Of couuuuuurse. BIETUSLLSSLLS kijk hoeveel scrobbles ik heb danquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Ezell het volgende:
Deze 'clip' kan Klinker vast ook wel waarderen.
Crush is echt een geweldig nummerquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en pendelum is beregeil, dat luister ik altijd als ik terug fiets uit de stad
Ga scrobbelen mang!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en pendelum is beregeil, dat luister ik altijd als ik terug fiets uit de stad
ff zoeken, heb maar 2 albums van pendulum en die altijd geluisterdquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Crush is echt een geweldig nummer
Wow, dat zijn er veel!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of couuuuuurse. BIETUSLLSSLLS kijk hoeveel scrobbles ik heb dan
![]()
![]()
Die zat ik net te luisteren.quote:
Ging jij ook naar Lowlands?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ff zoeken, heb maar 2 albums van pendulum en die altijd geluisterd
valt tegen, zal ff mijn favorieten opzoekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Crush is echt een geweldig nummer
yarquote:
De mijne is George.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker cliche maar ik denk toch wel PaulEn John.
Je gaat toch wel naar Chase & Status he? En Skrillex? Trentemoller? Waar ga je heen? Gaan we meetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
yar
-faster your seatbelts
-slam
-girl in the fire
-hold your colour
-9000 miles
-propane nightmares
Ringoquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Die komt bij mij op nummer 3, op twee heb ik Ringo.
Nouja, ik vind ze allemaal supertof.
Dat zo dichtbij dat ik er wel heen moet gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik las daar over in de Sp!ts laatst
echt geen idee, ben niet iemand die dingen plant (planned, pland, ?????)quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je gaat toch wel naar Chase & Status he? En Skrillex? Trentemoller? Waar ga je heen? Gaan we meeten
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat zo dichtbij dat ik er wel heen moet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |