dag en die was chiller + toen had ik wat meer rookskills
En o ja ik ging halfies uitlachen die bier en joints samen niet konden handelen en gingen kotsen
Schuurt dat niet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Snuf. het volgende:
En ik heb trouwens de hele wereld geneukt door mijn lul in het zand te stoppen
ik voelde hetquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Snuf. het volgende:
En ik heb trouwens de hele wereld geneukt door mijn lul in het zand te stoppen
Haha, puppy eyes hebben weinig effect op mij. Misschien krijg je hem later een keertje..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:B PLZ *puppy eyes* Awhhhhh come onnnn![]()
![]()
![]()
Ik krijg de link, ik bekijk, ik klik weg! Beloofd!![]()
Oh ik niet volgens mijquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Na mijn eerste jointje had ik een vreetkick.
Harteloos!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, puppy eyes hebben weinig effect op mij. Misschien krijg je hem later een keertje..
Hehe nicequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Begrijpen. ik doe het niet.
[..]
Ik ging hem chillen in de duinen
[..]
Wiet vond ik wel oke maar ik faalde een beetje met roken, maar hasj was de volgende dag en die was chiller + toen had ik wat meer rookskills
En o ja ik ging halfies uitlachen die bier en joints samen niet konden handelen en gingen kotsen
Dan meeten we bij trentemollerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ARCTIC MONKEYS
FLEET FOXES
FLOGGING MOLLY
TRENTEMØLLER (LIVE IN CONCERT)
WOMBATS, THE
OFFSPRING, THE
OMAR SOULEYMAN
INTERPOL
onder andere
nog 4 nachtjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Hehe nice. Da's wel falend ja, kotsen als je wat bier ophebt en dan gaat smoken
![]()
. Soms nog best een goede combo namelijk
Het versterkt het gewoon volgens mij thats it.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Hehe nice. Da's wel falend ja, kotsen als je wat bier ophebt en dan gaat smoken
![]()
. Soms nog best een goede combo namelijk
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, puppy eyes hebben weinig effect op mij. Misschien krijg je hem later een keertje..
AJ echter..quote:
Das nie waar nie als ik er ben dan is hij van mijquote:
Inderdaad. Had je hasjpijpje dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het versterkt het gewoon volgens mij thats it.
Maar wiet was bij mij al na 3 minuutjes uitgewerkt ofzo ik was alleen een beetje licht. Hasj was chiller maar daar had ik er 2 van en duurde wel een stuk langer
Die film heb ik zoooo vaak gezienquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld. Ik weet wat de bedoelingen van die kat zijn.
Ik heb ooit een keer spacecake gehad, er zat veels te veel in, tijd ging opeens 5 uur vooruit en 3 man lagen te kotsen (van de 6)quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel in combo met 15 biertjes ofzo maar nog steeds ging ik lachen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld. Ik weet wat de bedoelingen van die kat zijn.
Shrek..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die film heb ik zoooo vaak gezien
Die heb ik de bioscoop gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kennen jullie de film 'Chicken Run' ?
Oké. Wel 's met zo'n hasjpijpje geprobeerd, donders klapt er meteen in dan. Maar na een tijdje dat doen lijk je net zo'n 50-jarige shagrokerquote:
Impliceren dat je naar de bioscoop gaat.quote:
Die filmquote:
Impliceren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat je naar de bioscoop gaat.
Jij bent Etsu niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat je naar de bioscoop gaat.
Zelfemaakte waterpijp, altijd flexquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké. Wel 's met zo'n hasjpijpje geprobeerd, donders klapt er meteen in dan. Maar na een tijdje dat doen lijk je net zo'n 50-jarige shagroker.
baasfilmquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kennen jullie de film 'Chicken Run' ?
Etsu is vervangbaar.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zelfemaakte waterpijp, altijd flex
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef AchmedJan het volgende:
Handen in de lucht en de groeten aan je tante
Doei lieverdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen, welterusten. Houdoe, au revoir. Toi toi toi. TOt morgen kusjes alles.
Dikke doei, tot morgenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen, welterusten. Houdoe, au revoir. Toi toi toi. TOt morgen kusjes alles.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
welke tantequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef AchmedJan het volgende:
Handen in de lucht en de groeten aan je tante
grgrquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou en, een zelfgemaakte is 15 centquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
kom op zeg, een waterpijp is 10 euro ofzo
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
pics van je zusjequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Snuf. het volgende:
Stem voor Snuf. als president en je hebt president met super talent
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
welke tante
tante lien
welke lien
lean back
yo
AJ
Ik moest hier hardop om lachenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
welke tante
tante lien
welke lien
lean back
yo
AJ
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
welke tante
tante lien
welke lien
lean back
yo
AJ
NO SHIT. Iedereenquote:
accepteer me als friendj op last.fmquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik moest hier hardop om lachen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik moest hier hardop om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
hoe?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
accepteer me als friendj op last.fm
VR2 is niet meer. Het is nu VR3.quote:
Ergens anders aan 't baggeren?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef Joosterd het volgende:
Dat was wel een goeden post van ThatTim.
Wie is ThatTim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Hij moet deze week 38 uur bij de AH werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |